.. als ze je toch al op leuke laarsies of hakken liep te stangen de hele avond ervoor (bv he..) en ze dan
uit durft te doen!!
als ze uit moeten, doe 't dan ieg met gevoel ghehe! (met goed gevoel voor geil dan offcourse!)
en om naar dat topic over die punt-toestanden te verwijzen: hoeft niet zonodig puntig.. die "mode-5km-lange" dan.. tis meer de hak, en hoe t perfect mooi n verlengde is aan de (
juiste) mooie damesbenen! (of kuiten,eigenlijk ook.. hmmmmmmm! lecker-lecker.. en niet zeiken nou, t is simpelweg n
natuurlijk feitje! in Italië studeren ze/de designers erop af! wat wil je..

)
- onvrouwelijkheid! FEIT! 'n boerin in je nest?! nee, die ronde slaat menig vent wel over dan..
- " nee.. maar ik deed t voor jou! " op je vraag of ze wel zin heeft/had, nadat je weinig tegenspel opmerkt(e) NEEE!!
(hoe goed bedoeld/lief t misschien ook is idd.. maar nee nee!) liever gewoon 'n "ROT OP!" voor me doen/zeggen dan,svp!
-- aka n LIJK in bed idd ja, ik zag haar al paar x voorbijkomen in topic ---
- die planners!!! damn... " ja,ik heb voor volgende week dinsdag al dit/dat/WTF besteld hoor! zus/zo voorbereid.. en houd je t wel vrij die avond??"
- verlegen.. geen initiatief (en fantasie).. geremdheid...
- gewoon (over vroeger) gaan ouwehoeren.. ja, lopen kleppen gezellig ook nog!! damn.. dat dus wel gehad wat maandenlang.. gvd ff tussedoor je werk of schooldag n beetje willen bespreken!

aarrgh,sharon oh sharon!