Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik denk dat je minder risico loopt op een geslachtsziekte en/of ongewenste zwangerschap wanneer je weet hoe je een condoom moet kopen dan wanneer je weet hoe de stelling van pythagoras luidt...
(dat is overigens een regel om de lengte van de onbekende zijde van een driehoek te meten en luidt als volgt:
A ²+ B ²=C ²)
(dat is overigens een regel om de lengte van de onbekende zijde van een driehoek te meten en luidt als volgt:
A ²+ B ²=C ²)
laatste aanpassing
Zooo liefjes daar was ik weer
Hebben jullie me gemist
Ik was even champagne kopen 
Even on topic... Op dit moment is mijn buurvrouw aan het bevallen
En weet je hoe dat komt? Haar moeder wilde geen condooms kopen 
En hardcore bitch je weet toch wel dat de stelling van Phytagoras geen voorbehoedsmiddel is he
Even on topic... Op dit moment is mijn buurvrouw aan het bevallen
En hardcore bitch je weet toch wel dat de stelling van Phytagoras geen voorbehoedsmiddel is he
------------->>>>DJEM 
hai hai hardcore bitch....
heb je weer je schoolboeken erbij gepakt??
je blijft het proberen he, lekker knap ding....
weet je moeder wel de stelling van Phytagoras??
lijkt me niet!! geen enkele slimme moeder laat haar lelijkste dochter der man neuken.....
ik zou dan toch voor de knapste dochter gaan...
en in het geval van je zus kan ze ook nog lekker je vader penetreren van achter...
of weet je niet wat dat betekent...???
voor sommige die haar nog niet kennen.....

de zus van hardcorebitch

je kan er alle kanten mee op
ik zou het wel weten als moeder zijnde welke dochter ik zou uitkiezen om me man lekker te laten verwennen...

hai hai hardcore bitch....
heb je weer je schoolboeken erbij gepakt??
je blijft het proberen he, lekker knap ding....
weet je moeder wel de stelling van Phytagoras??
lijkt me niet!! geen enkele slimme moeder laat haar lelijkste dochter der man neuken.....
ik zou dan toch voor de knapste dochter gaan...
en in het geval van je zus kan ze ook nog lekker je vader penetreren van achter...
of weet je niet wat dat betekent...???
voor sommige die haar nog niet kennen.....

de zus van hardcorebitch
je kan er alle kanten mee op
ik zou het wel weten als moeder zijnde welke dochter ik zou uitkiezen om me man lekker te laten verwennen...
laatste aanpassing
tsjah over het onderwerp gaat het allang niet meer, en idd das de stelling voor een GELIJKBENIGE driehoek
Ik mag dan traag zijn....(ik heb ook nog een leven NAAST partyflock)...
Maar ik weet WEL dat deze regel geldt voor ALLE driehoeken met een RECHTE HOEK (oftewel een hoek van 90 graden) en of de benen gelijk zijn maakt helemaal geen donder uit als je de lengtes maar weet van die twee benen die samen een rechte hoek vormen...