11464x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
het gaat hier niet over helga's, puur over kisten en ja ik heb ook allemaal verschillende schoenen (wel 26 paar
) maar puntschoenen komen er bij mij niet in, gewoon om het simpele feit dat ik ze niet mooi vind en niet bij me vind passen.maar daar ga ik ook geen topic over openen

trouwens over hokjes hoor ik ook niemand, hoewel veel mensen indd zo denken hier.
kisten=wazi
puntschoen=clubqut
trouwens over hokjes hoor ik ook niemand, hoewel veel mensen indd zo denken hier.
kisten=wazi
puntschoen=clubqut
kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos kansloos

donateur
Ik heb op zich niks tegen kisten maar vaker iets tegen de combinaties waarin ze worden gedragen. En dan heb ik het natuurlijk over de combinatie die "helga's" vaak toepassen. Dat zijn natuurlijk ook gewoon verschrikkelijke bostrollen. Maar dat heeft op zich niet zoveel met die kisten te maken als wel met de rest van wat ze aanhebben en voornamelijk om de vleselijke substantie waar deze kleding omheen zit.
Ik heb zelf ook kisten, om goede leren schoenen te hebben om op te lopen aangezien ik een rugafwijking heb en niet de hele dag op hoge hakken kan rondhobbelen. En ik heb ook sneakers. En maxen. En puntschoenen.
Oh nee, ik welk hokje pas ik nou?!
Ik heb zelf ook kisten, om goede leren schoenen te hebben om op te lopen aangezien ik een rugafwijking heb en niet de hele dag op hoge hakken kan rondhobbelen. En ik heb ook sneakers. En maxen. En puntschoenen.
Oh nee, ik welk hokje pas ik nou?!
Ik heb dan geen rugafwijking,maar hele brede voeten zodat alleen kisten en maxies nou echt lekker zitten,hoe vrouwelijker de schoen,des te minder kans dat ik erin pas
hoge kisten tot net onder de knie en een rokje vind ik wel mooi, ik draag ze nooit onder een broek ofzo, maarja das mijn mening 
Kisten? Supergeil: niet onder een spijkerbroek, slobberbloes of shirt of iets anders saais, maar onder een ultrakort rokje of jurkje: supersexy en je kunt er ook nog de hele nacht op dansen, absoluut niet lomp.