het heeft totaal niets met struisvogel politiek te maken; het is een kwestie van je gevoel afgaan.
ik geloof een boel zogenaamde voor waar bevestigde onzin niet; genoeg dokters die allemaal "experts" zijn en die een dikke fuck-up maken. om maar een voorbeeld te noemen.
maar goed; ik blijf erbij; jij bent ook al iemand die niet in ufo`s gelooft en dat zegt mij genoeg.
jij jouw zogenaamde "echte" verhaaltje; ik de mijne; ik zou zeggen als je het allemaal zo goed denkt te weten; ga naar verscheidene fora waar over dit soort zaken discussieren en lul ze er maar allemaal uit
doe maar
Je zou kunnen zeggen dat ik in een roze bubbel leef. Prima. Maar ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen met het zoeken van allerlei waanzinnige en bovenal ongelofwardige complottheorieen achter al wat mij niet aanstaat.
jonge; iedereen leeft trouwens in zijn eigen bubbel; doe nou maar niet alsof ik gestoord ben; je bent zelf net zo gestoord door alles te accepteren wat ze op tv en via de krant en radio te vertellen.
dat je uberhaupt er niet eens bij stil staat dat als er echt een complot aan de gang is en gezien de hoeveelheid cash die ze hebben en mogelijkheden dat ze niet alles zullen doen om de beste alibi`s te regelen.
maar goed; laten we maar zeggen; het is MIJ die in een roze bubbel leeft; eigenlijk is het dood normaal dat we op deze wereld zijn en een lichaam van vlees en bloed hebben.
28937239320 zijn nog niet verklaard, maar goed; het is allemaal super normaal. ik wordt een beetje moe van het partyflock niveau met zijn simplistische manier van denken.
veel plezier met je realisme