Partyflock

Forumonderwerp · 709749

Wie vind zijn muziek mooi?
Ik vind het zeker wel Dope!

Tupac Amaru Shakur blijft toch de lekkerste rapper aller tijde:Dz'n muziek blijft nog steeds goed!!

Dear mama :yes:
Hit 'em up :yes:
Hell 4 a hustler :yes:
Hail mary :yes:

Relaxte nummers voor een brakke zondag

Houd totaal nie van negermuziek of ut nu urban of gangsta rap is. En 2pac dacht dat het stoer was om op te scheppen over zn misdaden maar hij brengt de probleemjongeren in de achterbuurten van onder andere mijn woonplaats op het idee om te gaat 'thuggen' in de 'hood' en laat ik nu toevallig in diezelfde 'hood' wonen..... :frusty:
2pac is zeker wel vet!!!
California love!!

Laat die kerel lekker rustig ontbinden in zn kist.. heeft ie verdiend :)
hij was/is de beste Tupac :respect:

af en toe gooi ik nog wel eens zen cd er op! :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Hij was en is nog steeds de beste!!!

en gezien de rap van tegenwoordig :vaag:

zal dat ook zo blijven

:respect: Tupac :respect:
Hij was en is nog steeds de beste!!!

Zeker nog nooit van :respect: Run DMC,EPMD,Public Enemy,Eric B & Rakim,The Roots,KRS One,De La Soul,Tribe Called Quest,Cypress Hill,Daddy Kane,Nas,Mobb Deep,Big L,Das EFX,Notorius B.I.G,Mos Def,Talib Kweli :respect: etc,etc... gehoord.

Tupac is en was zeker niet de beste :no:
laatste aanpassing
haha cypress hill ertussen? :P

Tupac was revolutionair :respect:
vette tekste en een goede inzicht in maatschappelijke problemen... alles wat hij zei heeft ie zelf meegemaakt, kan je van de meeste rappers niet zeggen.

2pacalyse now & strictly 4 my niggaz :respect:
Wat dacht je van "R U still down"

dat is echt een meesterlijk album!!

Artiest Vinnybunny
2pac roelt! vond rap en zo toen nog wel cool. nu ze die commerciele craprappers hebben (50cent bv) vinik rap nix meer aan. die teksten gaan nergens over.
Vind 2pac echt heel erg goed, heb een stuk of 5 cd's van'm.
Die teksten damn, hij was echt een poët!Daar kunnen die rappertjes van nu nog een voorbeeld aan nemen!