11663x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Nou ik heb ook Kisten en ik heb Nikes...Maar me kisten zitten toch het lekkerste..
En me vriend vind ze juist alleen maar mooi...En ook ik heb een kindermaatje vinden ze juist alleen maar schattig staan..en op feesten is het heel handig...als iemand op je tenen staat heb je geen pijn en je kan er nog hard mee trappen ook 
laatste aanpassing
Allemaal die excuusjes whahaha
Anders trappen ze op me tenen, jankerds
Liever een nike op me nikes als een KK kist op me nikes.
Als iedereen sportschoenen draagt is er geen probleem je voelt amper dat iemand op je tenen staat
Vind ut maar klets dat kisten gedoe hoort puur bij de lonsdale en skinhead shit
Daar valt nie over te zeiken das gewoon de waarheid.
Voorheen droeg haast niemand kisten en NU omdat het lekker zit.
Wat een smoes
Allemaal slap gezeik als excuus ik ben geen wazi hoor lijkt maar zo
Hulde aan de nikes
Anders trappen ze op me tenen, jankerds
Liever een nike op me nikes als een KK kist op me nikes.
Als iedereen sportschoenen draagt is er geen probleem je voelt amper dat iemand op je tenen staat
Vind ut maar klets dat kisten gedoe hoort puur bij de lonsdale en skinhead shit
Daar valt nie over te zeiken das gewoon de waarheid.
Voorheen droeg haast niemand kisten en NU omdat het lekker zit.
Wat een smoes
Allemaal slap gezeik als excuus ik ben geen wazi hoor lijkt maar zo
Hulde aan de nikes
laatste aanpassing
En ray,hoe zit het dan met al die mensen die WEL Kisten dragen,maar verder helemaal niks van Lonsdale ofzo hebben?
Die zijn er weinig
Het overgrote deel draagt ze om de reden die ik aan gaf en heel klein gedeelte draagt ze wel normaal
Voorheen droeg haast niemand kisten
Daarom het woord haast
Als ik naar een feest ga wil ik een party sfeer en geen oorlog sfeer anders wask wel naar irak gegaan
laatste aanpassing
En ray,hoe zit het dan met al die mensen die WEL Kisten dragen,maar verder helemaal niks van Lonsdale ofzo hebben?
Die zijn er weinig
Het overgrote deel draagt ze om de reden die ik aan gaf en heel klein gedeelte draagt ze wel normaal
Die zijn er weinig
De rockers/metal/punkers/goths waren lopen al JAREN op Doc's, Undergrounds, enz en daar is het HEEL NORMAAL!
Vroeger liepen de oudere generatie ook te ouwehoeren over de Ausies en Cavello's jullie moeten GVD gewoon niet zo zeiken.
En voor alle wijven die lopen te zeiken dan vrouwen op kisten/lonsdale op helga's lijken:
Jullie zijn gewoon jaloers dat wij niet met onze blote hol en tieten hoeven te zwiepen om een gozer aan de haak te slaan, thats it!
laatste aanpassing
Iedereen mag zelf weten wat hij of zij mooi vind...dit forum is er om je mening te geven he... maar ik vind gewoon als je een vrowu of meisje bent.. en je houd van hradcore, waarom mnoet je je er danb zo naar kleden.. ik heb ook een tijd me benen de lucht in gegooid op hardcore party's en het ging heel goedop me puntschoenen elke keer!!!
En NEEEJ ik raak net opgewonde van een koe met kisten
Is het misschien weleens in je opgekomen dat dat ook niet de bedoeling is?
De meeste vinden het lekker zitten of vinden kisten gewoon mooi en die lopen er niet rond voor JOUW plezier, en als je dat wel wilt moet je eens nodig naar de wallen gozer