hahaha, nevermind. ik had de uitleg van de wolfsangel ff niet meegekregen.
en ff voor hated en proud. ja, ze is wel triest, jawel... heeel triest! dus neem je skin-nationalistisch-gabber-nazi-whatever-girls maars ff mee terug naar de steen waaronder je vandaan bent gekropen en ga je maars heel hard schamen. want je vriendinnetje wilt zich openlijk uitgeven voor een landverraders.
en alleen een welgemikt nekschot helpt tegen dit soort gespuis!
ik heb mijn punt gemaakt
een kind van 9 die iets niet wil, ik wil het niet uit principe...mensen met tattoo's dat is maar een apart volk en jij reageert er natuurlijk zo opgefokt op omdat je er ook vast vol mee zit...
hele simpele lui zijn dat...
en een tattoo heeft in zo'n geval wel met meningsuiting te maken, maar o ja wacht je was simpel he dat begrijp je natuurlijk niet..
mensen met tattoo's zijn hele simpele lui? ooh jezus christus mother of jaweh and all thats sacred! we have an idiot on our hands!!
ER ZIJN ZAT HOOG OPGELEIDEN DIE TATTOO'S HEBBEN NUMNUTS! dus ik weet niet waar je die info vandaan haalt. volgens mij, zoals mijn waarde collega in bitchen KrankImKopf al duidelijk zegt werd jij vroeger heel hard gepest door jongens met tattoo's.
jeugdtrauma? stichting correlatie nodig? ik geef et nummer wel even als je er om vraagt hoor