was mijn eerste grote feest weer na zoveel jaar
en heb het onwijs naar mijn zin gehad dus nu weer heen he
hehehe zal daar vast nog wel een meeting bezoeke alsk da nog kan vinden
maar ben al bijna aant aftelle...
een vriend zei nog: je ken gezond jarig worden of net het ziekenhuis uit gaan en 18 worden... word de 22e 18.. zei die weer lekekr
hahaha ja wel voorzichtig doen
dat zeg ik ook altijd alleen hou me der weinig aan
hahaha.. ik ken mezelf ook wel een beetje met da soort dingen.. ... zorg ook zo vaak mogelijk dak alleen op de avond zelf wa bij me heb.. en drna weg geeft aan vrienden... omda ik het anders doordeweeks ga nemen ofzow.. beetje negatiefe zelfkennis
nee maar ja je bent ook jonger dan mij
ik vind het heerlijk die kleine meid,geniet echt elke dag van der,nou ja sommige momenten niet als ze weer een bui heeft
hehehe nu al puberaal ?? isser vroeg bij
pff blij dak daar nog niet aan begin dus
misschien.. oooit
hahaha ben je zo erg dan,kan ik me niet voorstellen
af en toe ..hehehe.
ken me wel gedrage.. da moet anders word ik van school gekicked.. moet een voorbeeld functie hebben
ben blij da ze me niet in het weekend zien weinig voorbeeld over
hahaha dus ze weten niet hoe jij bent in het weekend?
hmmm knap dan
heheh.. 1 of 2 klasgenoten weten ut.. maja.. als de school zelf er maar niet achterkomt.. . ze weten wat ze moeten weten zeg maar.. niet meer niet minder :DO:)
gaat ze voor de rest ook niks aan toch wat jij in je weekenden doet
Bij mij op werk weten ze dat ook niet en hou ik ook lekker zo
hehehe precies..
ik doe dan zeg maar cios.. ( sport opleiding) en dan willen ze dat je een voorbeeld functie word.. er was ook een jongen die rookte zoveel dattie een rookverbod kreeg tijdens schooluren .. omdat da een slechte indruk zou wekken
gewoon Spacy en jij moet de jouwe niet vergeten Debbie!! En je rok ookniet, want heb er nog wel 1 voor je liggen als je het stiekem express vergeet
anti pogo club
Ahh, ha'k 't goed geraje dus8) whehe.
En hebbe jullie nog leden nodig? Of 'n ledenstop ingelast inmiddels?
En moe'k nog ff 'n 'registratieformuliertje' invullen?
neuh niet nodig gewoon apc achter je naam
Bij deze!
Maar had 'r bij nader inzien maybe beter 'APC & ARC' van kunnen maken... heb namelijk ook 'n onwijze GRAFhekel aan reclames!! Alleen ben'k dan ws wel de enige & eerste member8) Of nog meer geïntresseerden voor dat tweede cluppie?
laatste aanpassing
neej ikke niet, vind reclames wel grappig, vooral die nieuwe van effe apeldoorn bellen
Ga je ook naar GT? dan word je verwacht bij de APC meeting om 12 uur bij de ingang binnen (dus niet buiten staan wachten )