vindt ik niet
en mijn schattie gelukkig ook niet.. hij vond zelfs de sex met zijn ex niks aan..hahaha altijd leuk om te horen..
wel waar ie als eerste verXring mee hed.. maar dat boeit niet zo veel
We vullen elkaar gewoon goed aan.
En zelfs na een jaar gewoon nog lekker spannend.
De relatie die ik op dit moment heb met mijn vriendje kingoftrance, we hebben alles voor elkaar over en houden ontzettend veel van elkaar
donateur
Ik heb ongeveer nu 10 jaar een relatie met ene Heineken...
Dat gaat zo goed samen he, is echt niet te geloven...Ze staat echt ALTIJD voor me klaar alsof het niks is.
En altijd even KOEL reageren he, das juist het mooiste.
Zonder tegensputteren kan ik haar PAKKEN!
Ik ook zeker die ik nu heb Eindelijk iemand bij wie het écht klikt, we passen echt bij elkaar. En dan te bedenken dat het als geintje van mijn vriendin is begonnen, die ons wou koppelen..
hoef ik zeker niet lang over na te denken!
had een relatie van 3 jaar en een relatie van 1 jaar. die van 1 jaar trekt het ver boven die van 3 jaar! Dennis was gewoon mijn schatje! en we deden veel leuke en afwisselende dingen! Daar zal ik nooit spijt van krijgen!
Mijn huidge ook idd, maar iedere relatie heeft zijn leuke dingen, in sommige punten misschien leuker dan de huidige, maar daarom heb je op dat moment ook een relatie met diegene!
dat is toch wel de relatie die ik nu heb,, soms wurg ik hem met liefde.. haha
ik geloof ook wel als je allang samen bent dat je relatie toch in een andere demensie komt, en zeker als je een kindje hebt..
die k nu heb!!!
die ik nu heb, lijkt me ook logisch, exen zijn kut...je bent verliefd dus je huidige relatie is ALTIJD beter