Partyflock

Forumonderwerp · 708159

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie weet of zo'n wolfsangel tattoo nu wel of niet racistich is?

Waarschuw beheerder
altijd maar zo hard bewijzen dat iemand geen gabber is, dan moet je ook niet op partyflock gaan zitten en drugs gebruiken :[
lekkere boeien wat andere mensen van je denken of vinden

Waarschuw beheerder
hee belgje doe ff serieus anders vind dit topic gewoon lach wekkend

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt he:gaap:

Waarschuw beheerder
tjah ik ben gewoon serieus ingesteld

O:)

Waarschuw beheerder
winniepinnie :[ O:)

Waarschuw beheerder
als je slaapt of niet?
want anders nooit!!!!!!!!!!
:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
juweelll,steeds vaker wel!moet beetje leren op school,dat ouwekutten moet maar eens ophouden, want dan bak ik er weer niks van :o

Waarschuw beheerder
wehehehehheheh

Waarschuw beheerder
zeg, ik ga slapen, heb morgen overhoring :( en ik weet dat je het afgrijselijk vind, maar ik ben stoned en val bijna om :o
latex! :kusje2:
Waarschuw beheerder
de zwakste schakel pff wat ben je origineel me klasgenoten vonden je ook al een loser met je peuk in je hoofd..en dat noemt zich dan van alles en nog wat op zun profiel...en ik hap omdat ik het wel leuk vind om over zulke dingen te discussieren maar met zulke mensen als jij valt er niet te praten..

een kind van 9 die iets niet wil, ik wil het niet uit principe...mensen met tattoo's dat is maar een apart volk en jij reageert er natuurlijk zo opgefokt op omdat je er ook vast vol mee zit...

hele simpele lui zijn dat...

en een tattoo heeft in zo'n geval wel met meningsuiting te maken, maar o ja wacht je was simpel he dat begrijp je natuurlijk niet..

zo nu ben ik er ff klaar mee, want iedere keer als ik mun mening geef loopt er wel een of andere l*ser rond waar niet mee te praten valt..
Waarschuw beheerder
donateur
en weer een geweldige reactie van iemand die nog maar net tot 10 kan tellen :)
doe je klasgenoten de groeten, en waarschijnlijk lachen ze jou nog harder uit, omdat je gewoon een triest ventje bent :)

zeg eens eerlijk, je werd vroeger veel gepest op school he? :D
Waarschuw beheerder
ben ik nou de enigste die weet wat de wolfsangel precies inhoudt?

de wolfsangel is een oud germaans teken. het is in de 2de wereldoorlog overgenomen door de NSB'ers. Dus je bent een terechte landverrader die opgeknoopt moet worden aan de hoogste boom als je met een teken als dat gaat rondhupsen.
Waarschuw beheerder
hahaha, nevermind. ik had de uitleg van de wolfsangel ff niet meegekregen.

en ff voor hated en proud. ja, ze is wel triest, jawel... heeel triest! dus neem je skin-nationalistisch-gabber-nazi-whatever-girls maars ff mee terug naar de steen waaronder je vandaan bent gekropen en ga je maars heel hard schamen. want je vriendinnetje wilt zich openlijk uitgeven voor een landverraders.
en alleen een welgemikt nekschot helpt tegen dit soort gespuis!
ik heb mijn punt gemaakt:D

een kind van 9 die iets niet wil, ik wil het niet uit principe...mensen met tattoo's dat is maar een apart volk en jij reageert er natuurlijk zo opgefokt op omdat je er ook vast vol mee zit...

en een tattoo heeft in zo'n geval wel met meningsuiting te maken, maar o ja wacht je was simpel he dat begrijp je natuurlijk niet..

mensen met tattoo's zijn hele simpele lui? ooh jezus christus mother of jaweh and all thats sacred! we have an idiot on our hands!!
ER ZIJN ZAT HOOG OPGELEIDEN DIE TATTOO'S HEBBEN NUMNUTS! dus ik weet niet waar je die info vandaan haalt. volgens mij, zoals mijn waarde collega in bitchen KrankImKopf al duidelijk zegt werd jij vroeger heel hard gepest door jongens met tattoo's.
jeugdtrauma? stichting correlatie nodig? ik geef et nummer wel even als je er om vraagt hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
{PoGo PaRra TeRreUrTruTje_NL} 21 oktober 2004 01:41
ben ik nou de enigste die weet wat de wolfsangel precies inhoudt?

ehm, heb ik dat niet al 2 keer uitgelegd?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en bitchen rules :jaja:

maar ik zou je iets serieuzer nemen zonder die NL, parra, pogo, etc. in je naam :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen met tattoo's zijn simpele lui ? Jezus .. als we dan toch gaan generaliseren is hardstyle voor homo's.

Die opmerking slaat dus nergens op voor de duidelijkheid.. Net zoals dat van de hardstyler voor het leven.

Rot toch op kerel. Je klasgenoten lachen om iemand zijn profiel? Zit je met je 21e nog op het lager technisch onderwijs ? Ik kan me namelijk geen andere school voorstellen waar ze nog kinderachtig om een profiel gaan lachen.

Ik ken zat mensen met tattoo's die 10 keer zoveel herseninhoud hebben als jij. Pleur lekker op met je gegeneraliseer en ga je huiswerk maken broekie.
Waarschuw beheerder
HorroristJ jij bent hier de loser!!!!!
wat jij allemaal uitkraamt heb echt nog nooit zoiets doms gehoord!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle is voor homo's

Eindelijk iets dat klopt in deze topic :)

Waarschuw beheerder
ff voor {PoGo PaRra TeRreUrTruTje_NL}
je moet niet oordelen over mensen die je niet kent...
als zij een wolfsangel tattooeage wil, ga ik haar niet tegen houden. het is haar lichaam en daar mag ze mee doen wat wil ... dat jullie daar problemen mee hebben is dan jammer voor jullie...
en dit is een forum waar iedereen openlijk zijn mening mag geven. Zij dus ook ... en maakt niet uit dat je het er niet mee eens bent.. maar je hoeft niet iemand persoonlijk aan te vallen..
en zeker niet als je haar niet eens kent :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom wil je uberhaupt een tattoo waarvan de betekenis rascistisch is??

hij is trouwens nog lelijk ook!

Waarschuw beheerder
zeg dat jij hem lelijk vind oke....
maar heb je er ;last van als iemand hem wel wil hebben ... das tog zijn / haar probleem...

Waarschuw beheerder
Ook al zet iemand een hakenkruis op z'n voorhoofd ... zal mij geen reet interesseren tenzij het iemand is die ik ken :/

Waarschuw beheerder
[img]https://partyflock.nl/images/user/USERID/115568/SIZE/small.jpg[/img]

Veel lelijker kan je er toch niet op worden :/

Waarschuw beheerder
Hey Chiara leef jij ook nog???

Waarschuw beheerder
Heeeyyy jahoor nog steeds alive!
Long time no see :9
Waarschuw beheerder
als we dan toch gaan generaliseren is hardstyle voor homo's

Tja, dat is nou eenmaal al een feit :P
Waarschuw beheerder
[img]https://partyflock.nl/images/user/USERID/115568/SIZE/small.jpg[/img]

oooh!!! wat een gevatte belediging is dit zeg:D Nee, maar volgens de wet mag ik iemand wel aanvallen op het feit dat hij of zij zich racistisch uit, omdat het namelijk verboden is(art. 1 grondwet? ooit gelezen?).
Sorry, jullie soort blijft maar hangen bij mein kampf waar je je maar niet doorheen kan worstelen. Kut he, dat hitler het in een gothisch handschrift had geschreven, en je was al dyslectisch:S (dit slaat overigens op hated en proud).
En dan nog et laatste dingetje voordat ik wacht op een weer zo defensie reactie van de 'andere' kant.
Haal dat skin plaatje alsjeblieft weg wil je. zelfs bij extreem-rechts worden jullie gabberskins uitgekotst en je weet et zelf ook.

doeggie!

Waarschuw beheerder
dat weet ik ook ja.. maar ben ik een gabber dan ... ik luister geeneens hardcore .. DOMME TROEL..

Waarschuw beheerder
dus da plaatje blijft lekker staan :D
Waarschuw beheerder
ten eerste: wat doe je dan in godsnaam op partyflock.. een duidelijke site voor electronische muziek liefhebbers....

ten tweede: thor en odin?! what the fuck? wat is daar de bedoeling van? ik kan me niet voorstellen dat jij van thuis het oud germaanse geloof hebt meegekregen? dus et komt er op neer dat je hun alleen maar gaaf vind omdat dat vanuit extreem-rechts gepropagandeerd word?
meeloper ontdekt!!
Waarschuw beheerder
donateur
hehe :)

hated & proud, wat hebben thor en odin gemeen? waarom juist hun?

en waar is loki dan? lijkt me meer iets voor je :)

(en niet eerst googlen naar de antwoorden, gewoon geven)

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder

Over simpel zijn gesproken, jij prakt ook iedereen lekker in een hokje he??

Waarschuw beheerder
Odin is Thor's vader...
en kan Loki er ook wel opzetten hoor :D

was ook nog niet klaar met me profieltje...

en vind zulke dingen gewoon interessant :D
als je dat niet erg vind... dus oordeel niet gelijk, als je mij niet eens kent :D
ik zou zulke dingen niet op me pf zetten als ik er niks van af wist....

niet zow gek dat hardcoremensen kortzichtig worden gevonden. Jij bent het levende bewijs

Waarschuw beheerder
:)

een wolfangel is een rune teken, en sommige runen werden inderdaad gebruikt door het nazi regime in de 2e wereldoorlog:)

[img cacheid=00076750001410c63a4a46cf1a006ec73f]http://www.moorstation.org/typoasis/tbp/topic/runen/img/rom_rune_synthese.gif[/img]

voor de liefhebbers het complete alfabet aan runen tekens, kan je mooi je naam laten tatoeren ofzo:S:)
Waarschuw beheerder
donateur
niet zow gek dat hardcoremensen kortzichtig worden gevonden. Jij bent het levende bewijs

zie je hardcore bij mijn muziekstijlen staan?
Waarschuw beheerder
shiiiiiitttttt

Aangemeld op: 18 september 2004 15:33

ga buiten spelen ofzo!!!!1

Waarschuw beheerder
was ook niet voor jou bedoeld.. dat was voor dat pogo parra terreurtrutje ofzo....:P

Waarschuw beheerder
LOL er stonden voordat ik met mijn bericht kwam ook nogeens 88 reacties :D.

Waarschuw beheerder
jah dat had ook zo moeten blijven;)

we hebben niet voor niks zoon topic jah:D

:P

{PoGo PaRra TeRreUrTruTje_NL}

jij ben ook niks meer dan een standaard persoon...

we hebben het hier over een WOLFSANGEL en niet over de plaatjes van HATED EN PROUD!

wel ontopic blijve natuurlijk;)

en niet oordele over mensen die je niet kent:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd ja maar dat terreurtrutje geval was daar nog niet helemaal achter :D:D:D

Waarschuw beheerder
en als ik een wolfsangel neem als tattoo hebben jullie daar niks mee te maken :p vinden jullie mij maar een landverrader zow trots ben ik toch niet op me land :P:P:P

Waarschuw beheerder
Dat landverrader is ook niet helemaal waar. Nederland zou gewoon onder een groot-duitsland komen...
Mochten hun cultuur gewoon behouden.

Alleen een andere wetgeving etc.

Waarschuw beheerder
ja maar dat weten hun niet..
hun kunnen alleen maar heel hard roepen RACIST NAZI LANDVERRADER enz....
en dan voelen ze zich nog beter als mij ook :D

Waarschuw beheerder
en als ik zo'n wolfsangel als tattoeage neem doe ik dat toch voor mezelf en niet voor hun... dus dan interesseert het me ook vrij weinig wat die leeghoofdige mensen er van vinden.. :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom ga je dan niet verhuizen?als je het hier zo slecht hebt?
naar Iran ofzo?

Waarschuw beheerder
wtf moet ik in iran tussen al die zandmannetjes... ik vermaak me hier prima... wil wel ergens in scandinavie gaan wonen ofzo... maar ja heb jij geld voor me :D
Waarschuw beheerder
Pak gewoon een enkeltje easyjet ofzo naar Stockholm, kost je €50,-

Wat vinden je opa's en oma's van jouw pro nsb gedachten?

Waarschuw beheerder
nah altijd dat gezeik over dat het hier zo erg is.pffft alles word voor je gedaan.Nederlanders zijn gewoon verwent.

Nee scandinavië, ingesneeuw in een blokhut zitten 347 km van de dichtsbijzijnde buurtsupermarkt!

met andere woorden (van jou), woon je nu in een land waarvan je liever zou willen dat het 60 jaar geleden was platgebombardeerd?incl je familie?

Waarschuw beheerder
Saber: die vraagt word altijd gesteld aan iemand die sympathiseert met dat, maar wat denk je te bereiken met het antwoord, wat je zelf denk ik al denkt te weten........

No offence ofzo naar jouw maar ik zie die vraag altijd opduiken.

Waarschuw beheerder
precies, die hadden je alle hoeken van de kamer laten zien.
sjongejongejonge, soms denk ik bij van dat soort lui;had jij maar in zo'n concentratiekamp gezeten,weg te rotten.kijken of je dan nog zo'n fanatieke fan bent!