Partyflock

Forumonderwerp · 708973
29877x bekeken

Waarschuw beheerder
[img]http://home.tiscali.nl/geleihoofd/football_manager_transparent.png[/img]

Vanaf vrijdag 24 september is het zover, dan ligt in Engeland 't nieuwe Football Manager Magazine in de winkels met daarbij de speelbare beta demo van Football Manager 2005! 't Zal dus ook niet lang meer duren voordat ook wij deze demo van het internet kunnen plukken en dus is bij deze het officiële Football Manager 2005-topic gëopend!!!

Let op!!!

Football Manager (FM) is de enige echte opvolger van de populaire Championship Manager 🇨🇲 serie! Aangezien de lange samenwerking tussen Sports Interactive en Eidos verbroken is, is er een beetje een onduidelijke scheiding ontstaan...

Eidos heeft de naam Championship Manager mogen houden terwijl Sports Interactive (samen met hun nieuwe partner Sega) op zoek moesten naar een nieuwe naam maar wel in het bezit bleef van alle data van de succesreeks. Dit heeft dus als gevolg dat er binnenkort 2 manager-games uitkomen!!!

Releasedatums: (onder voorbehoud)

-= Football Manager 2005 --- December 2004 =-
-= Championship Manager 5 --- Oktober 2004 =-

Voor informatie over Football Manager klik >>>hier<<<

Voor informatie over Championship Manager klik >>>hier<<<

laatste aanpassing

Artiest The Abaddon
Waarschuw beheerder
dit is gewoon echt De spits van dit spel...

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001760b19e818fd21a009e3e63]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YEKLPCWZ[/img]
Waarschuw beheerder
70.000

Dat is ongeveer de waarde van mijn HELE spelersselectie + jaarsalarissen van mijn hele spelersselectie.. Hoop dit jaar trouwens op het Welsh kampioenschap, en in het seizoen wat stunten in Europa (tenminste als ik vroegtijdig niet ergens anders wordt aangenomen).

Overigens wanneer prijzen jullie je spelers ? Ikzelf hanteer meestal de norm : 5 wedstrijden een 8 of hoger...
Andersom is het gelegen : 5 wedstrijden een 5 of lager en dan bekritiseer ik mijn spelers. Daarnaast laat ik me vrijwel nooit uit over mijn tegenstanders..

Hoewel in mijn savegame die ik samen met mijn broertje speelde (Roma + Milan), was dit mediagelul orde van de dag, waarin zo'n beetje iedere manager dacht dat Milan geen kampioen zou worden, iedere keer heb ik geantwoord dat we dit zeker wel zouden worden, erg eentonig..

Waarschuw beheerder
Dirk Kuijt, is DE spits uit het spel :)
Waarschuw beheerder
Ben nu met PSV in me 2e seizoen bezig sta vlak voor de winterstop 2e met 1 punt achter Heerenveen & 3 voor op Ajax.

Heb Portilio aangetrokken, maar die doet het nog niet zo goed helaas, verder heb ik Zenden, VD Sar & Gentenaar gehaald. VD Sar was dit seizoen eerste keeper, tot ie ineens een 5 haalde bij oranje, vlak daarvoor had ie ook al lopen zeuren dat ie aan het eind van het seizoen weer zou vertrekken. Had hem toch nog 1 kans gegeven, maar in de rust tegen willem II stond ik met 2-1 achter door 1 hele stomme fout van VD Sar, toen besloot ik hem in de rust te wisselen voor Gomes, de wedstrijd werd 2-2 & Gomes man of the match. VD Sar is nu zijn plek kwijt & ik zit er zelfs over te denken om Gentenaar reserve keeper te maken ipv VD Sar. Heb nu ook sinds 2 weken het talent L Mokoena opgesteld, die doet het ook zeer goed :D

Waarschuw beheerder
Ik sta 1e met 6 punten voor op ajaks.

Maar ajaks doet het dit seizoen veelste goed :( ( ookal staan ze achter mij ) Ik moet nu tegen ze, dus kan een gat maken van 9 punten en dan ben ik gewoon kampioen, kan niet anders :)

Ik ben ook door in de CL, 2e geworden in de groep achter Bayern ( goed team zeg ).

Ik moet nu echt even heel ver komen en het liefst de CL winnen. Amstel Cup wil ik ook hebben en Kampioen ben ik met 1 been al ;)

Het scoren gaat alleen wat klote :s Even kijken naar een nieuwe spits. Die naast Dirk gaat staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Zie ik nou dat jij Cavenaghi heb gekocht voor €100.000.000 :|.... Jij bent echt wel ziek in je hoofd haha... Nooit, maar dan ook nooit van men leven dat ik zoveel geld uit ga geven voor 1 speler..

Ik had hem in cm03/04 in mijn chelsea team... Alleen ik vond hem niet zo heel erg goed. Hij mistte gewoon echt heel veel kansen toen en werd ongelukkig omdat die niet genoeg speelde.. Toen heb ik hem maar verkocht en begon die wel weer te scoren..

Maar let op he. Schijn bedriegt. De speler die het 1ne seizoen werelds speelt kan het andere seizoen gewoon echt veel minder zijn.

Maar ik zag dat ajax hem ook had gekocht :). En een seizoen later gelijk weer verkocht. Toevallig keek ik gister bij hem want ik wilde in de winter een nieuwe spits maar ik zag dat Arsenal hem net had gekocht :(... Maar ja nu krijg ik Tevez :D. En die heeft toch wel iets betere punten..

Wat ik ook zag he. Ik zit nu in november 2e seizoen en ik kan gewoon max €525.000 per maand aan 1 speler geven.... Echt wel fucking veel!

En psv doet het zo slecht bij mij he. Echt niet meer normaal. Vorig seizoen waren ze 5e en nu staan ze weer zoiets na 10 wedstrijden...

Ook leuk... Speel je uit bij psv, win je met 0-2 2x van bommel :p...

Waarschuw beheerder
Wat is een leuke spits die achter Dirk kan spelen ?

Waarschuw beheerder
Mokoena, Boutahar, Roncatto... misschien dat je daar naar kunt kijken.. spelen bij mij iig altijd de sterren van de hemel :)

Waarschuw beheerder
Zie ik nou dat jij Cavenaghi heb gekocht voor €100.000.000 :|.... Jij bent echt wel ziek in je hoofd haha... Nooit, maar dan ook nooit van men leven dat ik zoveel geld uit ga geven voor 1 speler..

Nou ja voor 50 doelpunten per jaar wil ik wel 100 miljoen neerleggen, vooral als zo'n speler de comp. en de CL voor je wint.

Voor de rest heb ik rooney ernaast en ronaldinho erachter ook al is ie al 34 (2014) hij is nog steeds vet goed! en dan nog Babel achter de hand. En voor de rest heb ik allemaal jonge talenten erom heen staan.

[img width=500 height=375 cacheid=000000450017611c7a1d5f5d1a009e4fdc]http://www.mijnalbum.nl/Foto=AMDL8MRZ[/img]

Mijn nieuwe tropische verassing uit nederland...:-D Ik hou van mijn scouts!! :-D

Waarschuw beheerder
donateur
als amc?

Bij ajax heb ik meerdere spelers die op die plek staan en het goed doen... ik noem een mokoena, sneijder, vd vaart, pienaar en de ridder... en ik heb zelf ook nog ricardinho... die doet het ook goed..

maar ja zoals ik al zei.. Ik heb veel spelers die er kunnen spelen dus ik heb niet echt gezocht naar amc's... Maar als je 1 speler zou kunnen kopen dan moet je zeker Diego van porto kopen...

maar ik ben nu nog in onderhandeling met een AM L/C. Een 20-jarige uit italie.. ik weet alleen niet meer hoe dat die heet, maar hij kan naar mij komen voor 15 miljoen... Maar ik zit nog te twijfelen.. Ik heb hem niet echt nodig omdat ik ook nog santana, rosales en mitea heb.. en dan boven genoemde ook nog. En dat gaat maar om 3 plaatsten. Dus ja... Ik twijfel nog.. Maar hij is echt fucking goed. Ik zal zijn naam nog wel plaatsten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat is een leuke spits die achter Dirk kan spelen ?

Mokoena, Adu (in later stadium),Tuyp, Demouge goeie pinch hitter, En zou is ff flink in argetinië en brazilië gaan scouten. Komen toch echt veel goeie spelers vandaan.

Waarschuw beheerder
donateur
tsja hij is nog 18 he... maar echt geweldig vind ik hem niet... het is dat je al in 2014 zit dan anders had je echt igor demo moeten kopen... Na het 1e seizoen kan je hem gratis overnemen van uhh weet ik niet meer...

Ik speel met 2 middenvelders en ik kan kiezen uit deze: mascherano, van bommel, demo, tudor en galasek... :p... hoe bedoel je een luxeprobleem :p

Waarschuw beheerder
Haha, Mokoena en Adu heb ik al :P

Ja ik zal eens even gaan scouten ! (Y)

Waarschuw beheerder
Nou ja heb al een bod van 24 miljoen op hem gehad van milan, dus dat is veelbelovend. Speel met een ruit op het middenveld met opkomende backs. en dan 2 spitsen..

Waarschuw beheerder
Hahaha, ik stel die Mokoena een keertje op hoor.

1e helft tegen ajaks gelijk 2x gescoord, sta nu dus 0-2 voor :)

Speel trouwens met 3 verdedigers :P en nog lukt het ze niet om te scoren ( het lukt ze niet eens op kansen te creeëren :) )

Waarschuw beheerder
donateur
ja mokoena is echt wel relaxed. scoort veel en goed... :jaja:.. zonder hem had ik veel wedstrijden niet gewonnen..

zozo 24 miljoen is niet niks... misschien wordt het dan nog wel wat met hem :p..

ik speel met 4 verdedigers, 2 middenvelders, 3 aanvallende middenvelders en 1 spits (zelfde als barcelona) en dit is een erg succesvolle tacktiek in mijn ogen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 bullshit: geef Mitea een kans. Hij heeft mijn 4e seizoen met een 8,90 gemiddeld afgesloten :yes:

Waarschuw beheerder
Koop Dirk Kuijt en Salomon Kalou :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja mitea speelt altijd goed idd.. Ik weet het :). Hij haalt altijd een heel hoog gemiddelde.... Hij speelt ook vaak hoor. Net als de rest van al mijn spelers want anders zijn al mijn spelers gewoon te moe. Dus je moet ook gewoon een selectie hebben waarvan de wissel net zo goed zijn als de basis en daar ben ik nu toch wel redelijk mee bezig :).

Maar de AM L/C die ik bedoel heet Riccardo Montolivo van Atalanta...

[img width=750 height=258]http://img154.exs.cx/img154/7751/montolivo2pz.jpg[/img]

Opzich wel een redelijke speler vind ik. Alleen ik denk dat ik €15.750.000 te veel vind voor hem.

Dit is tot nu toe mijn selectie en daar komt dus in de winter Tevez bij :p.

[img width=471 height=500 width=395 cacheid=0000ec6b0001eec5e16678f61a009e663d]http://img154.exs.cx/img154/3029/selectie8sw.jpg[/img]

Ik ben er echt wel erg tevreden mee voor een 2e seizoen. Ik ben al door in de cl naar de 2e ronde dus das ook wel relaxed.

Maar mijn basis is als iedereen fit is zo. Maar in deze opstelling speel ik haast nooit omdat of er altijd wel iemand geblesseerd is of ze zijn te moe (minder dan 95%).

[img width=473 height=500 width=374 cacheid=0000ec6c0001eec6941bf7bc1a009e663d]http://img204.exs.cx/img204/471/posities6gb.jpg[/img]

Maar ja Tevez komt dus naar mij... Ik ben er echt super blij mee.. Check zijn punten is :kwijl:..

[img width=750 height=327 height=261]http://img146.exs.cx/img146/4528/tevez5ts.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen dit vind ik een beetje erg slordig van de nieuwe patch met data update :s...

[img width=616 height=499]http://img206.exs.cx/img206/8664/vitessefeyenoord3aw.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Woei, net 6-0 gewonnen van Ado in de competitie.

En heerlijke stats van iedereen !

6 keer een 8 waar van de keeper.

3 keer een 9

en 2 keer een 10 :)

Weer 9 punten voor op ajaks, en 12 op psv.

Waarschuw beheerder
Mis nu in de kwartfinale van de amstelcup ( uit tegen AZ ) gewoon 11 spelers :P door interland verplichtingen.... eens kijken hoe ik het er van afbreng...

Eerste helft afgelopen, 0-0 :p

Waarschuw beheerder
LoL, 0-1 gewonnen van AZ in de kwartfinale van de AC.

Ik miste 11 spelers door interland verplichtingen en nog wel een paar door blessures :)

Gelukkig hoefde Leonardo, Kuijt en Kalou niet interland, dus me hele aanval was er nog :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ach ja das normaal hoor dat je een paar wedstrijden int seizoen heel veel spelers mist... 11 is nog niet zo veel hoor haha...

Maar volgens mij is dat met de 2e patch er wel uitgehaald.. Want bij mij werden er gewoon 2 wedstrijden verplaatst terwijl er maar een paar spelers op interland waren.. Dus das dan wel goed van SI..

Waarschuw beheerder
11 is niet veel nee, want de andere helft die International zijn hoefde niet :)

Maar ik moet nu tegen Chelsea in de CL.

Thuis was het 1-1 en uit moet ik ze gewoon even aanpakken :)

De competitie heersch ik weer eens ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja voor 50 doelpunten per jaar wil ik wel 100 miljoen neerleggen

Er zijn echt voldoende andere spelers die dat kunnen hoor :jaja:

Regelmatig kun je deze spelers ook nog aan het eind van het seizoen gratis contracteren..

€100 miljoen is hij ook echt niet waard, zonde geld. Maarja als jij het er voor over hebt :)

Waarschuw beheerder
2 bullshit:

Daarom wil ik ook voor elke positie bijna 2 gelijkwaardige spelers. Dat heb ik nu, dus ik zou in principe 2 bijna gelijkwaardige elftallen op kunnen stellen (waarbij de een wat beter is dan de ander natuurlijk ;) )

Tevez bij Ajax is zkr goed. Ikzelf heb Robinho. Moest een van de 2 kiezen aan het begin, want geld voor beide heb je niet aan het begin van het spel. Maargoed, dan kun je ookal Mokoena kopen voor ene klein bedrag, dus heb je toch 2 top spitsen :yes:

PS: Is er al een patch uit voor die 2e update??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja he.. alleen int begin vant spel wilde Robinho niet naar mij toe komen :s. Hij gaat altijd naar een duitse club die gewoon minder salaris bied :s. Maar omdat ik de uefa cup, kampioenschap en amstel cup int 1e seizoen heb gewonnen en ik heb grote namen zoals Legrottagli, tudor en amoroso denk ik dat de spelers nu wel willen komen :).

Ja idd. Je hebt gewoon voor elke positie 2 gelijkwaardige spelers nodig. Maar ik snap het niet he. Als je dan kijkt naar andere teams die hebben dat niet en die spelen gewoon met het elftal een heel seizoen en sommige spelers meer dan 50 wedstrijden en die spelers hebben gewoon nog conditie zat :s. Heeft SI dat expres gedaan dan ofzo dat bij een menselijke speler de conditie van spelers beduidend minder is? Want erg logisch is het ook niet, want int echt spelen de spelers ook gewoon zoveel wedstrijden :s.

Maar Legrottagli heeft wel een puike conditie hoor. Als ik hem samen met heitinga int centrum zet en ze spelen de hele wedstrijd en de volgende wedstrijd is 3 dagen later dan is heitinga nog 93% en Legrottagli gewoon alweer 97 of 98 :). Dat is wel relaxed :).

Maar er is idd al een crack voor die 2e update :jaja:.

als het goed is is het deze..

crack 5.03

Je moet dan de image laden in demons tools. gebruik wel versie 3.47 want ik had een oudere en daar deed die het niet in.

Ow ik zie net dat de link naar de crack het niet doet omdat het niet mag. Maar je kan hem iig op www.gamecopyworld.com vinden.

Ok ik heb nog een link gevonden naar die crack:

crack 5.03
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tweede seizoen in spanje moest ik dit Finale van de Beker tegen Real, alleen was toen het WK 2006 al begonnen in Duitsland, ja ja 2 spelers konden meedoen de rest was jeugd, verlies ik met 2-6 van Real, omdat daar Raul en Zidane wel meededen grrrrr.... daar ging mijn dubbel

Waarschuw beheerder
Raul en Zidane niet op het WK?? O:)

Waarschuw beheerder
zitten bij die updates ook meer spelers foto's ?

Waarschuw beheerder
demouge scoort als een gek bij mij 3de seizoen ajax!1

Waarschuw beheerder
donateur
nee qmenn die moet je zelf met een andere update downloaden die weer te vinden is op www.thedugout.net

Waarschuw beheerder
zitten bij die updates ook meer spelers foto's ?

ik heb ook nog een superpack ofzo van de Engelse competitie gedownload en daar zitten wel allemaal nieuwe foto's bij.. altijd handig :)

btw, Donpimp, echt :respect: voor die foto van je van Cantona :D

Waarschuw beheerder
Romario was bij mij trouwens 1ste seizoen topscorer van HCE. 31 in het mandje liggen en dat met zijn 38 jaren oud

Waarschuw beheerder
met welk team speel je dan partynaaier?
Waarschuw beheerder
Na een goed eerste seizoen bij Fiorentine nu 5de geeindigd.. Na wat aankopen zoals defoe,santana en bonera gingen we met een goed gevoel het tweede seizoen in...

De eerste paar wedstrijden waren allemaal prima, elke wedstrijd werd ruim gewonnnen, en defoe had er alweer 17 in het netje liggen.. en dan komt het, het probleem waar elke CM'ER VOOR VREESTT.....!!
De volgende wedstrijden ben je alsnog telkens de betere echter je scoort niet meer, 25 schoten op goal 1 doelpunt.. en wat doet de tegenstander dan 2 schoten 2 goals!!

Ik wordt er echt helemaal stapel van, heb me team al dertig keer omgegooid weer maar het lijkt wel of niemand meer wil scoren en elke keepende tegenstander een superster is...

Hopelijk komt mijn team er snel overheen, en kan ik weer kijken naar de zonnige tijden!!

Gegroet,

Een hopeloze manager

Waarschuw beheerder
met ajax
Waarschuw beheerder
donateur
iemand interesse om savegames uit te wisselen via soulseek
ik wil wel eens precies zien wat een ander doet
stuur maar een pm

Waarschuw beheerder
wat jij hebt elmar* heb k nu ook :S
egt vaag is dat telkens verlies door een tegestander die alles raakt
ook veel gelijke spelen :S

Waarschuw beheerder
donateur
ben genadeloos door de jongens uit Westfalen de uefa uitgeknikkerd. Thuispot had ik op zn minst gelijkspel mogen verwachten, uit had ik verdiend 4-1 verloren:/

in de competitie zal het waarschijnlijk een 2e plaats worden, en ga het volgende seizoen met slechtere spelers in vermoed ik. Daarentegen heb ik goed ingekocht qua jeugd, en mag ik eindelijk cashen in spelers als adu (was domweg nog niet goed genoeg voor basisplaats tot nu), johan van der linden en misschien gaat vd borre eindelijk eens hoger dan een 7 halen....

Waarschuw beheerder
Adu zit bij mij al 4 seizoenen in het 2e :S
Maar NIEMAND wil hem huren. Terwijl Adu voor heel wat teams al een toegevoegde waarde zou zijn....
Waarschuw beheerder
In mijn savegame met Grange Harlequins, staat Freddy Adu in het 3e seizoen nog steeds op de t-lijst van DC United.. Maar goed, wat wil je, hij is nog steeds pas 18 ofzo..
Waarschuw beheerder
Daarom niet minder interessant om op jonge leeftijd in te leven. Verder natuurlijk wel van levensbelang hem gewoon goed te trainen..

Waarschuw beheerder
Die Metuzalem die gister tegen AZ scoorde heb ik ook al 2 jaar in mijn selectie, als stand in voor Van Bommel
Waarschuw beheerder
Tymoschuk van D-Kiev is ook goed trouwens.
Overigens AZ speelde erg lekker gisteren ! (ik ben voor AZ)..

Overigens heb ik in de CM-serie ook wel eens dikke successen met Shakthar behaald (3x op rij CL winnen), waarbij toen : Gennadyi Zubov en Julius Aghahowa echt DE sterren waren, verder keeper : Pletikosa, back : Rat en Mid : Tymoschuk..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die Hübschman van Shakthar speelde bij mij ook altijd de sterren van de hemel.. :)
Die Aghahowa was idd in de CM-series echt super, maar bij FM valt hij volgens mij flink tegen.. :/
Waarschuw beheerder
Ik had Aghahowa in mijn AZ-game gehaald - wel aardig plezier aan hem beleefd (boekte ook enorm goeie trainingsprogressie met hem). Alleen voelde hij zich op een gegeven moment te goed voor AZ. Contract heeft hij toen niet willen verlengen - hierna heeft hij ZEKER een halfjaar als free agent zonder club te boek gestaan alvorens bij Paris SG aan de bak te kunnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Aghahowa was idd erg goed een aantal jaartjes geleden in cm. Zijn naam was eerst ook anders geschreven en een jaar later was die op deze manier dan. Zijn punten waren idd toen veel beter. Hij zat bij mij bji psv en scoorde vaak tegen mij. Haalde ook hoge gemiddelde enzo. Maar ik vind zijn punten te min om hem te nemen. Zijn contract loopt volgens mij aant einden vant seizoen af dus misschien dat ik hem wel als free transfer neem.