Partyflock

Forumonderwerp · 710066
8 volgers · 307498x bekeken

Waarschuw beheerder
+6-1
Wie luistert hier naar Hiphop?
Wat vinden jullie er van?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ik ken die dvd deathrow uncut wel ckers lachen alleen jammer van die monkeys ertussen door die dre de grond intrappen
Waarschuw beheerder
en je kunt em ook beter kopen als huren want hij kost maar 4 euro
Waarschuw beheerder
hij brengt (als het goed is) dit jaar nog een album uit......

Waarschuw beheerder
N.W.A. heeft toch ook het nummer Fuck Tha Police gemaakt in 1988?:)

Waarschuw beheerder
da klopt hebben ze toen nog mee gezeik mee gekregen,de F.B.I. had zelfs nogs bij hun aan de deur geklopt voor die nummer,maar toen kregen ze nog mee publiciteit daarmee,hun waren ook de eerste gangsterappers in die tijd

Waarschuw beheerder
Ice-t was er al volgens mij hoor :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Waarschuw beheerder
Dre is oorspronkelijk begonnen als producer van de legendarische D.O.C

Helaas kreeg deze man een auto ongeluk en heeft daar bij zijn stem verloren.

daarna richte hij samen met IceCube NWA op met geld wat Eazy had verzameld door het stelen van autoradio's.In totaal zullen ze drie vette albums maken die allemaal history schrijven maar uiteindelijk is een conflict over geld en het tekenen bij de foute manager reden voor Icecube om weg te gaan.Veel ge-dis over en weer.NWA uit elkaar,en toen kwam Dre Solo:

The Chronic is nog steeds een klasieker

Maar ook 2001 is erg vet,vooral omdat hij altijd vooruitstrevend is en vernieuwend

Dre is dé producer. Niemand die zo veel verschillende stijlen kan produceren als Dre.
Voor Snoop funky beats, X-ibit krijgt zware shit, Eminem krijgt die melodieuze tracks, voor iedereen een eigen dingetje.

Valt geen woord aan toe te voegen,kan nu al niet wachten op de nieuwe Busta Rhymes en de nieuwe Rakim(geproduceerd door dre)

Waarschuw beheerder
op de oude chronic staan ook nog wat nummers met D.O.C

Waarschuw beheerder
en deze 2 nr s ook van Dre.

fuck wit Dre Day en let me ride

dit = gewoon goed!!!!!

ja toch!

en lache dat ik hier die Wu-shit zie. Over 2 weken Ghostface in Melkweg! Ghostface is gewoon dé shit.

Hee maar als jullie Dr Dre vet vinden, wat vinden jullie dan van Biggie! Dat album ready 2 die is echt ernstig!

Waarschuw beheerder
ready 2 die is ook zwaar goed!!!!

Ghostface vind ik niet zo...

Waarschuw beheerder
yep dr dre(Y)een zeer goeie producer & rapper!!als ik soms weer luister naar sommige nummers die ik lang nie gehoord heb, zo dan is dat toch lekker na een lange tijd!!!!:D

Waarschuw beheerder
het is gewoon de BESTE rap cd!!!
zo niet welke dan volgens jullie????
later...

Waarschuw beheerder
donateur
zekers weten en dat blijft die ook wel maar de dvd van up in smoke is ook zeker et kijken waard vooral met een home theatre setje die bass echt kicke!!! aaaaighhht!!

Waarschuw beheerder
ja echt wel!!!

Waarschuw beheerder
het is gewoon de BESTE rap cd!!!

zeker niet,
Nas - Illmatic
Pete Rock & CL Smooth - mecca and the soulbrother

die zijn zeker weten beter!
of Wu Tang Clan - 36 chambers

Waarschuw beheerder
geen mij dan toch maar de eerste 4 cd s van CYPRESS HILL
Waarschuw beheerder
donateur
Dré heb zeker wel een paar vette nummers gemaakt :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Wu Tang Clan - 36 chambers Nas - Illmatic

:kwijl:

vergeet Ghostface Killah - Iron Man niet (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind Doggystyle van Snoop ook veel beter dan The Chronic.

Waarschuw beheerder
donateur
ja en weet je wel wie die cd van snoop heeft geproduceert???... juist Dre!! qua producties staat die echt ver bovenaan ,heeft Eminem ontdekt en cd's geproduceert,en 50 cent Snoop,mary j blidge,enzz enzz
Waarschuw beheerder
Heeft wel een paar coole nummers...

ben meer een missy elliot fan ! kan zo cool dansen ook :)

Waarschuw beheerder
DR. DRE!!!!!
missy elliot?
ghehehehe...
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
Ben niet zo into Rap e.d., maar Dr dre is zeker een van de beste op dat gebied....heb the chronic 2001 nog wel eens opstaan hier, en de cd van snoop: doggystyle is ook goed, maar ja, die is ook geproduceerd door dre.

Waarschuw beheerder
dus dr dre is het gewoon!!!!

Waarschuw beheerder
dre was het, je moet van die G-Funk houden. Ik hoor liever een beat van Premier of Pete Rock
Waarschuw beheerder
Dre is niet alleen een van de beste producers, hij heeft ook een goede neus voor t ontdekken van talent. O.a. Snoop Dogg en Eminem.
Waarschuw beheerder
Ode aan Pitbull Killburg, omdat deze de grondleggers van de oldskool gangstarap, naar boven heeft gehaald, respect voor mensen die underground rap van eind 80 kennen, idem voor de oldskool hardcore van begin 90. :D
Waarschuw beheerder
Geen twijfel over mogelijk dat Dr. Dre de beste hiphop-producer is. Elke rapper zou wel willen dat Dre een album voor hem produceert.

Nuthin but a G-thang blijft een van de vetste rap-nummers.

Waarschuw beheerder
daar heb je helemaal GELIJK in!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Valt geen woord aan toe te voegen,kan nu al niet wachten op de nieuwe Busta Rhymes en de nieuwe Rakim(geproduceerd door dre)

Mouth of Madness> Rakim was toch alweer weg bij aftermath? Dre én Premier zouden dat album doen, maar die tracks van premo waren afgekeurd ofzo.. In pound-magazine stond tijd geleden een interview met premo waarin die het vertelde..

Waarschuw beheerder
I just want to fuck bad bitchez

Waarschuw beheerder
gisteren ghostface killah gezien in de melkweg!

POO POO POO

Waarschuw beheerder
was dus stoer optreden?
waren er nog meer leden van wu tang?

Waarschuw beheerder
nee, ghostface kwam in de melkweg met theodore unit. Dat theodore was een beetje suf. Het coole was dat ghostface ongeveer alleen classics deed. Bijna heel supreme clientele heeft hiuj gedaan. Veel nummers van only built 4 cuban linx en natuurlijk van 36 chambers.

Er waren verder geen wu-members. Maarja, ghost is gewoon dé shit!
Waarschuw beheerder
reakwon en mastakilla waren pas nog in nighttown geloof ik

Waarschuw beheerder
ja vorige week ja
raekwon en masta killa, maarja ghostface is 10x vetter
Waarschuw beheerder
Ghostface is samen met Method Man dé shit van Wu Tang... man wat een vette flow heeft die gast!

Waarschuw beheerder
Bij het opruimen heb ik doggystyle gevonden, , ben hem even aan het beluisteren, vooral nummers als "Gin and Juice" en "Murder was the Case" en natuurlijk What's My Name zijn goed :);)

Dr.Dre - 2001 vindt ik ook vet goed.

[img]members.lycos.co.uk/killerb04/smileys/banana.gif[/img]
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Dre maakt en maakte hele vette shit, heb 3 cd's van hem, echt vette muziek. Heb greatest hits van NWA en dat is (y) the chronic en 2001 zijn ook klassiekers ja

ben benieuwd naar een nieuwe cd van hem, mag onderhand wel weer na 5 jaar

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen maar respect voor Dre, top producer :respect:

Waarschuw beheerder
hoewel 2001 een classic is,zal die nooit kunnen tippen aan z'n eerste chronic en producties voor NWA en the D.O.C.
Ruthless en het ouwe Deathrow Records :respect:

Waarschuw beheerder
Nuthin But A G Thang !!!!

Waarschuw beheerder
Still Rohit! O:)

Waarschuw beheerder
hahaha :D

Waarschuw beheerder
hi,hi
Waarschuw beheerder
volgens een mtv programma over de 10 "most wanted" nieuwe cd's zou dit jaar nog een nieuwe Dre uit moeten komen, zal wel volgend jaar worden... nieuwe Clipse laat ook nog op zich wachten :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goeie rapper :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn oordeel:

prefentief ruimen met die GhettoQneuzen..