Partyflock

Forumonderwerp · 708973
27681x bekeken

Waarschuw beheerder
[img]http://home.tiscali.nl/geleihoofd/football_manager_transparent.png[/img]

Vanaf vrijdag 24 september is het zover, dan ligt in Engeland 't nieuwe Football Manager Magazine in de winkels met daarbij de speelbare beta demo van Football Manager 2005! 't Zal dus ook niet lang meer duren voordat ook wij deze demo van het internet kunnen plukken en dus is bij deze het officiële Football Manager 2005-topic gëopend!!!

Let op!!!

Football Manager (FM) is de enige echte opvolger van de populaire Championship Manager 🇨🇲 serie! Aangezien de lange samenwerking tussen Sports Interactive en Eidos verbroken is, is er een beetje een onduidelijke scheiding ontstaan...

Eidos heeft de naam Championship Manager mogen houden terwijl Sports Interactive (samen met hun nieuwe partner Sega) op zoek moesten naar een nieuwe naam maar wel in het bezit bleef van alle data van de succesreeks. Dit heeft dus als gevolg dat er binnenkort 2 manager-games uitkomen!!!

Releasedatums: (onder voorbehoud)

-= Football Manager 2005 --- December 2004 =-
-= Championship Manager 5 --- Oktober 2004 =-

Voor informatie over Football Manager klik >>>hier<<<

Voor informatie over Championship Manager klik >>>hier<<<

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hmm vergissingkje :) maar u snapt wat ik bedoel...
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met de editor. Ik heb wel eens als ik update van the dugout ofzo installeer met transferupdates etc mijn spel afsluit wanneer ik een nieuwe game aan wil maken. Zal dus is fouts zijn in die update denk ik dan. Maar nu heb ik net met de editor zelf ff paar transfers gedaan opgeslagen, en nu heb ik hetzelfde probleem.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je moet ook geen editor gebruiken :P

Maar ik zou zeggen, probeer de nieuwste versie van de editor eens & gebruik je wel een legale versie, want het kan natuurlijk zo zijn dat je een crack gebruikt waardoor het fout gaat.

Waarschuw beheerder
gaat nu ff wat minder bij mij (ajax 2012)

Net in de eerste ronde (na de poules) uit de CL gegooid. Had pech met de loting > Juve

Maar ik krijg nu opeens problemen met contracten verlengen. Meestal willen spelers gwoon verlengen bij mij, en als het een keer voorkwam dat dat niet zo was verkocht ik die speler gwoon een jaar voordat zijn contract afliep. Kreeg ik tenminste nog wat geld binnen. Nu zal (voor het eerst?) een topspeler gratis de deur uitwandelen bij mij. Hij wilde niet verlengen, maar ik wilde hem eigenlijk niet kwijt. Dus wilde ik het in het laatste jaar nog proberen. Maar wat ik ook bied, hij verlengt niet. Nu wil een andere speler van wie het contract in 2013 afloopt ook al niet verlengen. En dat is mss wel mijn beste speler. Nu moet ik hem waarschijnlijk aan het eind van het seizoen gaan verkopen (anders issie een jaar later nix meer waard), en kan ik ook nog es niet de hoofdprijs voor hem vangen> contract is niet meer beschermd.

Maar van de andere kant kan ik zo wel mijn team wat verversen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan heb je toch dingen niet goed gedaan, wat ik altijd als eerste doe (netzoals in het echt) contracten openbreken ook al hebben ze nog 2/3 jaar te gaan van vaste waarden (jeugdspelers) in mijn eerste team, dus de fundering en de bouwstenen waar ik niet zonder kan, en dit zijn vaak 3 of 4 posities van de elf, de rest vul ik in met nieuwe talenten of routine spelers.

Ik heb nog nooit gehad dat spelers voor 0 de deur uit liepen bij me. Heb wel vaak genoeg spelers ontslagen en fees betaald.

Waarschuw beheerder
maar als je tussendoor alweer contracten wil verlengen, dan vragen ze wel een flinke salarisverhoging. Dus steeds verlengen wordt dan ook een duur grapje. Maar als je bijvoorbeeld Chelsea bent kom je dit probleem niet tegen, want daar verlengen ze altijd wel. Ik denk dat de spelers diebij mij (ajax) niet willen verlengen, naar een grotere club/betere competitie willen. Dus daar kan ik zelf ook vrij weinig aan doen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ken het, en verleng zelfs contracten zo met kleinere clubs en salarisverhoging komt niet zo heel erg veel voor, alleen bij bepaalde spelers en als ze het niet waard zijn dan verhoog ik hun salaris gewoon niet.

Ik speel nu met Wycombe :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nu een keer met NEC bezig en zonder cheats en dergelijke
ben nu begonnen in mijn 4 de seizoen
mijn prijzen :
in het 2de en 3de seizoen landskampioen
en in het 3de seizoen de cl- finale verloren met 4-0 tegen man.utd
eerste seizoen was kut maar heb toen niedzielan en wielaart verkocht voor redelijk veel geld en daarvan transfervrije spelers vn gehaald
die later ook weer verkocht en weer free players gekocht zo heb ik nu een balans van 57 milj (echt waar)
mijn basis elf in een 3-5-2 opstelling zijn op dit moment met erachter wat de speler heeft gekost zijn :
GK__Ochoa 4.7milj
DC__Wisgerhof was al bij NEC
DC__Naldo 0.4milj
DC__De La Cuesta 3.6milj
MR__Zuma Tra.Free
ML__Lurling 1.7milj (Vorig jaar 26 ass.)
MC__Mascherano 9.75milj
MC__Alex Tra.Free (die van Fener)
AMC_Mokoena 0.3milj (vorig jaar 28 goals)
FC__Kuijt Tra.Free
FC__Marcelinho 7.5 milj. (niet die van hertha)

ik ben nu ook (toevallig) bondscoach van Australie

ben trouwens an het expirimenteren met de tactiek keb mijn prijzen behaald met een aangepaste 4-4-2 systeem maar keb redelijk veel midenvelders dus omdat ik uit andere save games goede ervaringen had met 3-5-2 ben ik nu maar ff overgestapt

als iemand zin heeft om save games (via rapidshare of zo) te wisselen pm ff
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mijn ervaring is 4-4-2 in een ruit het beste resultaat gevend voor NEC. Reden dat ik geen kampioen ben is echt een schier onmogelijk Ajax dat daadwerkelijk goede aankopen doet.

Computer vindt me niet aardig:'(

Waarschuw beheerder
donateur
wisgerhof is een houdertje, maar als hij +-26 jaar is gaat hij klagen en krijg je ruzie met hem
Waarschuw beheerder
donateur
ben weer terug gegaan naar 442 (geen ruit) want ik verloor 3x achter elkaar
Ajax koopt veel van mij op
maar ik heb op alle spelers een min.fee release zitten das de reden waarom ik zoveel geld heb
ze hebben van mij o.a. deze spelers gekocht
E.Barreto
D.Ashton
J.Aghahowa
E.Gargarov
en allemaal minimaal voor 8.5 Milj. per speler verkocht
Naldo is ondertssen ook verkocht aan PSV voor 7.5 milj door die clausule das kut want hij wilde niet verlengen dus bleef de clausule zo laag maar ik heb Koldrup met een vrije transfer aangetrokken en uit andere save game's weet ik dat het een redelijke tot goede verdediger is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
barreto was bij mij voor 5.5M naar 1 of andere Engelse club gegaan, hij wilde weg dus tja...

Die andere 2 spelers zeggen me niets eerlijk gezegd
Waarschuw beheerder
Ga ook een game beginnen met NEC, het is begin is in ieder geval hoopgevend.

Eerste oefenwedstrijd van een duitse ploeg met 5-1 gewonnen en sta met de rust nu met 7-0 voor tegen Espanyol

Eerste aankopen: Kristjansson, en Naldo, maar die komt pas per 1 januari
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zoals ik al zei is mijn eerste speler transfervrij weggegaan bij mij (naar Arsenal) :(
Nu wil ik de contracten doe volgend seizoen aflopen gaan verlengen, willen Maxwell en Downing (2 BASISspelers) NIET verlengen :S Dus totaal geen intresse. Nu is Maxwell geen ramp (heb zijn vervanger al in huis), maar Downing is qua punten mijn BESTE speler. 8.88 als gemiddelde en 1 op 1 met assists. Maar hij wil NIET verlengen. Ik wil hem echt niet kwijt, maar denk dat ik hem nu tog MOET verkopen voor een paar miljoen, anders loopt ie strax ook gratis weg :(

Waarschuw beheerder
voor de echte freaks die zelf als speler in FM2006 willen zitten:

http://www.sigames.com/faceinthegame/

:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 08:46:
zoals ik al zei is mijn eerste speler transfervrij weggegaan bij mij (naar Arsenal)
Nu wil ik de contracten doe volgend seizoen aflopen gaan verlengen, willen Maxwell en Downing (2 BASISspelers) NIET verlengen Dus totaal geen intresse. Nu is Maxwell geen ramp (heb zijn vervanger al in huis), maar Downing is qua punten mijn BESTE speler. 8.88 als gemiddelde en 1 op 1 met assists. Maar hij wil NIET verlengen. Ik wil hem echt niet kwijt, maar denk dat ik hem nu tog MOET verkopen voor een paar miljoen, anders loopt ie strax ook gratis weg

ik zou ze niet te snel verkopen, want ze kunnen later nog welleens van gedachten veranderen
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de gene die, net als Kenanus, een save willen uitwisselen, ik heb er een online gezet. Ik heb de Premiership, Championship, en de Second Division (oude naam) geselecteerd. Ik begon met Spurs, Millwall en Leeds. Met Spurs won ik de Uefa cup en ik ben naar Newcastle gegaan, met millwall promoveerde en degradeerde ik, met leeds werd ik ontslagen en zit nu bij blackpool, Second division. En nu zit ik net in mijn 3e jaar. Het bestand is een rar bestand dus net als een cadeautje lekker uitpakken, voor de gene die de save gebruiken, laat me ff weten wat je ervan vind en hoe het gaat (als je wil). Ik was nog niet zo bekend met FM dus echte talenten en standaard aankopen heb ik niet gedaan (misschien wel verfrissend) maar had al wel veel CM ervaring,

succes ermee, Jeroen

http://www.dildo.herejezus.nl/cgi-bin/Jiskefet%20UK.rar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dominee Dimitri op maandag 25 juli 2005 om 18:54:
ik zou ze niet te snel verkopen, want ze kunnen later nog welleens van gedachten veranderen

dat heb ik dus geprobeerd bij een speler, maar die is nu dus voor nix vertrokken :S
Ik heb Downing een pracht aanbod gedaan! €7,5M jaarsalaris!!
€5M tekengeld en 25K per assist/goal en nog tekent ie niet :(
is nu net uitgeroepen tot CL speler van het jaar. Maar zal hem nu toch maar gaan verkopen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dominee Dimitri op dinsdag 26 juli 2005 om 15:39:
Voor de gene die, net als Kenanus, een save willen uitwisselen, ik heb er een online gezet

als iemand de mijne wil laat het ff weten via pm
mijn verhaal staat hier boven ergens
het is iig een succesvolle campagne met NEC

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kenanus op zaterdag 23 juli 2005 om 23:13:
ik ben nu een keer met NEC bezig en zonder cheats en dergelijke

Hoe wil je cheaten met manager dan?? :S
Trucjes om geld te krijgen heb ik niet nodig aangezien ik nu in seizoen 2011/2012 zit en al uhm kleine 600mil kan uitgeven aan transfers.
Met Feyenoord gewonnen:
7x op rij kampioen
5x op rij CL gewonnen
5x op rij Europese Super cup
4x Amstel Cup
4x Wereld beker
7x Johans Neus schaal

Nu ook bondscoach van Nederland (maar team is echt klote)
V/d Fart en Sneijder zijn goed robben ook.
Kuijt scoort altijd en overal.
Verdedigers zijn Heitinga en Breinburg hier goed.
Babel doet het wel goed bij 020 maar niet in NL elftal. (zal wel aan systeem liggen 4-4-2 met wingers dikke pijl naar voren)

Ben nu op zoek gegaan naar jonge talentjes maar nog niet veel soeps tegen gekomen en me jeugd zitten paar redelijke spelers in maar zijn nog te jong.

Opstelling
GK Akinfeev
DL Bosschaart
DR Kromkamp/Song
DC Vanden borre
DC Alex
MR Smolarek
ML Adu/Nilis (beide jonkies)
MC Guarin
MC Van Bommel
SC Kuijt
SC Adriano

Oudjes in me team zijn nu Van Bommel 33 en nog steeds goed voor 10 goals en 18 assists per seizoen (gemiddeld)
Kuijt 30 scoorde afgelopen seizoen in 42 wedstrijden nog 51x 18 assists
Heb ook nog Patrick Paauwe maar die is ook al 35 en speel heel af en toe.
Me beste speler kwa cijfer is Smolarek en Arne Nilis beiden wingers Smolarek 52 wedstrijden gemiddeld een 8.8 Nilis een 8.7. Alex is 3e met een 8.4 in 61 wedstrijden. (zitten ook wat oefenwedstrijden bij)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 juli 2005 om 17:33:
Hoe wil je cheaten met manager dan??

met de MCFM editor (mind compression Football Manager) kun je je budget veranderen en je salaris plafond verhogen
en je conditie van heel het team gewoon op 100% houden

de site : http://www.mindcompression.com/
de editor :http://members.chello.nl/j.vos93/mcfm_0_5_0.zip

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Owh leuk om te weten bedankt.
Nu kan ik misschien ook is alles winnen met Excelcior :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 16:38:
dat heb ik dus geprobeerd bij een speler, maar die is nu dus voor nix vertrokken :S
Ik heb Downing een pracht aanbod gedaan! €7,5M jaarsalaris!!
€5M tekengeld en 25K per assist/goal en nog tekent ie niet :(
is nu net uitgeroepen tot CL speler van het jaar. Maar zal hem nu toch maar gaan verkopen...

verkocht aan chelsea. Hij ging niet voor het geld, want verdient daar nu maar €3,6M per jaar :S
Waarschuw beheerder
Ben inmiddels met NEC in seizoen 3, 1e en 2e seizoen ben ik 4e geeindigd, in ieder geval europees voetbal, in het tweede jaar poulefase overleeft en in kwartfinale uitgeschakeld.3e jaar in groepsfase uitgeschakeld.
Beker kom ik vaak niet zo ver in.
Sta op het moment 2e, achter Feyenoord.
Boutahar verkocht aan Ajax, voor 5,25 miljoen, hij had een clausule, Niedzielan voor 9,25 miljoen naar Rotterdam en niet veel later volgde Barreto zijn spoor, voor 20 miljoen.
Enkele aardige spelers:Gardner van Tottenham, Naldo,Hubschmann,Hoogstrate,Mido,Olisadebe

Waarschuw beheerder
donateur
20 miljoen voor barreto gekregen bij feyenoord? dat kan nooit%)

Waarschuw beheerder
donateur
overigens breinburg ervaar ik als redelijk, maar niet meer....kuijt valt tegen toen ik hem tot mijn verrassing binnenharkte. Die ji sung van PSV is wel onbeperkt goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 27 juli 2005 om 17:46:
20 miljoen voor barreto gekregen bij feyenoord? dat kan nooit

Ik ben NEC en heb Barreto voor 20 miljoen aan Feyenoord verkocht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is zeker mogelijk, hij heeft goeie stats, heb hem gekocht bij Ajax,viel helaas tegen. beter Mascherano oid.

Goed overigens dat Romario voor 250k aan te schaffen valt, en hij bijna 1 op 1 loopt bij mij (Ajax, 1e seizoen)

vorige spellen kocht ik alex voor 9-12 mln, nu voor 17,5 :S (wel in 24 mnd)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik kon echt nooit meer krijgen dan +- 6.5M voor Barreto hoor, en ja ik weet dat hij erg goed is:). 1 van de beste VMs van het spel als hij 25 is hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 24 juli 2005 om 12:27:
wisgerhof is een houdertje, maar als hij +-26 jaar is gaat hij klagen en krijg je ruzie met hem

hij is 28 en ik heb nog geen last van hem gehad
zijn stats:
04/05 39 wed. 7.26
05/06 36 wed. 7.56
06/07 42 wed. 7.33
07/08 45 wed. 7.42 (comp. is nog bezig ben in April)

alleen weinig doelpunten (3) in al die wedstrijden
en ik zou wel meer assists van hem willen zien
(in al die tijd maar 2)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja

keepertje gevonden:D

Tim Wiese... gekocht voor 4 mln, stekelenburg dr uit voor 8 aan psv....

beste keeper die er is, Wiese?

team begin seizoen 05-06

Wiese

Borre Alex Heitinga
Mascherano
V Bommel VD Vaart
Santana Sneijder Dede
Cavenaghi

speel niet altijd 3-1-2-3-1

Bank :D

Robinho
Chevanton
Babel
Mokoena
Guarin
vd Sar
Maxwell
De Jong
en nog een paar..

1e seizoen DIK dr uitgeschopt door Inter (4-0 0-0 ofzo) in de halve finale CL, vcor de rest alles gewonnen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dédé links tussen aanval en middenveld, wat een ontdekking :D gemiddelde van 9.25

Feyenoord (JCschaal) 1-0
Nac 4-0
Sparta 6-0
Vitesse 7-0

Gaat veel te makkelijk, tijd voor een extra verjonging in de competitie

Waarschuw beheerder
donateur
kenanus>> hij is een verdediger, boeien:).

Laat de rest maar aan de middenjongens over
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: DonPimP :respect: op vrijdag 29 juli 2005 om 12:57:
Mensen heeft iemand van jullie al een update voor het nieuwe seizoen??

daar was ik ook wel benieuwd naar
Waarschuw beheerder
misschien dat je dat ook kunt vragen op www.champman.nl, en dan in het forum...op misschien op de site zelf al wel

Waarschuw beheerder
leuk spel! wie durft online te spelen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kwou net vragen wie heeft er LEF om online te spelen..?

Seizoen 04/05 met Liverpool: Kampioen, Champions League winner. (en natuurlijk manager van t jaar)

Seizoen 05/06:

Kampioen, League Cup, F.A. Cup, Wereldbeker, Champions League, manager van t jaar..

In de voorbereiding Barca met 8-0 naar huis gestuurd..

Opstelling:

1. Dida
2. Gallas
3. Dédé
4. Terry
5. Kompany
6. Xabi Alonso
7. Schweinsteiger
8. Gerrard
9. Sneijder
10. Cavenaghi
11. Crespo

Bank: Robinho, van Bommel, Baptista, Evra, Veron, Heitinga.

tactiek: 4-1-3-2 met buitenspelers met de punt naar voren, en 'n sterke Targetman..

Aankomende seizoen ziet er ook al goed uit: 8 spelers met 'n gezamelijke waarde van zo'n 200 miljoen, transfervrij gehaald. Waaronder Totti en Mancini.

Zwaar verslavend, got to admitt..!

Waarschuw beheerder
ik durf wel
Waarschuw beheerder
hmmmm het spel is niet zo snugger.

Ik ben Man Utd en aangezien ik van nistelrooy torres berbatov en rooney als spitsen heb mag rooney van mij weg.
Ze contract is niet meer beschermd en hij is 38.5 mil waard. barca doet navraag naar rooney dus ik zeg zo voor 50 mil mogen ze hem kopen. gaan ze nog 50 mil bieden ook terwijl ze hem gewoon een contract kunnen aanbieden en dan voor maar 38.5 mil hem kopen :S

Waarschuw beheerder
donateur
ik durf wel, maar dan heb je dingen als 'gezamelijk online zijn, gelijkwaardige processoren en datalimieten.....'

ik heb een oud beesje dat het spel net aan draait bijvoorbeeld...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe beetje jammer

sneijder wil in begin seizoen 3 zijn contract niet verlengen.

dus bied ik hem aan aan andere clubs

gaat ie klagen dat ik zijn vertrouwen beschaadt heb, meteen 5 punten eraf bij mijn stats :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 30 juli 2005 om 17:27:
ik durf wel, maar dan heb je dingen als 'gezamelijk online zijn, gelijkwaardige processoren en datalimieten.....'

ik heb een oud beesje dat het spel net aan draait bijvoorbeeld...

njaa spelen we 'n vriendschappelijke wedstrijd?

Of mayb 'n beker met meerdere gebruikers hier?? Laat maar weten..
Waarschuw beheerder
donateur
dan doe ik ook mee
Waarschuw beheerder
Wil ook best mee doen, maar geen idee hoe het werkt
Waarschuw beheerder
vandaag in 1 wedstrijd gewoon 3 penalty's tegen je krijgen :S niet normaal
Waarschuw beheerder
ff wat vernieuwing in me team:

Ronaldinho, Kaka, Nesta, Berbatov, en Deisler gehaald..

4-1 tegen Monaco, en Celtic, 7-0 tegen Charlton, en 4-1 tegen Man Utd.. mooi begin van de comp..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tuncay (fenerbahce) is jong, tweebening, kan overal spelen in de aanval, ook middenveld en heeft hele goeie stats.
Waarschuw beheerder
Klopt talentvol, maar ik heb betere resultaten met Bojinov, Cavenaghi, Kerzhakov, Robinho, en Berbatov.. allemaal jonge spelers bij t begin van het spel.. Sanli Tuncay btw ook.