Partyflock

Forumonderwerp · 708973
27992x bekeken

Waarschuw beheerder
[img]http://home.tiscali.nl/geleihoofd/football_manager_transparent.png[/img]

Vanaf vrijdag 24 september is het zover, dan ligt in Engeland 't nieuwe Football Manager Magazine in de winkels met daarbij de speelbare beta demo van Football Manager 2005! 't Zal dus ook niet lang meer duren voordat ook wij deze demo van het internet kunnen plukken en dus is bij deze het officiële Football Manager 2005-topic gëopend!!!

Let op!!!

Football Manager (FM) is de enige echte opvolger van de populaire Championship Manager 🇨🇲 serie! Aangezien de lange samenwerking tussen Sports Interactive en Eidos verbroken is, is er een beetje een onduidelijke scheiding ontstaan...

Eidos heeft de naam Championship Manager mogen houden terwijl Sports Interactive (samen met hun nieuwe partner Sega) op zoek moesten naar een nieuwe naam maar wel in het bezit bleef van alle data van de succesreeks. Dit heeft dus als gevolg dat er binnenkort 2 manager-games uitkomen!!!

Releasedatums: (onder voorbehoud)

-= Football Manager 2005 --- December 2004 =-
-= Championship Manager 5 --- Oktober 2004 =-

Voor informatie over Football Manager klik >>>hier<<<

Voor informatie over Championship Manager klik >>>hier<<<

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet zo snel !!
Ben niet zo´n computerig talent...
Waarschuw beheerder
donateur
gehe, maar je eerste plaatje is een beetje klein, kan het niet lezen :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nu dan ??
Waarschuw beheerder
donateur
beter :)
Waarschuw beheerder
Zo nieuwe seizoen begint ook lekker. Helaas wat uitblinkers van het vorig seizoen die niet wilden bijtekenen. Daardoor 11,25Mio. in nieuwe spelers moeten investeren.. Ook werd de formatie + tactiek aangepast, waarmee reeds de JC-schaal is gewonnen en de eerste wedstrijd in de Champion´s Cup ook (Rangers - AZ 1-3).

Waarschuw beheerder
donateur
netjes kerel(Y)

eerste plek haal ik niet dit jaar, inzake blessures, en ontevreden spelers

ineens gaan ze ook zeuren dat ze een miljoen salaris willen ipv de 250000 waar ze eerst genoegen mee namen tot einde vorig seizoen (i hate being rich)

Waarschuw beheerder
hij gaat lekker.

me 1e seizoen met twente:

ups en downs zelfs nog 17e gestaan.

als 5e geeindigd :D

amstelcup gewonnen :D

me 2e seizoen: met nog 10 wedstrijden te gaan, 6 punten los op de nummer 2 psv :D ik sta eerste dus.

Heb vrijwel alleen maar spelers jonger dan 22/23 in me team 2 oudere basisspelers 26+ :D

ik zit nu in de halve finalie voor de EURO cup :)
Waarschuw beheerder
Doe je niet onverdienstelijk.. Ik had met AZ echt in het 2e seizoen echt een disasterjaar :-S Echt niet lukte gewoon.. Nu heb ik eindelijk een formatie die er gewoon STAAT..
Waarschuw beheerder
Mijn 2e seizoen met AZ ben ik goed begonnen. Ik heb de JC schaal gewonnen.
Competitie de eerste 5 wedstrijden gewonnen. Vrij makkelijke tegenstanders, alleen de 2e wedstrijd tegen Feijenoord, deze overigens wel gewonnen met 2 - 1. De overige 4 westrijden gewonnen en geen enkele tegengoal.
Ik zal vanavond wel ff wat printscreens maken, dat verduidelijkt wat meer.

2 Taqno-Freak had jij in je eerste 2 seizoenen ook zo weinig transfer geld? Ik ben echt afhankelijk van vrije transfer of afgelopen contracten. Ik heb al aardig wat prijzengeld bij elkaar gespeeld alleen dat vind ik nog niet in mijn transfers potje terug :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je mijn aankopen ziet in de eerste jaren.. Die staan een paar posts hierboven..

Ik heb nu overigens 20Mio. te besteden.
Waarschuw beheerder
hmmz I see :/ sorry nog niet wakker ;)

Ik heb wel een heleboel jonge spelers aangetrokken en probeer ze zo goed mogelijk op te leiden, kijken of dat een succes wordt.

Trouwens wat hierboven ergens al aangegeven werd is dat Mokoena idd een toppretje is, hij doet het bij mij wel goed :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 jonge rakkers gesigned.

José Alvarado (Arabe Unido).
Luis Alberto Alvarado (Communicaciones).

Deze gaan het bij mij echt maken, heb ik het idee.. Hoewel ik betwijfel of dat beide spelers in een andere game ook terugkomen, beiden uit 1988 :-).

Daarnaast ben ik onder de indruk van een wat oudere rakker.
Guillermo Pereyra (Mallorca - begingame).

Overigens sta ik nu eerste met 18 punten (6 straight wins)
En daarachter "de 3" allemaal op 15 punten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zal ze vanavond ff zoeken ;P ;) kijken of het wat is :)

Ik heb in het eerste seizoen de colombiaam Murillo (am/rc) voor niks aangetrokken, hij is 27 maar ben zeer tevreden over hem. veel assists en doelpunten. Hij staat ook in de belangstelling van meerdere topclubs.
Waarschuw beheerder
Heb jij trouwens ook ondanks dat je landskampioen bent, dat de spelers naar "grotere clubs" willen ??
Waarschuw beheerder
Ja idd dat heb ik ook. Ajax had een bod op Murillo gedaan van 5 miljoen. Heb ik afgewezen vond ik te weinig, nu is hij ontevreden omdat ik hem het niet gun om naar een grotere club te gaan :| :S Ik laat hem gewoon niet voor weinig gaan!
Meerdink wou ook naar een grotere club, ik had hem niet meer nodig dus bood hem bij clubs aan, vervolgens tekent hij een contract bij Utrecht :| net boven de gevarenzone geeindigd :S

Veel spelers bij mij zeuren dat Landzaat teveel respect afdwingt.

Trouwens Buskermolen en v Galen goeie voetballers alleen na een halve wedstrijd zijn ze kapot, zij mogen van mij ook opzouten.
Ik heb er ook 2 scouts uitgetrapt waaronder John Bosman, levert altijd waardeloze rapporten af. Metgod ontslagen eiste teveel geld wat hij niet waard is in vergelijking met zijn capaciteiten :no:, en nu een super goede franse assistent aangetrokken, ben ik zeer tevreden over :yes: naam weet ik zo niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ontsla eerste altijd alle scouts :-)..
In het 3e jaar dan neem ik er 2 aan, waarvan ik er 1 naar Midden Amerika stuur.

Metgod is inderdaad wat recalcitrant aan het worden, maar heb hem met een loon wat lager is als hetgeen gevraagd weten af te schepen.

Tim de Cler beetje hetzelfde verhaal, hoewel hij een heel seizoen zichzelf belemmerd voelde om een grote transfer te maken..

Waarschuw beheerder
donateur
gisterenavond nog pot tegen vitesse, en beetje managerpesten (zei dat ik ze zou trashen, mn 'rivalen'). Vervolgens uit gewonnen met 1-4 terwijl hun keeper de pot van zijn leven speelde (irritante lui). Mijn spelers (stuk of 4) waren alleen allemaal blij 'dat ik niet zoveel druk op de wedstrijd legde'

ehm:s bug in het spel? Oh well, 2 haalden er een 10, en 2 een 9, vervolgens 3 stuks in team van de week
Waarschuw beheerder
Ik word echt schijtziek van het zinnetje : "the ref said he dived" - wat je dus ook meteen op een gele kaart komt te staan :-s
Waarschuw beheerder
Maar goed desalniettemin, een 2-2 afgedwongen in het Santiago Bernabéu tegen Real Madrid !!

Waarschuw beheerder
donateur
overigens wanneer gaan wij eens een stukje onlinen?

pf competitie lijkt me overigens onhaalbaar, of je moet steeds midden in de nacht een uur willen draaien:)

Waarschuw beheerder
owjah me 1e seizoen ook nog de johan fruitschaal gewonne. helemaal vergete.. achjah 2-0 van psv gewonne he ;)
Waarschuw beheerder
Mike, hadden wij vrijdag 3 dec. niet afgesproken ??

In Alkmaarderhout, na sterk spel verdiend gewonnen tegen Real Madrid 1-0 !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Aargh... me pc duurt nog een paar dagen...

Heb het spel net op me werk gedownload en met me save game die ik op me ext. hd had staan ga ik vanavond dus maar even verder spel o:) :[
Waarschuw beheerder
op je werk ?? ;)
Waarschuw beheerder
Gaat het zelf repareren van je pc niet iets sneller Medic ;)

whaha moet ik eens doen hier op het werk installeren, kom ik dus echt niet meer aan mijn werkzaamheden toen :o :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ff game dld-en op me werk o:) :P

Ik ga het ook niet op me werk installeren, heb thuis nog wel een oude pc waar het net op draait denk ik :o

Waarschuw beheerder
je savegame via gmail op je account zetten... sochtends tijdens het begin van je werk je savegame uploaden
en tegen het einde van de middag weer naar je gmail sturen:P
en thuis verder spelen;)
werkt geweldigO:)
Waarschuw beheerder
donateur
geen gmail :(

Waarschuw beheerder
donateur
wat gingen we ook alweer doen (geheugen als vergiet na 13 dagen nonstop afspreken en dingen door de war halend)?

Zaterdag in elk geval aantreden bij jur voor pot axis en allies.

de 3e FMen bedoel je zeker?:)
Waarschuw beheerder
Ok ik zit in 2006 en volgend jaar zijn er behoorlijk wat contacts afgelopen, waaronder mijn beste middevelder en tevens één van de beste uit het spel.
Wesley Sneijder, ik probeer hem dus een nieuw contract aan te bieden maar dat weigerd hij ondanks dat ik tussen zijn favorite persons sta en 475 per maand bied.
Dus verkoop ik hem gewoon in de winter stop voor 12 miljoen aan Real Madrid.
Doen jullie dat ook of laten jullie gewoon het contract aflopen ??

p.s. je kan ook op je werk spelen via een remote desktop hoor dames bijv. Radmin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als ik op me werk ga spelen komt er helemaal niks meer van terecht :o
Waarschuw beheerder
Doen jullie dat ook of laten jullie gewoon het contract aflopen ??

Dan had ik hem dus mooi verkocht, vang je er tenminste nog geld voor!

als ik op me werk ga spelen komt er helemaal niks meer van terecht :O

Same here :D
Waarschuw beheerder
donateur
goeie spelers te koop?
Waarschuw beheerder
donateur
Hmz... ik won alles in het 2de seizoen... CL, beker, en comp. tot net voor de winterstop... ineens gelijk tegen roda en verlies van groningen :/
Waarschuw beheerder
tactic gekraakt door de game engine ?
Waarschuw beheerder
je moet idd een beetje variatie in je tactic hebben anders hebben ze je speelwijze zo door. Ik kan op 3 verschillende manieren spelen, waarvan 1 de basis is.

na 12 wedstrijden sta ik boven aan zonder verlies punten. Alle 5 de wedstrijden (nog 1 te gaan) in de CL nog gewonnen in de groepsfase. Alleen heb ik veel overwinningen die krap aan zijn. 1-0, 2-0, 2-1. af en toe een keer een uitschieter van 3-0 of 4-0

Mijn spits is een stuk minder doelgericht dan vorig seizoen, tijd om een nieuwe aan te trekken in de winterstop.

Waarschuw beheerder
donateur
ik in men 3e seizoen. won ook alles idd tot aan de winterstop. 20 wedstrijden gespeeld in de competitie 20 gew.

totdat ik uit moest naar de graafschap notabene. 1-0 verloren. uit bij nec 0-0 en thuis tegen psv 1-3 (3x bruggink uit counter)...

schiet lekker op dus. gelukkig sta ik nog 9 punten los.

maar ik ben wel door naar de kwartfinale vd cl voort eerst in 3 jaar.

twordt wel tijd dat er een update kom want om nou al je spelers te moeten missen in de kwart finale vd amstel cup omdat ze op interland zijn is ook niet grappig.
Waarschuw beheerder
ja en die dubbele schorsing bij 3 gele kaarten is ook belachelijk.
Waarschuw beheerder
idd zwaar irritant. en bij 6 gele kaarten ben je 1 wedstrijd geschorst :vaag:

Ik had dat probleem gisteren met mijn keeper, hij had een interland verplichting dus ik stel Timmer op, en had zoiets van ach neem geen reserve keeper mee maar een extra speler. Mijn 3e doelman heb ik uitgeleend. Nu blesseert Timmer zich in de wedstrijd en is er een maand uit en mijn eerste keeper blesseert zich in de interland wedstrijd, 2 weken eruit :S
gvd moet ik de keeper vd reserves pakken, heb ik weer.
Waarschuw beheerder
eigenschuld dikke .....
Waarschuw beheerder
hahaha idd dat wel, maar goed dat verzin je toch niet.
maar ja, leer voor de volgende keer.

Was bij het verhuren van 3e keeper vergeten optie op te nemen 'ten alle tijden terug halen' :@ grrrr

maar ja, ik zie wel hoe het mijn 17 jarig keepertje uit de reserves het doet tegen ajax en psv :S
Waarschuw beheerder
donateur
Oud news, maar kwam het tegen op gamer.nl

Championship Manager 5 mogelijk naar 2005

Gepost door Erwin Bergervoet - maandag 18 oktober 2004 - Bron: Eurogamer
Een financiële strop dreigt voor uitgever Eidos Interactive nu er een aanzienlijke kans is dat de PC versie van Championship Manager 5 niet meer op tijd voor de feestdagen in de winkels zal liggen. Men heeft vandaag aangekondigd dat de vooropgestelde oktober release sowieso niet haalbaar is, met een aanzienlijke kans op een verschuiving naar 2005. De Championship Manager reeks is één van de meest winstgevende franchises van de uitgever.

Sinds het vertrek van Sports Interactive, de firma achter de eerste tig delen van de reeks, waren er al twijfels over de nieuwste game die door een compleet ander, speciaal voor het spel opgerichte firma is ontwikkeld. Sports Interactive heeft op haar beurt wel op tijd voor het eindejaar, Football Manager 2005 af gekregen. Dit spel draagt dan niet de naam Championship Manager, maar maakt wel gebruik van de technologie van voorgaande Championship Manager games, iets waar Eidos niet over kon beschikken.

De aankondiging van Eidos heeft ervoor gezorgd dat het aandeel een nieuw dieptepunt bereikt heeft. De kans dat de uitgever binnen afzienbare tijd overgenomen wordt, is hiermee opnieuw gestegen. Met het mogelijk verschuiven van Championship Manager 2005 houdt Eidos niet veel toppers over dit eindejaar: Crash 'n Burn, Backyard Wrestling 2 en Get on da Mic.

Waarschuw beheerder
donateur
heb m :D ga straks spelen

Waarschuw beheerder
donateur
jezus nu heb ik weer iets. ik speel de halve finale vd cl uit tegen man utd. en fletcher heeft net de 1-0 gemaakt. de klok staat op 35.59 en hij gaat gewoon niet verder.... slaat echt weer nergens op. ik had dit wel eens vaker maar toen ging die binnen een paar sec wel weer lopen maar nu staat die al 5 min stil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jezus nu heb ik weer iets. ik speel de halve finale vd cl uit tegen man utd. en fletcher heeft net de 1-0 gemaakt. de klok staat op 35.59 en hij gaat gewoon niet verder.... slaat echt weer nergens op. ik had dit wel eens vaker maar toen ging die binnen een paar sec wel weer lopen maar nu staat die al 5 min stil.

Dat ziet er slecht voor je uit. Een maatje van me had het ook, en zijn hele savegame was vervolgens verneukt. Hij kon gewoon niet verder spelen, kapoet was zn save, nix aan te doen, opnieuw beginnen.

Waarschuw beheerder
donateur
dat zal wel lekker beroerd zijn dan.
Waarschuw beheerder
donateur
gvd :@

speel je tegen PSV (begin feb.) is de helf van je basis 11 weg voor int. verplichtingen :/
Waarschuw beheerder

Heej dat had ik dus ook elke dat het een x aantal sec stil stond. Dacht dat het aan mijn pc lag, maar dus niet.
mooi is dat :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
2-0 verloren dus... ach... dutch cup
Waarschuw beheerder
klote dutch cup inderdaad.

Someteen CL finale tegen Inter :)