Partyflock

Forumonderwerp · 707682
Artiest Droon
Waarschuw beheerder
Hey iedereen, Ik ben vorig jaar een heel jaar bezig geweest met een videoclip voor een track van mezelf! Toen heb ik die ingezonden naar een filmfestival (1 minute film fest, belgische versie) en uit honderden sinzendingen zit mijn filmpje bij de geselecteerde 30!

En nu is het jullie beurt!

http://www.azertyke.be/1Minuut

daar staan ze allemaal (en zitten er best leuke tussen). Het mijne is

Titel: Screen
Auteur: Ghysels William

het is een nek aan nek race tussen de twee koplopers, maar mijn filmpje is echt beter.. denk ik. heh. mss ben ik idd niet echt objectief.. :) maar kheb het toch al veel gehoord, dus als je dat ook vindt, stem ervoor! Dit is de enige manier waarop ik ooit iets terug ga zien van het harde werk dat ik in men filmpje heb gestopt!

Met groet en bij voorbaat dank, William.

Waarschuw beheerder
donateur
ik stem wel even voor je :)

Waarschuw beheerder
donateur
heb nog ff iemand kunnen laten stemmen
Waarschuw beheerder
ik dacht tot middernacht, maar de hel duurt voort

Waarschuw beheerder
done ;)
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Waarschuw beheerder
Je staat achter :( Ik ben ff mensen in mn msn lijst aan het wakker maken om te stemmen :P
Waarschuw beheerder
Kheb ook gestemd, maar ziet er niet goed uit...!! :(

ik vind dat andere filmpje echt bizar zinloos...

het werk wat jij vericht heb, weegt veel zwaarder vind ik, maarja... wat hebbie daar aan....

ik hoop dat je wint..!!!
Waarschuw beheerder
ja, toen dat ander filmpje ineens op 5 minuuten 40 stemmen won, had ik het wel begrepen.. morgen is het prijduitreiking, (dan zijn er jury prijzen ook, en dan wint gewoont het beste, geen stemgezever) en dan ga ik die korenveld dudes wel eens zwaar aan de tand voelen denk ik..

in ieder geval, iedereen, super zwaar bedankt!, als je het goed vindt, mag je gewoon blijven stemmen natuurlijk.. misschien spelen die anderen wel vals en halen ze er morgen alle fake inzendingen uit en win ik toch nog.. wie weet.

ik laat jullie weten hoe het loopt! nu ga'k slapen, genoeg geweest.
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn stem heb je ook, ik kan zien dat je geinspireerd bent door Chris Cunnigham, klopt dat? en laat ik hem nou helemaal de shit vinden... heb de dvd ook.. he rules!
Waarschuw beheerder
jaja, zeker een beetje cunninghaml invloed aanwezig. maar belangerijker,

Ik Heb Gewonnen!

Niet de publieksprijs, waarvoor jullie stemden, maar de jury prijs, 1000€ waard! Iedereen super bedankt voor de support!
Waarschuw beheerder
donateur
gefeliciteerd (y) !!!!!!

das het betere werk, mag eigenlijk ook wel na zoveel spanning :p
Waarschuw beheerder
donateur
toppie...
verdiend!