Partyflock

Forumonderwerp · 708973
28382x bekeken

Waarschuw beheerder
[img]http://home.tiscali.nl/geleihoofd/football_manager_transparent.png[/img]

Vanaf vrijdag 24 september is het zover, dan ligt in Engeland 't nieuwe Football Manager Magazine in de winkels met daarbij de speelbare beta demo van Football Manager 2005! 't Zal dus ook niet lang meer duren voordat ook wij deze demo van het internet kunnen plukken en dus is bij deze het officiële Football Manager 2005-topic gëopend!!!

Let op!!!

Football Manager (FM) is de enige echte opvolger van de populaire Championship Manager 🇨🇲 serie! Aangezien de lange samenwerking tussen Sports Interactive en Eidos verbroken is, is er een beetje een onduidelijke scheiding ontstaan...

Eidos heeft de naam Championship Manager mogen houden terwijl Sports Interactive (samen met hun nieuwe partner Sega) op zoek moesten naar een nieuwe naam maar wel in het bezit bleef van alle data van de succesreeks. Dit heeft dus als gevolg dat er binnenkort 2 manager-games uitkomen!!!

Releasedatums: (onder voorbehoud)

-= Football Manager 2005 --- December 2004 =-
-= Championship Manager 5 --- Oktober 2004 =-

Voor informatie over Football Manager klik >>>hier<<<

Voor informatie over Championship Manager klik >>>hier<<<

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga jullie zo verblijden met een leuke en strakke screenshot :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wacht nou al bijna een uur Belhamel :S:D
Waarschuw beheerder
Ik wacht geduldig af

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mooi, zit nogsteeds in mn 1e seizoen, o'brien en rosales verkocht.

Crespo en Ortega transfervrij aangetrokken..

Waarschuw beheerder
ik ben met lazio begonnen heb adu al vastgelegt en heb van de borre van anderlecht gekocht... nu eerst maar proberen de schuld van 64 miljoen proberen weg te werken..
Waarschuw beheerder
ik ben nu maar begonnen bij lancaster city.
Een club uit het engelse conference noord divisie.
Ik heb geen budget te besteden.
Moet van het bstuur in de midden moot zien te krijggen.
van de supporters moet ik een nieuw team bouwen.
en media ziet ons als degradatie kandidaat

Waarschuw beheerder
ik zit te wachten op het scherm met zoveel league wedstrijden ongeslagen vandaar :)
Waarschuw beheerder
conference noord

Ik ben ooit met Weston-super-Mare (Conference South) begonnen, dit team naar de Division 1 geholpen. Alleen toen crashte mijn computer :s
Op het forum van the Dugout, heb ik deze savegame ook beschreven (met als managernaam,, James Bond (dus de nodige fictieve zaken er omheen ook erbij bedacht, met natuurlijk James Bond als protagonist)). Volgens mij is het topic reeds verwijderd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat is jaamer dat het gerascht is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 23:27:
ik zit te wachten op het scherm met zoveel league wedstrijden ongeslagen vandaar

Bij mij zal er binnenkort ook wel weer zo'n melding komen :D

Waarschuw beheerder
wel vet om wat spelers die je in FM tegenkomt als talentjes nu ook op het WK -20 spelen hier in NL :)
gister al die goal van Fredy Guarin van Colombia, die ik ook best vaak gekocht heb, verder natuurlijk Freddy Adu en Okoronkwo bij Nigeria :)

volgens mij loopt Evandro Roncatto ook nog rond bij Brazilië.. in FM niet echt heel groot talent, maar vorige versies toch wel 1 van de grootste talenten in CM :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik kan niet meer met lancaster city spelen.
hij wilt hem niet meer laden.

heb ik weer

Waarschuw beheerder
Ik heb dat spel ook ff getest en vind er niks aan. Niet mijn ding met al die statistieken etc.

Waarschuw beheerder
mijn god :S

Die jennifer heeft de afgelopen dagen al 5 nieuwe games gestart :frusty:
zal allemaal wel %-)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg er niks meer over... volgens mij is het gewoon bullshit en daar blijf ik bij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 13:21:
volgens mij loopt Evandro Roncatto ook nog rond bij Brazilië.. in FM niet echt heel groot talent, maar vorige versies toch wel 1 van de grootste talenten in CM

Bij mij zit die nou bij AC milan (ben ik zelf niet). Maar is een van de beter spelers van het spel!
Waarschuw beheerder
donateur
ben kampioen geworden met Millwall in het eerste seizoen, ben echt superblij :D, doelstelling was ergens in de middenmoot, stond het hele seizoen 5e tot de laatste paar speelronde toen verloren de andere teams net wat meer punten dan ik, zal morgen wel een screenshot erop zetten
Waarschuw beheerder
Zojuist in de 3e ronde (League Cup) uitgeschakeld door Charlton Athletic, tot de 105e stond het 1-1 (daarna een snelle counter, en 1-2, waardoor nederlaag). Erg jammer.
Waarschuw beheerder
Ik ben klaar met FM en "grote" teams managen.

Ik ga mij voledig richten op de lagere divisies, ik heb gekozen voor Swansea second division.
Ben nu met mijn oefenreeks bezig, eerste wedstrijd tegen West Ham first division gewonnen met 2-1.
Deze uitslag is erg hoopvol.

Zojuist 2de oefen pot verloren van Leverkusen met 1-2
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 juni 2005 om 14:50:
volgens mij is het gewoon bullshit en daar blijf ik bij

Dus jij bent het :P

Waarschuw beheerder
Cesar Delgado !!!
Freddie Guarin
Dagoberto !!!
Mike Zonneveld
Maciej Zurawski !!!
Lebohang Mokoena !!!
Hossain Kaebi
Javier Mascherano

Dit zijn toppers. Alleen irritant dat ik toch elke keer weer deze gasten koop.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 13:54:
Die jennifer heeft de afgelopen dagen al 5 nieuwe games gestart

Jammer genoeg worden vooroordelen bewezen :x

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 19:38:
Ik ga jullie zo verblijden met een leuke en strakke screenshot

:gaap:
Waarschuw beheerder
hij komt idd niet echt af, met zijn TE makkelijk te managen team !!

Tering, met Bristol rovers ga ik echt lekker.
Sta inmiddels 4e in de League One (play-offs).. Maar goed, nog 3/5 van het seizoen te spelen :)

Waarschuw beheerder
hoeveel tijd heb je nodig om goed te Fotoshoppen??
Waarschuw beheerder
Geen idee, ben een fotoshopanalfabeet..
Waarschuw beheerder
ik sta na 5 wedstrijden 2de met Swansea, als dit zo door gaat promoveer ik ook nog zonder enige aankopen.
Alleen moet ik nog 41 potjes spelen, voordat het zover is.
Waarschuw beheerder
Ik heb nu tijdens ruim anderhalf seizoen Bristol Rovers, maar 2 daadwerkelijke aankopen gedaan.

Daarbij dien ik wel aan de merken dat ik goed gebruik maak van de opties tot lenen (4 long term, 8 short term (toegestaan in Engeland)...

Ik kan helaas niet eerder dan vanavond pas n keer weer verder :s

Waarschuw beheerder
donateur
had mijn oude NEC save gevonden maar helaas niet waar ik was. HEb om 1 of andere duistere reden ji-sung park kunnen aantrekken transfervrij (hij verkoos mij boven liverpool en Inter:O), en Dirk Kuijt (wel wisselend spelend).

Behalve mijn verdediging heb ik een ultrasterk team nu maar werd (as usual) tegen lucky Ajax in de 3e wedstrijd met 1-0 gepakt door...uiteraard...een pingel.

Hopen dat ze maar weer eens punten laten liggen....

Waarschuw beheerder
donateur
zit nu in 2007-2008 overigens (ipv 2010 in de save die ik eerst had, maar die is nu foetsie)
Waarschuw beheerder
Ik zit eind 2007 nu ....
Bijna 2008....

Ik hoop op promotie eigenlijk (inzake geldelijk budget). In de tijd dat ik nu manager ben, financieel goed bovenJan gekomen. Van een E 200k banksaldo, is dit, zonder noemenswaardige aan/ver -kopen opgelopen naar E 2,1Mio.

Waarschuw beheerder
[img width=890 height=194 cacheid=000927c20019ee309f5fb49d1a00cb0b1b]http://members.lycos.nl/thapocalypse/luckyajax.jpg[/img]
Hier was ik ff lucky Ajax O:)
tnx 2 the game engine ;)

(1/8 finale CL)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
binnen kader ? WTF

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MARCOS op dinsdag 14 juni 2005 om 14:39:
binnen kader ? WTF

whaha, xie ut nu ook pas :p

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://members.home.nl/f16/FM/Ongeslagen.jpg[/img]

een plaatje zegt meer dan duizend woorden...

Waarschuw beheerder
donateur
het blijft chelsea

Waarschuw beheerder
Makkelijk om te zeggen...

Zal er even bij zeggen dat ik een compleet jonge ploeg heb opgebouwd, zelfs ronaldinho en totti (aankopen gedaan door abramovic spelen in het RESERVE elftal haha!)

Zal ik een screenshot plaatsen van me selectie?

Waarschuw beheerder
Miech het zit hem in je taktiek, je manier van trainen, hoe je het spelletje speelt (jeugd door laten komen en anders jeugd bijkopen als er niets uit je jeugdopleiding komt met potentie)

Ik smijt niet met geld en ik wil niet eens die superspelers van 26 jaar en ouder, ik heb liever super jeugdspelers die ik zelf heb gescout of groot heb gebracht etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tja, maar toch komen de allerbesten van de jonkies naar jouw team toe, gewoon omdat het chelsea is.

Had met mijn oude savegame een reserveteam van NEC dat gewoon de reserves van Ajax versloeg zonder mijn interventie. Nou DAT is pas knap.

Ben er toch achter dat ik het liefst een middenmoter uit een gemiddelde league heb, al is het hebben van een klein team ook leuk. Heel klein...tja...werkt ook niet altijd, dan is het soms ook het lot van de dobbelstenen en extreem gepriegel met de pijltjes en de instellingen.

Het is hier geen RPG...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 17:23:
Ik smijt niet met geld en ik wil niet eens die superspelers van 26 jaar en ouder, ik heb liever super jeugdspelers die ik zelf heb gescout of groot heb gebracht etc.

waarom speel je dan met chelsea? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Zal ik een screenshot plaatsen van me selectie?
Ja! ik w8
Waarschuw beheerder
doe es

Waarschuw beheerder
jajaja
Waarschuw beheerder
Schiess mal auf !!!

Waarschuw beheerder
donateur
snurk
Waarschuw beheerder
ik ben trainer van FC Porto ik zit nu in het seizoen 09-10
en sta alweer stijf boven aan, ik moet de kwartfinal van de CL tegen
Feyenoord!:p

----------------Schmeichel--------------
----------------------------------------
------Thiago----Fernandez---emanuelson--
---------landzaat----------Kompany------
------------l-----------------l---------
-----------V----------------V---------
Seitraridis------------------Wilhelmsson
-----------------Kranjcar---------------
--------Rossi----------------Postiga----

en dan heb ik dezen nog op wissel

Guarin
Gaven
Radoi
Feijao
Persson
Waterman
Baros

ik heb ik de laatste 5 jaar kallstrom, vd Vaart, Maxi lopez
luis Fabiano en Diego al voor meer dan 23 miljoen verkocht!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb nu een transferbudget van 60 miljoen euro... dit heb ik zo opgebouwd door de verkoop van spelers.

En ik hoor het alweer, erg veel jaloezie!

Ik ben zo met twente ook ruim 2 seizoenen ongeslagen geweest in de competitie hoor :D

Waarschuw beheerder
donateur
Belhamel: En ik hoor het alweer, erg veel jaloezie!

Proest! HAHA jah tog erg..

Ma goed waar blijven nu je screenshots??

Dan bepaal ik wel of ik jaloers word ja of nee..
Denk het niet hoor.. maar goed ik wacht nog steeds...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RJW op woensdag 15 juni 2005 om 18:20:
ik heb ik de laatste 5 jaar kallstrom, vd Vaart, Maxi lopez
luis Fabiano en Diego al voor meer dan 23 miljoen verkocht!

per persoon neem ik aan??

2 Belhamel:

Ik heb met Ajax ook een transferbudbet van €60M, en een fantastische selectie. Dus zo moeilijk is dat nie ;)

maar 2 seizoenen met twente ongeslagen is wel al wat knapper ;)
Waarschuw beheerder
Ik moet het met Bristol Rovers nog steeds stellen met een budget van € 100k .. Waarbij ik dien aan te merken, dat ik nu halverwege (ja, het ontbreekt mij de tijd, om heel veel te spelen) mijn seizoen in de Division 1 (Engeland zit)...
Wel zicht op een plaats in de bovenste régionen..