Partyflock

Forumonderwerp · 706464
2688x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik wil graag z'on oorbel boven in mijn oor, kan dat gewoon bij de juwelier? of moet dat bij een piercer?
heb laatst op tv gezien dat het ook fout kan gaan...oren die op leken op olifantenoren..vette ontsteking en bloeduitstortingen..
Waarschuw beheerder
ja als je ook die reportage heb gezien...kwam toch echt dichtbij olifantenoren..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem 8.5 jaar geleden samen laten schieten bij een juwelier met mijn toenmalige vriendje. Op de zelfde plek aan de zelfde kant met het zelfde ringetje (later).

Maar wat ik wilde zeggen: we waren te schijterig voor de pijn, we hebben eerst samen een fles Wodka opgezopen. Deed trouwens nog wel pijn hoor, vooral het slapen :( 6 weken niet op dat oor, ppfff.
Maar hij zit nog steeds, maar wel met een ander ringetje hoor.
Vind het wel geinig.
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook eentje gehad en bij mij ging ie vet ontsteken. Gevolg was dat de dokter hem er uit moest trekken...
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook 1 boven in me oor, gewoon bij de juwelier laten schieten. nix geen last van gehad!
Waarschuw beheerder
het is dus voor iederen heel verschillend volgens mij..tis gewoon geluk hebben..of niet
Waarschuw beheerder
Als je gewoon de aanwijzingen van de juwelier opvolgt en het goed schoon houd, kan er eigenlijk niets gebeuren
Waarschuw beheerder
Dat heb ik ook gedaan maar tóch ging het mis... Het gaat er maar net om hoe jouw lichaam reageert op een lichaamsvreemde stof...
Waarschuw beheerder
en dan het fenomeen gespleten kraakbeen? wat ik ook al een paar keer gehoord heb??
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heb ik ook gedaan maar tóch ging het mis... Het gaat er maar net om hoe jouw lichaam reageert op een lichaamsvreemde stof...

Idd, ik heb altijd gezeur met piercings/oorbellen gehad.
Waarschuw beheerder
heb allen 3 gaatjes in elk oorlel dus tis dus eigenlijk gewoon afwachten?
Waarschuw beheerder
Hij zit erin!!

heb het samen met me vriend gedaan..hij ging eerst en de 1e poging ging beetje mis want de oorbel ging er maar half doorheen.. :-(
2e poging ging goed. bij mij ging hij er gelijk doorheen. Nix an het handje allen kon ik de eerste nacht er niet goed opliggen voor de rest gaat het (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
wacht maar tot jij strax zogenaamde 'bloemkooloren' hebt :P dan piep je wel anders ;-)

mja feliej met je oorbel ;-) (f)
Waarschuw beheerder
ha ha mijn oren zien er nog normaal uit gelukkig

Waarschuw beheerder
update:

gaat nog steeds goed maar het draaien is nog gevoelig..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zoon gekke oorbel in het midden van me oor :s weet niet hoe die gekke plek heet maar goed deed geen pijn...

Waarschuw beheerder
auwww heb een nieuwe ringetje gekocht en nou doet mn oor vet pijn :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
(NTF)die-hard-gabberwijfiej...
bedoel je mijn gekke oorbel??
Waarschuw beheerder
bovenin is het echt wel gevoeliger dus doe er voorlopig nog geen ringetje in..
Waarschuw beheerder
die in je oor heet toch tragus piercing?

Waarschuw beheerder
Schieten is fijner dan met de naald, ben je er ook eerder vanaf :D en goedkoper...
Waarschuw beheerder
ja heb bovenin dus gewoon bij juwelier gedaan..snel en goedkoop (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
tragus piercing?? ik zou het niet weten haha
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook 1 bovenin m'n oor, maar ik zou het zweerkknopje dat je dan krijgt er niet te snel uithalen, want daar gaat het veel sneller ontsteken als bij de gaatjes in je oorlel.

Hiervoor heb ik er nog 1 gehad, maar die had ik 1 dag uit moeten doen en 's avonds kreeg ik hem er al niet meer in, dus ik doe hem nooit meer uit!

Oh ja en als het gaat ontsteken en dik gaat worden moet je ermee naar de dokter zei de juwelier waar ik ben geweest.
Waarschuw beheerder
kep er 3 boven in mn oor , alledrie na een week een ringetje in gedaan, ging wel goed, alleen de 2de deed er iets langer over om te genezen, en bij 1 of ander winkeltje laten zetten