Partyflock

Forumonderwerp · 708449

Waarschuw beheerder
hey mensen
ik zou graag van jullie willen weten wat jullie er van vinden als een meisje/vrouw een kind uit een andere relatie heeeft en dan weer een nieuwe relatie aangaan?welke jongen zou deze verantwoording aankunnen?
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik wens mijn moeder ook al het geluk van de wereld begrijp me niet verkeerd..maar zolang ik dan nog onder 1 dak met haar zou leven en hij komt er ook bij no way echt niet ik weg of hij weg..ik kan dat niet aanzien..ik wil niet dat er een andere vent aan me ma zit ben je helemaal gek...ze gaat ook soms mee naar party's en als ik dan mannen/jongens naar der zie gluren of lastig vallen nou dan kan ik link worden hoor haha..
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt stom misschien maar ik heb altijd al tegen mn moeder gezegd dat ik het denk ik niet kunnen accepteren als zij een nieuwe vriend zou krijgen..ik kan dat niet hoor..ik moet er zelfs niet eens aan denken..maar gelukkig zijn mn ouders nog bij elkaar!

Dan heb jij je ouders net op een rotleeftijd uit elkaar zien gaan waarschijnlijk. Als je heel klein bent, weet je niet beter meer. En als je volwassen bent, kan je t relativeren. Maar zit je in de puberteit, lijkt dat me heel erg moeilijk als kind zijnde om te accepteren.

Mijn moeder moet er dan mee verder haar leven delen, en niet ik... om mijn moeder of vader niet te steunen of hun keuze te respecteren zou egoistisch zijn...

Jij kan t dus op deze leeftijd relativeren en je kent ook de menselijke behoeftes inmiddels ;)

Maar ik begrijp ook dat als je t ziet dat t alsnog heel erg moeilijk is :yes:
Ik zou ook iedere vent aanvliegen die aan mn ma wil zitten en ieder wijf dat aan mn vader zit dr ogen uitkrabben bij wijze van spreke ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Malle respect voor jou petje af en ga zo door :0

voor foto's van mijn zoontjuh klik op mijn naam en dan bij Relatie staat Elano da is mijn zoontjuh zet er binnenkort wel ff nieuwe op :)
ben nu weer ff weg want de kleine is wkkr :D
Waarschuw beheerder
Het kind moet ook lief zijn natuurlijk maar ik vind dat de mama ook lief moet wezen ;).
En die nieuwe vriend moet ook zich verantwoorden voor het kind je
Waarschuw beheerder
2 Evil Pussy...

Ik denk dat ik te veel verwacht van de "jeugd", relativatie is lastig... Als ze er maar wel over nadenken... als is dat verdomde lastig omdat de "logica" niet wordt gezien... En meestal ook door kortzichtigheid...

Maar het is niet anders... helaas :(...

ik moet trouwens ook wel zeggen dat dit een redelijk zwaar onderwerp is hoor ;)... en moeilijk te bevatten....

Maar ik begrijp ook dat als je t ziet dat t alsnog heel erg moeilijk is
Ik zou ook iedere vent aanvliegen die aan mn ma wil zitten en ieder wijf dat aan mn vader zit dr ogen uitkrabben bij wijze van spreke

Tuurlijk is dat moeilijk... het is iemand anders, en als ik zou merken dat me vader of moeder iets aangedaan wordt dan doe ik daar zeker wel wat aan.. Maar als dat niet het geval is, Ik wens m'n ouders hun geluk, respect en mijn onvoorwaardelijke steun ongeachte hun keuze, dat hebben ze mij ook gegeven....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik die meid echt leuk zou vinden tuurlijk hoezo niet, brengt wel veel beperkingen met zich mee maar als je iemand egt leuk vind moet dat volgens mij wel te doen zijn zolang je je met zijn drietjes er voor de volle 100% voor gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb jij je ouders net op een rotleeftijd uit elkaar zien gaan waarschijnlijk. Als je heel klein bent, weet je niet beter meer. En als je volwassen bent, kan je t relativeren. Maar zit je in de puberteit, lijkt dat me heel erg moeilijk als kind zijnde om te accepteren.

Mijn ouders zijn gewoon nog bij elkaar..
En ja ik zit dan nog In de "puberteit" om het zo maar te zeggen..ik denk ook wel dat als ik al het huis uit ben en het zou dan gebeuren het wel makkelijker te accepteren is..maar zal alsnog moeilijk zijn hoor..en ja me pa met een ander wijf..hehe nou dan ben ik volgens mij echt een venijnig kreng hoor :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
echte liefde overwint alles :P
Waarschuw beheerder
Als het van beide kanten komt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
jah hoor zou ik geen moeiten mee hebben

Waarschuw beheerder
ik ben zelf nog een kind...

Waarschuw beheerder
thnx voor de vele reacties :) hehe maar de meeste jongens vallen ook nog wel us op uiterlijk...en wie contact met mij wil laat gerust ff berichie achter op mijn profiel..:):P