Partyflock

Forumonderwerp · 706175

Waarschuw beheerder
donateur
zijn jullie al toe aan een vaste relatie?
ik ben 21 en heb het nu wel gezien met de scharrels!! :jaja: jangzaam denken aan huisje boompje beesje gezinetje?
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens... Vooral praten erover en op één lijn zitten met je partner is een goede basis voor een relatie die kan duren tot de eeuwigheid.

Precies .. ;-)

en dat bedoel ik met .. de volgende ga ik anders aanpakken..

Mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht erg leuk.... Dus ik ga voor de vaste relatie .

ik wil je niet ontmoedigen maar.. mijn ex en ik hadden dus net een huis gekocht 2.5 jaar terug en na 6 maanden ging ze.

dus defineer vaste relatie.

wees blij met wat je hebt, plan niet teveel, leef.. met elkaar en voor elkaar..

Waarschuw beheerder
Nou ja
Niet iedereen is het zelfde het is rot dat ze bij je weg is gegaan ..
Maar ga er niet van uit dat me vriend weg gaat kan altijd natuurlijk maar daar denk ik nu voorlopig even niet aan ...
We hebben het leuk samen gaan lekker onze eigen gang met onze vrienden dat moet ook kunnen !!!
Waarschuw beheerder
Nou ja
Niet iedereen is het zelfde het is rot dat ze bij je weg is gegaan ..
Maar ga er niet van uit dat me vriend weg gaat kan altijd natuurlijk maar daar denk ik nu voorlopig even niet aan ...
We hebben het leuk samen gaan lekker onze eigen gang met onze vrienden dat moet ook kunnen !!!

ach defineer rot, achteraf valt het altijd mee, Sjit happens.

Als ik jou was zou ik er ook niet vanuitgaan, als het gaat dan gaat het..

Beetje gezond verstand kom je een eind mee.

hoe dan ook eigen huis is leuk. succes, gaat vaak een hoop werk inzitten

Waarschuw beheerder
Ja bedankt !!!
Zal vast wel lukken
Je mag komen helpen hoor !! ;)
Waarschuw beheerder
@Yvette

haha ik ben ondertussen dusdanig handig geworden dat dat geen probleem is.. stuur maar PB ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
ooit wel weer ja

Waarschuw beheerder
@ dennis kan je een beetje bahangen ?
Dat kan ik volgens mij niet dus een beetje hulp is niet gek ...
Waarschuw beheerder
@ Yvette

hmz das het enige wat ik totaal niet kan, ik kan stucadoren, spachtellen, behang afsteken lukt me ook nog wel..

ophangen is het enige wat me niet lukt

Waarschuw beheerder
@ dennis

Dan zit er niks anders op dan dat ik het zelf ga proberen ...

En als het er niet uit ziet kan je altijd komen helpen afsteken ... :)

Waarschuw beheerder
ja ik ben ook wel toe aan wat vast na weer 8 mnd vrijgezel te zijn mis ik het toch wel
Waarschuw beheerder
Ik ben zeker wel toe aan een vaste relatie maar wel met de juiste persoon.Eerst de tijd nemen om elkaar te leren kennen en als het klikt (veel overeenkomsten qua interesses en hobbies) dan wil ik wel met de desbetreffende meid een relatie aangaan.Dan moet het natuurlijk van 2 kanten komen.