Partyflock

Forumonderwerp · 708921

je hebt een vaste relatie, en plotseling iemand heeft je telefoon nummer, zonder dat je weet wie die persoon is. Begint hij/zij zomaar sms te sturen... en zeggen dat ze je leuk vind etc etc...

Vinden jullie dat als je een leuke sms teruh stuurd. Ook een form is van vreemdgaan,
want ik denk zelf je kan zowel fisiek als .... vreemdgaan...

2 Aranka, ben het volkomen 200% met je eens!

sms'en pb'en flirten das leuk en vooral nix mis mee iig zeker niet vreemdgaan.... hhahaha idd als dat al vreemdgaan is! pffffffff gaan er miljoenen mensen meer vreemd dan er in de statistieken vermeld staat :vaag:

neuken -> das vreemdgaan!!!
laatste aanpassing
t is geen vreemd gaan,

maar k zou het niet trekken

Nee ik vind het absoluut geen vreemdgaan,maar als mijn vriend het deed zou ik me wel afvragen waarom hij dat doet en waarom ie tog wel een beetje met een ander flirt :)
Ik zou het heel erg stom vinden als mijn vriendin op zo'n smsje van een onbekend iemand zou gaan reageren en ik noem het flirtgedrag en daar hou ik nie van, zie ik de zin nie van in als je al een partner hebt.

Het is niet vreemdgaan natuurlijk,maar als je het doet dan mis je tog wat in je relatie en als de partner er dan achter komt dat jij wat mist in je relatie voelt hij/zij zich ook niet lekker en kunnen jullie samen werken aan een relatie waarbij je geen dingen mist
flirten is helemaal geen vreemdgaan...;)

Vind ik ook hoor Nikki...(k)

als erin staat dat ze mekaar willen ontmoeten wel

Ja, maar zolang dat niet gebeurt :)

ik vind over sex praten enzo en elkaar opgeilen ook n iet kunnen hoor, kommop je bent geen 16 jaar meer!
Je heb helemaal gelijk hoor RestleSs! Als je wat met iemand heb heb je niks bij een ander te zoeken!!

:yes:
Als je wat met iemand heb heb je niks bij een ander te zoeken!!

Ach, neurootje je weet toch wel dat ik van je hou!!!!! en voor al dat lekkers kom ik wel naar jou hoor :yes:......(k)
Weet ik toch schatje! hou ook van jou