Partyflock

Forumonderwerp · 707949
oke ik weet dat ik er nu heeel vroeg bij ben:$ maar ik heb gehoord dat de volgende MOH in de brabanthallen in DEN BOSCH word gehouden.. is dat waar?
hoorde ook van mensen dat je geen aus aan mocht op MOH ...en toch heb ik mensen ermee rond zien lopen??!!
Toen wij in de rij stonden werden toch een paar mensen terug gestuurd.
Wat een triest feest dat masters zeg.

ik had een aus.aan en kwam er gewoon in:-)Alleen er waren idd.Een hoop dingen niet goed:S

verder wel vermaakt even goed:bounce:
maarja licht dat niet aan de gemeente waar het in gehouden werd?:O want bij de vorige was dat niet zo:no:
MASTERS OF HYPOCRITES....UITZUIGERS OF HARDCORE

dat ik ooit gedacht had,dat de dag zou aanbreken dat (trainings)jasjes met name aus. niet toegelaten zou worden op een feest had ik zelfs in mn ziekste droom niet kunnen bedenken.

maar de org.van masters is met t frisse id gekomen om t merk waar t mee begon en waar niets provocerend of dergelijks mee is,niet toe te laten dus moest ik m maar in t kluisje doen een maal daar bracht ik t ter sprake met de beveiliging waar al meerdere lotgenoten ook hun beklag/verhaal deden maar volgens de beveiliging moest dat geen enkel punt zijn waarop ik wederom in de rij ging staan met mn aus,en zich de circel weer herhaalde en als je dan om nadere uitleg vraagt krijg je t v t kastje naar de muur verhaal zelfs t verzoek om via de portofoon ff te checken of dergelijks word je afgewimpeld,kan zijn dat t diplomaties benaderen en afhandellen van een situatie gewoon niet in t paket meegeleverd is (in t kader van de bezuinigingen)
meneer had geen zin in een verdere discussie en toen ik de discussie wou openbaren werdt me een ultimatum opgelegd ik kon mn aus in de vuilnisbak deponeren of in de kluis doen,mn aus is geen jasje dat is mijn tweede huid,dus een uitspraak als deze beschouw ik als een messteek in mn rug en werd een grote domper op t feest en wou the beast in mij zich unleashen maar goed na een dikke twee uur was ik eindelijk binnen (zonder aus)en begonnen de rest van de frustraties zich te presenteren oa de bonnen verkoop,t geweldig aangegeven gemier met wc kaarten,t oorverdovende volume van de muziek (not),en wat zie ik binnen diverse aus en cavello jasjes en als toegift onze eigen ns die de hele situatie te licht benaderd heeft

namens mij aan de org van masters,wil ik dit kwijt:jullie zijn goed bezig

jullie hebben geen binding meer met de feestgangers alleen met de verdiensten

in mijn ogen naderen jullie the end of line

te veel inspiratie opgedaan van ID&T

masters of hardcore komt in mijn woordenboek niet meer voor met een gezwel aan je weet wel

maar er waren ook enkelle positieve punten zo kom je ook de personen tegen die je alleen op feesten treft die je hummeur weer opkrikken
en een te gekke set van de meeste DJ's oa neophyte waar ik tenmindste ff lekker op los kon gaan
en qua decoratie zag t er goed uit

D
als ik dat zo is allemaal hoor ga ik niet meer naar een MOH feest :9
der zijn wel betere feesies :jaja:
njah khad het al allemaal gehoord ja:O slaat echt nergens op
geen MOH in december, zo simpel is het...
Heb ik jou wat gevraagd????

Had die meid jou wat gevraagd dan????
Jij moet gewoon aaaaaaaltijd opmerkingen richten op mensen die anders zijn dan jou!!
bah bah
gewoon in en in triest hoor meid :nee:

MOH *kots*
ik heb outblast geinformeerd maar die zei dat dat niet waar was..
weeten we dah ook weer:D
haha idd :)

zwaar klote MOH hardcore draai je niet als achtergrond muziek
heb ie wel gezegd waar t wel gehouden word dan
nope hettie niet gezegd:no:

mssn wou ze wel n gezellig kroeg-sfeertje creeren daarow in heerenveen.
muziek niet te hard, gelegenheid om gezellig te ouwehoeren. :P

dat je r niet in kom met n aus slaat nergens op.

mssn n boycot voor MoH??
ik heb outblast geinformeerd maar die zei dat dat niet waar was..

Ehmz dat kan iedereen toch wel raden :gaap:
moh wat een kutfeesten
afgelopen zaterdag dikke teringzooi

geen moh meer!!!!

in nieuwsbrief van art of dance
stond dat hun daar niets aan konden
doen dat aussies niet aan mochten
dat lag aan de portiers.
laatste aanpassing
MOH begint veel te commercieler te worden.Was t al trouwens.Dus zie wel als ik heen ga.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
M O h
THUNDERDOME
NIGHTMARE

wat een concurenten
ik denk dat MOH nu wel een mindere concurent word:)
tword nu waarschijnlijk in maart.. maar wel in den bosch
Zijn teveel Grote feesten ...
MoH heeft een grote naam , maar qua geluid is het 10x nix :(
>>MOH begint veel te commercieler te worden<<

TMF HARDCORE:p:p:p

Hoop dat het in maart
wel
in Den Bosch gehouden word
aangezien er daar flink
verbouwd is
maar dat zal wel niet
eerst zien dan geloven :yes:

Zal wel weer eindhoven worden in maart
nouja das ook goed:D
Werkzaam bij Tryfecta Events
Idd eind februarie, begin maart in beursgebouw eindhoven!
hoop ook in eindhoven.... lekker dichtbij en vorige moh in eidhoven was helemaal (Y)

Echt wel in E'hoven, The Underground Vendetta was echt super!!!
kwas er niet bij:no: maar mijn ex wel.. en ik hep de live cd van eindhove.. en dr werd (y) gedraaid:)
maar over het geluid kan ik dus niet oordelen:no:
was het daar goed?

goed! Beter kan niet!!!!!
beursgebouw is vet als het daar wordt gehouden ben ik er zeker bij (alleen een beetje jammer van die 2,5 uur rijden)
ik hoop dat er nu dan eindelijk weer hard geluid is net als zaandam vroeger

word n druk maandje dan als masters er ook nog bij komt!!
laatste aanpassing
this gewoon maart :yes:
maar ze weten nog niet precies waar