Partyflock

Forumonderwerp · 708294
7861x bekeken
Waarschuw beheerder
http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon.php#Main

dit kwam ik op een ander forum tegen, very frapant indeed
Waarschuw beheerder
Ik heb overigens de bijlmerramp van vrij dichtbij meegemaakt en kan mij ook niet herinneren dat ik daar veel brokstukken heb gezien.

Waarschuw beheerder
mjah maar helemaal geen brokstukken en zo`n miniscuul klein gaatje en als je dat vergelijkt met de impact van het wtc.

en maakt me verder vrij weinig uit dat er universiteiten of whatever die boel na-gesimuleert hebben...

vanaf het moment dat die bullshit gebeurde is er niet snel daarna van alles ingevoerd om de mens nog beter onder controle te houden; een zeer sneaky truukje om nog meer priveleges weg te geven in naam van vrijheid :S(Y)

project lucid; het zogenaamde teken van 666 komt ook al een kijkje nemen en is zelfs al op RTL 5 van de week op het journaal geweest.

dit en nog een hoop meer; waar ik gewoon geen zin in heb om alles hier neer te zetten; zijn een hoop goede redens.

verder zal het me verder een worst wezen; als je alles wat raar is maar gelijk gaat lopen afzeiken en liever in je veilige roze bubbel blijft; doe maar.

dit is ook niet mijn topic; ik hoef geen discussie; ik geloof wat ik geloof.

these are just my 2 cents ;)
Waarschuw beheerder
Mij best. Zonder rationele argumenten valt een discussie ook niet te voeren. Je zou kunnen zeggen dat ik in een roze bubbel leef. Prima. Maar ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen met het zoeken van allerlei waanzinnige en bovenal ongelofwardige complottheorieen achter al wat mij niet aanstaat. Als ik daar zin in heb, zet ik wel een aflevering van de X-files op. Maar als jij daar gelukkig van wordt, zal ik je absoluut niet tegenhouden. Sterkte verder.
Waarschuw beheerder
donateur
je overtuigd me ook verder helemaal nergens mee 909; met geen enkele opmerking

Realisme is een morele plicht, struisvogelpolitiek niet.

Zonder rationele argumenten valt een discussie ook niet te voeren.

Mee eens, en dan laat ik het ook hier bij. Sprookjes bestaan niet.

Waarschuw beheerder
het heeft totaal niets met struisvogel politiek te maken; het is een kwestie van je gevoel afgaan.

ik geloof een boel zogenaamde voor waar bevestigde onzin niet; genoeg dokters die allemaal "experts" zijn en die een dikke fuck-up maken. om maar een voorbeeld te noemen.

maar goed; ik blijf erbij; jij bent ook al iemand die niet in ufo`s gelooft en dat zegt mij genoeg. ;)

jij jouw zogenaamde "echte" verhaaltje; ik de mijne; ik zou zeggen als je het allemaal zo goed denkt te weten; ga naar verscheidene fora waar over dit soort zaken discussieren en lul ze er maar allemaal uit :jaja:

doe maar ;)

Je zou kunnen zeggen dat ik in een roze bubbel leef. Prima. Maar ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen met het zoeken van allerlei waanzinnige en bovenal ongelofwardige complottheorieen achter al wat mij niet aanstaat.

jonge; iedereen leeft trouwens in zijn eigen bubbel; doe nou maar niet alsof ik gestoord ben; je bent zelf net zo gestoord door alles te accepteren wat ze op tv en via de krant en radio te vertellen.

dat je uberhaupt er niet eens bij stil staat dat als er echt een complot aan de gang is en gezien de hoeveelheid cash die ze hebben en mogelijkheden dat ze niet alles zullen doen om de beste alibi`s te regelen.

maar goed; laten we maar zeggen; het is MIJ die in een roze bubbel leeft; eigenlijk is het dood normaal dat we op deze wereld zijn en een lichaam van vlees en bloed hebben.

28937239320 zijn nog niet verklaard, maar goed; het is allemaal super normaal. ik wordt een beetje moe van het partyflock niveau met zijn simplistische manier van denken.

veel plezier met je realisme :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof een boel zogenaamde voor waar bevestigde onzin niet; genoeg dokters die allemaal "experts" zijn en die een dikke fuck-up maken. om maar een voorbeeld te noemen.

Hoe kan jij dan voor jezelf, behalve door je gevoel, het complotdenken rechtvaardigen?

jij jouw zogenaamde "echte" verhaaltje; ik de mijne; ik zou zeggen als je het allemaal zo goed denkt te weten; ga naar verscheidene fora waar over dit soort zaken discussieren en lul ze er maar allemaal uit

In het land van de blinden is een oog koning. Ik kan ze er wel uit gaan lullen, maar ze zien mij toch niet staan. Als jij denkt dat jij gelijk hebt, antwoord al mijn vragen maar.;)
Waarschuw beheerder
donateur
28937239320 zijn nog niet verklaard, maar goed; het is allemaal super normaal. ik wordt een beetje moe van het partyflock niveau met zijn simplistische manier van denken.

454468748416848 is wel verklaard en dat bwou je allemaal ontkennen?
En dit heeft niks met simplisme te maken, dat is het het denken dat er geen vliegtuig zou zijn als je er geen ziet wel.
Ach, ik laat liever de ratio overheersen ipv mijn gevoel. Gevoel kan immers niet redeneren...:flower:

Waarschuw beheerder
laat ik nou net die gast met 1 oog zijn...

blinde :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, het is maar hoe je het bekijkt.:D
Waarschuw beheerder
Omkara techichi:
Je maakt het wel lekker makkelijk op deze manier. Door te wijzen op het gemak waarmee de PF-ers de door de media gepresenteerde waarheid aanmemen als ware het de enige juiste en door ons niveau van denken als simplistisch aan te duiden, lijk je jezelf op intellectueel niveau haast boven "ons" te plaatsen en onze argumenten als nietszeggend en naief af te doen. Desondanks is deze goedkope retoriek niet in staat te verhullen dat je geen argumenten weet aan te dragen om ons van jouw gelijk te overtuigen. Ik heb het gevoel dat ik wel weet waarom: er zijn geen rationele argumenten. Gestoord? dat zal je mij nooit horen zeggen. Ik denk overigens wel dat jij rondloopt met een ongezonde dosis achterdocht en het verlangen naar mistige complotten. Maar mijn zegen heb je. Probeer alleen je arrogante toontje wat acherwege te laten want het misstaat je. sterkte.

Waarschuw beheerder
dat weet ik dat ik arrogant overkom; mijn probleem is echter dat als ik jullie werkelijk wil gaan overtuigen dat het mij zoveel tijd en moeite zal gaan kosten dat ik het nut er ook niet meer van inzie.

vandaar dat ik ook verder zoiets heb van weet je laat maar; als jullie je gelukkig voelen met een rationele verklaring dan is dat toch ook goed.

gaat er uiteindelijk om dat de nonsens in de wereld eens ophoudt en mensen eens wat vriendelijker tegen elkaar gaan doen; en hoe je het ook went of keert; daar is Bush wel goed mee bezig; hij laat je precies zien hoe het niet moet.

je kan kwaad niet met kwaad vergelden.

daarnaast wat antwoorden betrefd; een zwaard snijd altijd aan 2 kanten; ik denk dat er meer naar een gulden middenweg naar complot en realisme gezocht moet worden.

maar uiteindelijk doet het complot er niet meer toe, want het heeft bereikt wat het wil bereiken en is goed op weg naar wat het werkelijke doel is.

ik blijf erbij; het feit dat IK "kan" betekend dat "alles" moet kunnen; weet alleen nog niet zo goed hoe ik dat op een dusdanige manier moet verwoorden zodat ik geloofwaardig en zinnig overkom :)

tot die tijd zeg ik dus verder nix meer, want ik weet dat ik gelijk heb; wil mijzelf alleen niet belachelijk maken door mij te verlagen naar arrogant gedrag ;)

dus bij deze; jodel :P
Waarschuw beheerder
donateur
daar is Bush wel goed mee bezig; hij laat je precies zien hoe het niet moet.

Dat is geen mening, dat is een feit.;p

Waarschuw beheerder
kijk zijn we het toch al ergens over eens (Y):D

langzaam komt het wel :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie effe niet meer wie het nu wel geloofd en wie niet.
Maar wat zou nou de reden zijn waarom de US regering, hun eigen gebouw zal beschadiggen?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof niet in een complot. Dacht dat dat toch wel duidelijk was.;)

Waarschuw beheerder
misschien zit je zelf wel in het complot ;)

bewijs dat maar eens dat het niet zo is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zei toch dat ik de NWO was?:D

Waarschuw beheerder
ik vond je er al een beetje reptillian uitzien... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Als een reptillian?:D

Reptillian is a blue green hosta with heavy corrugation and pointed/cupped foliage and scalloped leaf margins. 32" tall by 60" wide, lavender blooms, good grower

Soil: Rich, moist, well-drained

Blooms: Light lavender

Vein pairs: 8 - 10

Originator: Sawyer

Clump Size: (M) 30" x 16"

Description: Leaves are puckered, grayish blue-green with heavy substance and a piecrust edge.

Comments: Rippling, cupping, and texture combined with red petioles makes a great display.

[img cacheid=00001b610013c4c6b84e76991a006c77ed]http://store1.yimg.com/I/hostafarm_1806_383842[/img]

Waarschuw beheerder
nah zet meer aan dit te denken:

[img cacheid=00074e860013c4d6a796a1c91a006c7821]http://members.internettrash.com/medwiss2/reptoid2.jpg[/img]

;-p
Waarschuw beheerder
donateur
Qua intellect wel, verder niet.;P

Waarschuw beheerder
na je kan shapeshiften door het bloed van kleine kinderen te drinken. dus daarom zie je er menselijk uit momenteel :)

maar geeft niet hoor; ik vertel niemand iets ! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Onze eigen complot.:)

Waarschuw beheerder
ssst.!!!

niet over praten. :x:P
Waarschuw beheerder
ik heb die film van die site van jou gedownd, nu moet ik nog even tijd maken om hem te zien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Interessant filmpje, speciaal voor de mensen die maar niet snappen dat er geen vliegtuig bij het Pentagon te zien is. *klik*
Waarschuw beheerder
Goddamn man, das wel een flinke snelheid 500 mph, das meer dan 750km/h!!! Flinke crash!

Waarschuw beheerder
donateur
ik zag trouwens van de week een documantaire, op discovery. over het pentagon.

Dit had dus inderdaad speciaal dik beton, maar ook nog eens speciale bom bestendigge ruiten. Die zo zwaar waren dat de muur extra verstevigd moest worden.