Partyflock

Forumonderwerp · 707063
1202x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 126423, 36436}
Waarschuw beheerder
al een tijdje geve wij elke vrijdag hardcorefeesies in café DIXI in brielle het begint om tien uur en duurt meestal tot 2 uur half 3 --> dit omdat de vergunning later niet toestaat

als je een flyer wil moet je f maile of een berichie 8erlaten!!

DUS WOON JE IN DE BUURT VAN BRIELLE, KOM IS LANGS!!!
Waarschuw beheerder
als we een beetje zeure ken t meerdre malen per jaar met alcohol dat verandert "het bravo idee" wel een beetje he! maar dan moet t niet meteen verziekt worden door blije mannetjes... ik d8 dat het de 12e was maar das op een zondag geloof ik...

ik hou jullie wel op de hoogte als het om hardcore hier in de buurt gaat!

ltrzz

Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
Waarschuw beheerder
Is dat ook in Brielle Jor.. Of niet?
Waarschuw beheerder
ja man! das ook in brielle jah... bravo is het jeugdcenrtum in brielle en daar hadde we al is feesies gegeve maar er was toen geen vergunning voor alcohol ennnn.... nu wel:) het is groter dan dixi (niet veel maar wel wat :yes: ), en het geluid was lekker wat ik me herinner...

de flyer komen binnekort op het forum:) zo snel mogelijk

ltrzz

Waarschuw beheerder
nouw jordi je moet maar laten weten waneer dat feesie is in bravo want ik ben zeker weten van de partij,
en idd is het wel beters dat ze der nu ook alcohol mogen schenken zeg,wat was dat altijd een gedoe daaro...

maar het gaat zekers goed komen nu(Y)
onze oude bravo tijd komt weer helemaal terug:D!!!
dikku (K) van mij

Waarschuw beheerder
Eey J is der al wat meer info over Bravo?

Waarschuw beheerder
jor wanneer word er hardcore gedraaid dan in bravo
want dan kunnen we er rekkening mee houden want heb wel weer
zin op knetterrrrrrrrrrrr paraaaaaaaaaaaa knetterrrrrrrrr uit me HERSENPAN te gaan

Waarschuw beheerder
Voor wie niet kan wachten en ook geen kaarten heeft voor de nightmare: 11 Dec. as. sta ik i.d. Pacha in Schiedam, daar gaan we dan even lekkerrrrr los met een house classics/jumpstyle set van mij....

Meer info op m'n agenda op m'n profiel, op www.thepacha.nl of www.djobliviator.nl (Gastenboek en/of nieuws pagina)

Latorrrr
Waarschuw beheerder
jaja jongens tis allemaal wat..
Bravo wordt wel lache denk..
Als ze maar nie allemaal buite gn staan bij de deur.
net als vorige keer.

enne obliviator die links werke nie man helaas....
pagina kan niet worden weergegeven

Mazzzls

Waarschuw beheerder
Die van mijn site wel, alleen die van de pacha niet meer, site ligt plat, wist ik ook niet!!

Maar waneer gaat het gebeuren in Bravo? Ken ik ook weer eens een leuke avond hebben, en lekker dichtbij , dus hoef ik ook niet te bobben!!! :no:
Waarschuw beheerder
ja idd wanneer gaat t nou gebeuren dn in Bravo....

mazlllllllllllssss