Partyflock

Forumonderwerp · 709329

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
-1
André Hazes overleden

door onze redactie

AMSTERDAM - André Hazes is overleden. Dit heeft zijn woordvoerder vanmorgen bevestigd. Gisteravond is de familie van de zanger vroegtijdig teruggekomen van hun vakantie in Spanje, omdat de toestand van André zeer slecht zou zijn.

Hazes lag met hoge koorts en een zware longontsteking op de intensive care. Vanmorgen om half tien kreeg de zanger ook nog eens twee hartaanvallen en is daaraan helaas overleden.

Bron: Telegraaf.nl

Iedereen kan zijn/haar condoleances kwijt op http://andrehazes.mygb.nl/

[img]http://www.planet.nl/upload_mm/f/4/7/1999945139_1999997654_ah_250604.jpg[/img]

Rest in peace. :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik snap er geen fuck meer van.
www.hazesfansite.com staat dat hij niet dood is maar nogsteeds in het ziekenhuis ligt.

wazig allemaal..
maarja

Waarschuw beheerder
Andre RIP!!

Geef mij nu je angst....we drinken er nog 1 :bier:

ps. wil iedereen zijn commentaar voor zich houden en gewoon respect tonen, zeuren doe je maar tegen je goudvis

Waarschuw beheerder
RIP Andre ......:(

Waarschuw beheerder
over wie zijn commentaar heb je het baxter?
Waarschuw beheerder
Andre fijne man ik heb 3 weken terug nog van je genoten in cafee Tanja te den haag !
We hebben na afloop even zitten praten aan de bar en je bood mij een biertje aan !
Je was behalve een goeie zanger ook nog eens een leuk en rerspectvol, humorvol en van het leven genietend mens !
Ondanks je grote bekendheid bleef je toch JEZELF en nooit deed je je anders voor !
Het was me een eer je te ontmoeten en zelfs met je gepraat te hebben en een biertje van je te krijgen en aan te geven en het gewone oud hollandse bedankje te horen !
Voor vele een held in de nederlandse muziek en cultuur !

ANDRE FIJNE VENT.
JIJ BLIJFT DE NEDERLANDSE LEGENDE DIE IN VELE HARTEN EN HUIZEN EN KROEGEN ZAL VOORT BLIJVEN ZINGEN................. VOOR EEUWIG !

We zullen je niet vergeten !

YOU WILL BE THE LEGEND FOREVER !
Rust zacht kleine jonge!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik vind het heel erg voor de mensen om hem heen maar maar meer dan dat ook niet. Eigenlijk was hazes wel een beetje zielig, ik heb ook erg moeten lachen om die docu film van hem. Allemachtig, je zou zo'n mannetje de hele dag in je huis hebben hangen, rokend en drinkend en te beroerd om iets te doen in huis.... Zuurstof na een concert, nee dan moet je je niet eens af gaan vragen of je moet stoppen met roken... Sorry jongens, voor mij geen tranen
==================================================­========
Tja, zo denk ik er ook over hoor, petje af voor zijn familie hoor dat ze het op konden brengen met een alcoholist samen te wonen.
Waarschuw beheerder
respect voor andré! RIP :(
Waarschuw beheerder
R.I.P. verdomme :( En op fok forum hebben ze geen hart, ze maken daar alleen maar grappen over z'n dood, respectloze sukkels. Ze zullen daar boven voor je klappen André :)

Waarschuw beheerder
Zo, dit is effe schrikken zeg! Khad helemaal nog geen tv of radio aangehad, en ik hoorde het net van m'n zussie zeg!! :(

RIP Andre...
Niemand zal jou en jouw liedjes ooit vergeten!!!

:respect: Andre Hazes :respect:
Waarschuw beheerder
HEt is tijd, de hoogste tijd! Andre je wordt bedankt voor al die jaren gezelligheid! Rust zacht ouwe!
Waarschuw beheerder
R.I.P en gecondoleerd aan alle overledenen/familie elke dag:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kut dat hij dood is, maarja is ie zelf schuld he.....
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik vind het heel erg voor de mensen om hem heen maar maar meer dan dat ook niet. Eigenlijk was hazes wel een beetje zielig, ik heb ook erg moeten lachen om die docu film van hem. Allemachtig, je zou zo'n mannetje de hele dag in je huis hebben hangen, rokend en drinkend en te beroerd om iets te doen in huis.... Zuurstof na een concert, nee dan moet je je niet eens af gaan vragen of je moet stoppen met roken... Sorry jongens, voor mij geen tranen
==================================================­========
Tja, zo denk ik er ook over hoor, petje af voor zijn familie hoor dat ze het op konden brengen met een alcoholist samen te wonen.

ik sluit mij ook hierbij aan.
Waarschuw beheerder
Ja andre had je nu maar wat minder gezopen he konden je vrouw en kinderen nog wat van je genieten.

Mensen die zich zelf de klote op helpen krijgen van mij geen respect!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
arme andree... :bier: voor jou kerel ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rust in vrede andré

Waarschuw beheerder
Andre..
'T valt me erg zwaar te horen dat jij er niet meer bent. Jij en je muziek hebben mij door vele moeilijke tijden geholpen. Jij die als geen ander weet hoe zwaar 't leven is. Je liet me lachen en huilen. Je bent mijn held!! Rust zacht ! You'll never walk alone ! We klappen voor je

Waarschuw beheerder
53 jaar

R.I.P.

Waarschuw beheerder
donateur
betekent dit nou ook de ondergang voor HEINEKEN ?? :(

Waarschuw beheerder
donateur
Pff kreeg kippevel toen ik het hoorde op de radio, 2 jonge kindertjes nog ...
Te erg gewoon

Waarschuw beheerder
donateur
sja....

Waarschuw beheerder
Ik kreeg vanmorgen een telefoontje van mijn oma en ze vertelde me dit treurige nieuws :(

:flower: :respect: R.I.P André :respect: :flower:
Waarschuw beheerder
klote voor vrienden familie en fans..

maar als je zo leeft.. tja... ik zit er echt niet mee.. laat het een les zijn voor anderen..
Waarschuw beheerder
Andre Hazes , overleden, Hoe kan dat nou??!!
KIPPEVEL, ik heb vanmorgen nog een crematie gehad kom
kom ik thuis , hoor ik ineens dat Andre is overleden!
Da was wel ff Schrikken!!

Rest In Peace, Andre !!!!! :respect:

(Nu kun je eindelijk bijkomen van jouw ontzettend harde, drukke en fantastische leven!!!
Er zal nooit meer iemand komen zoals jij, ontzettend veel verdriet, maar eindelijk heb je rust!)

FAMILIE,
HEEL VEEL STERKTE MET DIT GROTE VERLIES!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
psies (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Hazes is en was de beste R.I.P

:respect:Heel veel respect voor zijn familie en nabestaanden :respect:

Remember You`ll never walk alone
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar Andre Hazes zal niet vervangbaar zijn, nog vele jaren zullen zijn liedjes klinken...
in ieder geval zeker door mij!!

Precies hij is met niemand te vervangen :no:

R.I.P (F)
Waarschuw beheerder
RIP andre......
Waarschuw beheerder
donateur
tja ik vind het vervelend voor zn vrouw en kinderen, maar meer ok niet eigelijk.

rip (F)
Waarschuw beheerder
Tja meestal is iemand met niemand anders te vervangen he..... Pffff....
Waarschuw beheerder
"Kleine jongen, als jij straks later groter bent, dan is je vader er misschien niet meer....."

Hoe confronterend..... :(:(:(
laatste aanpassing

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
r.i.p. sterkte voor de fans en nabestaanden

Waarschuw beheerder
R.I.P andre....

Waarschuw beheerder
donateur
wel zonde zo jong:(

maar om in de sfeer van andre te blijven,laten we er 1 op dre drinken:yes:

[img]http://andrehazes.mygb.nl/images/smilies/2/cheers.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Zeker zonde!

Rip Andre...:respect:

Aan zijn muziek heb ik een tijd een hele hoop gehad!

Waarschuw beheerder
R.I.P

:respect:
Waarschuw beheerder
leuk joh iemand die net overleden is ff de grond in trappen met die "lollige" grapjes ziekelijk
hij heeft met zijn liedjes zoveel mensen uit de put geholpen hij verdient :respect:

R.I.P ANDRE :flower:
Waarschuw beheerder
fucking zonde!!
het was een meesterlijk vent!!
met zijn muziek ben ik op gegroeit!!

R.I.P

:respect: HAZES

Waarschuw beheerder
donateur
Ja andre had je nu maar wat minder gezopen he konden je vrouw en kinderen nog wat van je genieten.

Mensen die zich zelf de klote op helpen krijgen van mij geen respect

Wat een kutopmerking.....
Ik ken Andre Hazes niet zo goed, maar misschien was er wel een reden voor dat hij zoveel dronk

:flower: :respect: