Altijd garant voor kwaliteit! Een dik kado vriend 
Jwt!
Ga hem zelf ook ff checken
Deze neem ik ook mee 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 11:17:
cool thanks, s kijken of t wat is, Wu hou ik me bijna niet meer mee bezig
Ben wel benieuwd hoe t achter de schermen is gegaan na t debacle van 8 Diagrams
meerdere keren dubbel gelegen om die intro 
Eens ff checken dan
geen idee of jullie dit wat vinden, maar ik draai hem al een paar dagen helemaal grijs 
Chill!
Ben sws al lang fan van Groove Armada
DJ Hero 2:
Gamesuitgever Activision heeft een lijst met 108 artiesten bekendgemaakt wiens muziek in de aankomende game DJ Hero 2. De nummers van deze zangers en dj's worden met die van anderen gemixed om zodoende 'mashups' van twee nummers te maken. Het is aan de speler om het mixen van een nummer na te spelen op de bijgeleverde plastic draaitafel. DJ Hero 2 komt eind dit jaar uit.
De artiesten zijn:
2Pac, 50 Cent, Adamski, Afrika Bambaataa & The Soul Sonic Force, Armand van Helden, A-Trak, B.o.B., Basement Jaxx, BlakRoc, Bobby Womack, Bruno Mars, Busta Rhymes, Calvin Harris, Chamillionaire, Chic, Chris Willis, Clinton Sparks, Colby O\'Donis, Daft Punk, Damian Marley, David Guetta, Deadmau5, Deee-Lite, Dillinja, Diplo, Dizzee Rascal, DJ Shadow, Donna Summer, Dr. Dre, Drake, Edwin Starr, Eminem, Estelle, Flo Rida, Gorillaz, Grandmaster Flash & The Furious Five, Harold Faltermeyer, House Of Pain, Iyaz, Jackson 5, Janet Jackson, Justice, Kanye West, Kaskade, Kelis, Keri Hilson, Kid Cudi, Kool & The Gang, Lady Gaga, Lil Jon, Lil Wayne, LL Cool J, M.I.A., M|A|R|R|S, Major Lazer, Malcolm McLaren, Mase, Melle Mel & Duke Bootee, Metallica, Missy Elliott, Mos Def, Mstrkrft, N.O.R.E., Nas, Nate Dogg, Naughty By Nature, Nelly, New Boyz, New Order, Newcleus, Nightcrawlers, Orbital, Pharoahe Monch, Pirate Soundsystem, Pitbull, Puff Daddy, Pussycat Dolls, Rihanna, Robin S., RZA, Salt N Pepa, Sam Cooke, Sam Sparro, Sean Paul, Skibadee, Sneaky Sound System, Snoop Dogg, Snow, Soulja Boy Tell Em, Sparfunk & D-Code, Static Major, Stevie Wonder, Talib Kweli, The Chemical Brothers, The Crystal Method, The Egg, The Notorious B.I.G., The Prodigy, Tiësto, Tiga, Timbaland, Tweet, Walter Murphy, Warren G, Wayne Smith, Will.I.Am, Yeah Yeah Yeahs & Young Jeezy.
Lekkers geks op Chamillionaire, Flo Rida, Kanye, Soulja Boy, Young Jeezy