Partyflock

Forumonderwerp · 707590
1770x bekeken
Waarschuw beheerder
ff vraagje : wat zijn precies wazi's weet mijn god nie wat het moet betekene?denk vele met mij die het nie wete...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga hier niet al teveel woorden aan vuil maken,
maar wazi's zijn altijd van die kleuters die niet eens
weten wat er meer dan 50 jaar geleden is gebeurd ..

Het zijn echt een stelletje losers bij mekaar

[img]http://la.indymedia.org/uploads/anti-nazi.jpg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
niks aan bij te voegen
:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
mijn defenitie:

Def>>>I<<<nitie van een wazi:

Over het algemeen jeugd tussen de 14 en 19 jaar, luisterend naar hardcore, speedcore en terror (omdat dat stoer is) Je kunt ze herkennen aan:

Kaal hoofd/half geschoren hoofd, lonsdale/hooligan/fr­ed perry bloes/jas, blauwe spijkerbroek, witte bretels, omgeslagen broekspijpen, legerkisten met daarin de eeuwige witte veters.

Deze soort vind het ook fijn om regelmatig met zijn vrienden met hun rechterhand in de lucht te staan en Achmed uit te schelden voor kankerzwarte, maar let wel, pas als achmed al ver de hoek om is.
Artiest Devine
Waarschuw beheerder
EVEN EEN UITLEG
Nationalist en racist, is iets totaal anders... IK ben ook trots op mijn kikkerlandje, maar ik loop niet met mijn rechterhand in de lucht? mensen die dat in WO2 deden, waren JUIST de landverraders... toch? of heb ik me geschiedenis nu niet goed geleerd??

mijn mening:
Als Hitler had gewonnen, hadden we nu Nagesynchroniseerde TV gekeken, had niemand OOIT van een broodje Shoarma of Döner Kebab gehoord, hadden we allemaal kramp in onze rechterarm en pijn in de keel van het groeten naar elkaar...

Nog iets:
in WO2 werden de koppen van de zogenaamde "Un-erwünschten" of "Untermenschen" (joden, homo's, negers enz.) kaal geschoren. SSers/SAers MOCHTEN dat nieteens, omdat DAT het zogenaamde teken van uitschot was!! Het woord "gabber" is Jiddisch, oftewel; JOODS. EN iedereen die buiten het ideaal beeld van Hitler viel, werd gedeporteerd. Dit betekend heel simpel gezegd, dat als Hitler had gewonnen er GEEN gabbers en dus ook GEEN hardcore was geweest.

Je kan et met me eens zijn, of niet... IK ken mijn historische feitjes WEL. En ontken et niet, twijfel je aan wat ik zei, ga maar naar je geschiedenis leraar(es) terug

Wazi's zijn dus de mensen die met hun rechter handje in de lucht staan en zichzelf heel wat vinden want o o zij hebben een hekel aan zwarte enz.
Maar in de werkelijkheid hebben ze totaal geen idee waar ze het over hebben,het zijn gewoon 1e klas meelopers die denken dat ze hierdoor heel erg stoer zijn.

En FF voor "Real-Lunatic (APC)" :respect: Ben het er helemaal mee eens....

Greetz Coert.

Waarschuw beheerder
IK ben ook trots op mijn kikkerlandje, maar ik loop niet met mijn rechterhand in de lucht

Vind dat zowiezo dom van die losers,rechter handje is iets duits,dus heeft geen fuck met nederland temaken .

Maar ik hou me verders in,voor ik weer helemaal los ga op een topic ;)
Waarschuw beheerder
mensen die dat in WO2 deden, waren JUIST de landverraders... toch?

Real-lunatic (apc) zoals er al stond geschreven....

Waarschuw beheerder
Sorry had ut niet gelezen,

Was toen net wakker ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Enn wat zijn woslims nou precies ?

Waarschuw beheerder
hadden we allemaal kramp in onze rechterarm en pijn in de keel van het groeten naar elkaar...

whahahaaha (y) prachtig!!!

Waarschuw beheerder
Dat zijn mongolen die er
a. allemaal het zelfde uitzien
b. te herkennen aan spijkerbroek en zwarte bomber
c. broekspijpen 9 van de 10x opgerold
d. vaak ook (witte) bretels
e. opgeschoren haar
f. stoer schreeuwen naar elkaar
g. vaak last van gezwaai met de rechteram
h. staan vaak op feesten tegen elkaar in te rossen
i. vertonen zogenaamd gaaf gedrag
j. hoe stoerder en schreeuweriger hoe beter
k. worden verafschuwd door mensen zo als mij ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar Duivelsmeisje, er zijn types die aan 80% van die kenmerken voldoen en echt geen wazi's zijn hoor, tenminste, ze denken niet rechts.
Waarschuw beheerder
Ik loop ook wel is met pit bull, maar dit betekend niet meteen dat je een nazi of wazi bent. StampertjeShanna heeft een beetje erg veel vooroordelen en je kan haar btr omschrijven als een rascist.

Ik zeg ook niet dat iedereen die met Lonsdale/Pittbull/Hooligan aan loopt een wazi is, ik zeg alleen dat wazi's vaak die kleding aanhebben (Leer lezen :frusty: )

Ik een rascist? :vaag:
Ga slapen man :z

Waarschuw beheerder
extatix daar heb je wel gelijk in
maar wat is volgens jou dan HET punt waaraan je ze écht 100% kunt herkennen?
want ik kan het niet verzinnen ..
vlaggetjes en skinhead embleempjes op de jas ofzo?
of keltische kruizen? wp kettinkjes :D zou ik zeggen
Waarschuw beheerder
Het enige punt waarop een echte wazi herkend kan worden is dat ze zeggen dat ze wazi zijn.

Daarmee geven ze duidelijk aan dat ze geen enkele kennis hebben van wat ze zeggen (ondoordacht dus), en hier nog falikant achterstaan ook haha :)

By the way: Devine, Mooie tekst ;)

Waarschuw beheerder
heee daar heb je die poes ook weer ;)
o nee sorry kater :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
extatix daar heb je wel gelijk in
maar wat is volgens jou dan HET punt waaraan je ze écht 100% kunt herkennen?
want ik kan het niet verzinnen ..
vlaggetjes en skinhead embleempjes op de jas ofzo?
of keltische kruizen? wp kettinkjes zou ik zeggen

De intelligente uitstraling die er vaak gratis bij zit :P

Waarschuw beheerder
De intelligente uitstraling die er vaak gratis bij zit

whehehehe ;)(y) ja dát is het!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uit principe-overwegingen zou je er niet mee moeten lopen als je tegen de denkbeelden bent natuurlijk. Maar dan laat je je uit je kleding jagen door anderen.

Waarschuw beheerder
1 van de kenmerken van een Wazi is dat ze meestal toch wel american History x als favo film hebben :yes:

Waarschuw beheerder
En dat ze de film dus niet snappen :S

Hoe bedoel je dom :P
Waarschuw beheerder
en romperstomper, die vinden ze ook helemaal geweldig

als krijgen die nazi`s de hele hele film door een ongenadig pak slag

Waarschuw beheerder
in WO2 werden de koppen van de zogenaamde "Un-erwünschten" of "Untermenschen" (joden, homo's, negers enz.) kaal geschoren. SSers/SAers MOCHTEN dat nieteens, omdat DAT het zogenaamde teken van uitschot was!! Het woord "gabber" is Jiddisch, oftewel; JOODS. EN iedereen die buiten het ideaal beeld van Hitler viel, werd gedeporteerd. Dit betekend heel simpel gezegd, dat als Hitler had gewonnen er GEEN gabbers en dus ook GEEN hardcore was geweest.

dat heb je goed gezegd de meeste wazi kenne de geschiedenis niet eens

Een wazi is iemand die denkt een gabber te zijn.
Ze hebben kleding aan van Lonsdale, Pitbull e.d.
Op 99% van hun foto's staan ze met het middelvingertje in de lucht.
Hier op PF bevat hun naam vaak woorden als: terreur,terror en pogo.
Ze zijn vaak tussen de 15 en de 20 jaar.

ben ik het absoluut niet mee eens!!!
iemand met losdale etc is niet perse een wazi nazi er zitten ook mensen tussen die het dragen en een andere mening hebben, lonsdale is de sponsor van mohammed ali (kijk zijn kleur) dus dan kun je niet zeggen dat t rasistisch is. mensen met witte, rode veters in kisten en witte bretels enz. zijn dat wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en probeer is met leestekens te schrijven, dat maakt alles een stuk duidelijker

iemand met losdale etc is niet persee een wazi nazi er zitten ook mensen tussen die het dragen en een andere mening hebben lonsdale is de sponsor van mohammed ali kijk zijn kleur

zolang ik mensen met wp shit zie lopen met hun rechterhand omhoog met (bijna altijd) lonsdale aan, zolang vind ik het een nazi merk

Waarschuw beheerder
onzin!!!
dus als dadelijk alle wazi's met karlkani gaan lopen bij wijze van vind jij karl kani dan ook in 1 keer een wazi merk

Waarschuw beheerder
ik draag zelf ook weleens lonsdale maar draag ook andere kleren dat wil toch niet meteen zeggen dat ik een wazi ben, of wel soms?
ik ben ben absoluut geen rascist!!!
Waarschuw beheerder
dus als dadelijk alle wazi's met karlkani gaan lopen bij wijze van vind jij karl kani dan ook in 1 keer een wazi merk

lees zelf deze zin nog eens heel goed.
ja natuurlijk, als alle wazi`s in champion joggingpakken gaan lopen is het toch ook een wazi merk, zo gaat dat nou eenmaal met merken.

als je niet met wazi/nazi geasocieerd wil worden, draag het dan niet!
dan heb je ook geen gezeik.
Waarschuw beheerder
als je niet met wazi/nazi geasocieerd wil worden, draag het dan niet!
dan heb je ook geen gezeik.

ps: wazi's zijn gewoon uber zieleg figuren die nix zullen bereiken in hun leven...
echte kudde dieren...denken dat american history x een film van school is ofzo waar je van moet leren:frusty:
stoere kisten aan omdat het leger onbereikbaar is voor ze aangezien ze te fucking dom zijn..en toch gi joe willen spelen...zucht..bretel :S pff koop een riem weetje..
wazi's>[img]http://home.t-online.de/home/bullitt667/smilies/data/morons.gif[/img]
fuck them all!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laat wazi's in hun waarde!
Waarschuw beheerder
als ze wat waard zouden zijn wel...offcourse...dan wel :vaag:

Waarschuw beheerder
;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een wazi :jaja:
Waarschuw beheerder
[img]http://images.sugababes.nl/user_pics/194/194584_8b5be58e84.jpg[/img]

das toch wel minstens om te lachen
Waarschuw beheerder
[img]http://members.lycos.nl/reserv4/moh_boots.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
www.wazi.cjb.net

:o
Waarschuw beheerder
hehe :9

Waarschuw beheerder
ik draag wat ik dragen wil en vind het gewoon onzin om iedereen over 1 kam te scheren
Waarschuw beheerder
ieder ze eigen ding toch..........maar dan niet lopen zeuren als ze wazi noem :9

Waarschuw beheerder
ik zeur niet man
ik zeg alleen dat niet iedere lonsdaler een wazi is
ik zelf haat wazi's en ben er absoluut geen !!!
Waarschuw beheerder
nee en een bruine man is geen neger

Waarschuw beheerder
B & B ik ben echt geen wazi en als je me niet geloofd is dat jou probleem
Waarschuw beheerder
als de algemene menig is dat bepaalde klederdracht bij een bepaald slag volk hoort (terecht of onterecht), dan moet je je niet verbazen dat die mensen continue in de verdediging moeten...zoals jij

Hoe mooi de kleding ook, ik zou niet geassocieerd willen worden met die kontlarven

Waarschuw beheerder
ik draag het af en toe ik draag veel verschillende soorten kleding
ik trek aan waar ik zin in heb en weet van mezelf dat ik geen wazi ben
Waarschuw beheerder
ok doen we t zo

Waarschuw beheerder
wat bedoel je?
Waarschuw beheerder
wat bedoel je?
Waarschuw beheerder
maar ff ontopic...wat zijn dan wel wazi's?

Waarschuw beheerder
mijn definitie daarvan is dat, dat het mensen zijn die een hekel hebben aan andere rassen en zichzelf beter voelen dan anderen
die daarmee stoer willen doen door bijv witte veters in hun kisten te dragen enz.