Partyflock

Forumonderwerp · 709548

Heb je ook zo'n ex die wel eens via een omweg allerlei herinneringen op wilt halen, maar jij wilt dat niet..?

Zal k n keer tegen je zeiken dan?

:[

Grappig..

Zo´n ex heb ik ja. We zijn goede vrienden nu maar soms haalt hij weer dingen naar boven waar ik liever niet aan herinnerd wordt. Ik kan namelijk niet meer begrijpen hoe ik ooit sex met hem had kunnen hebben

Ja..kom je hem tegen met je NIEUWE vriend..gaatie zeggen: ja weet je nog toen ...blabla

owww hoe bedoel je dom ...*grom*

Ja..kom je hem tegen met je NIEUWE vriend..gaatie zeggen: ja weet je nog toen ...blabla

Idd.. dat bedoel ik :jaja:
Terwijl je der niet meer aan wilt denken :nee:
*Sjugt*

Mn ex (L)

:nee:

:[

ex is ex en blijft ex PUNT
Block, delete, kick, ban, slotje voor exen :[

ja dat wil die maar ik niet

Block, delete, kick, ban, slotje voor exen

Voor sommigen idd.. :[

ja en als je uitgaat en 1 van me exen er ook is dat ze constand aandacht proberen te vragen zwaar irritant is dat

Jah! Daar had ik van t weekend nou last van :[
Heb/HAD er ook last van, ik heb goede herinneringen aan haar..maar tegelijker tijd wil ik er ook niet aan herinnerd worden :frusty: . Maar idd... heb haar verwijderd uit m'n leven en overal geblocked... Ben het helemaal met je eens Combustibility :YES:
laatste aanpassing

nope:d

Nee.. geen last van.. Heb alleen last van hem! :[
jah ken ik wel, maar dat lag meer aan de situatie ...maar goed, kan lastig zijn

Me ex is nu ook lekker bezig, whahaha ik lach em echt uit.
Hij heeft weer een meisje ontmoet en gaat precies hetzelfde bij haar doen als wat hij bij mij heeft gedaan :p

Tis zonde voor t meisje :jaja:

Maar goed :9 Ben ik blij dat ik lekker niemand heb nu :devil: Lekker nergens last van :nee:
laatste aanpassing
Meissie waarschuwe ? Tis anders dan wel sneu....
Ja, vind ik ook, :jaja:
waarschuw dat arme meisje, en sta niet zo zielig in een hoekje te lachen!! vertel wat die gruwel jouw allemaal heeft aangedaan!! :smoke:
hahah mijn ex heeft het lekker slechter dan mij zijn wijf gaat bijna elke week vreemd in hollywood en ze neukt dr exen nog en hij gelooft het niet als het tegen hem gezegt wordt hahaha
ik lach me bijna dood he

Ja, vind ik ook,
waarschuw dat arme meisje, en sta niet zo zielig in een hoekje te lachen!! vertel wat die gruwel jouw allemaal heeft aangedaan!!

Uhu :devil: