Partyflock

Forumonderwerp · 705152

Waarschuw beheerder
goed of slecht?

Ik word er in iedergeval niet geil van.... met hun duivel verhalen etc :P

voor verdere vragen of sollicitatie --> info@naarhouse.nl

Check ook of je party erbij zit... http://www.naarhouse.nl/waardoenwe.html

enne verder... CU in Hell!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
JESUS IS A HOMO!!!

Dus je gelooft dat Jezus werkelijk bestaat?

Hmpf.. jij moet nog veel leren meisje.. Jezus, God, Allah, etc.. Allemaal verzinsels..

Waarschuw beheerder
donateur
echt verstand van feestjes hebben ze niet
Resurreqtion,
hardstyleparty
Zaterdag 24 Juli op
Zondag 25 Juli
Heineken Music Hall - Amsterdam

hmm lijkt me leuk id om HUN eens een keer te stalken,als er iemand gastenlijstplekje +1 heeft
( we gaan wel een feestje bedenken :P )
gaan we eens 'n stuk of wat van die lui mee naar binnen nemen :9
Waarschuw beheerder
ik heb ook weleens met zo'n figuur gepraat, maar veel zinnigs kwam er niet uit

iedere keer als ik iets wilde vertellen en om zijn mening daarover vroeg begon hij weer te lullen over zijn eigen verhaal de hele tijd

erg vervelend was hij

Waarschuw beheerder
Je had gewoon naar house moeten gaan
Waarschuw beheerder
ja maar een bakkie thee ging er wel in :), en ik was benieuwd wat ze no psies te melden hebben

Waarschuw beheerder
Niets.. Helemaal niets.. Ze zeiden tegen mij dat ik niet naar de hemel zou gaan. Maar goed, dat wist ik al, want niemand gaat naar de hemel aangezien de hemel niet bestaat.
Waarschuw beheerder
ja inderdaad

haha die vent vroeg ook toen ik wegging 'wat is je naam? dan kan ik voor je bidden'

whaha FREAK!

Waarschuw beheerder
donateur
haha die vent vroeg ook toen ik wegging 'wat is je naam? dan kan ik voor je bidden'

Damien,Mijnheer ;)
Waarschuw beheerder
haha ja dat had ik moeten zeggen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn naam is Zebub... B.L.Zebub...

maar je mag wel Bee zeggen hoor... die paar minuten die je nog te leven hebt gun ik je bést een lolletje :)
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik ga ze een mailtje sturen of ze ook maar eens niet voro de bridge plaats kunnen nemen

Gratis parkeren daar

Stuur ik ze gelijk door naar jou feestjes of ik zeg "Gehn nach Hause!" ;P

(oja, tis onze grond dus we kunnen ze rustig 600 meter verderop zetten in het veld :D)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:no: GOD heeft juist het beste met je voor :yes:
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag hebben ze nog een mini-concertje gegeven voor de HMH.Werd erg op prijs gesteld door de mensen die in de rij stonden :no:

Zolang ze mij niet lastig vallen vind ik het ok, maar vind die gasten toch echt te opdringerig, TYF OP het is zondagochtend, ga naar de kerk ofzo :[

Waarschuw beheerder
Ik ga voor mijn plezier naar die hel
Ten eerste zijn houseparty's voor mij een hel en ga ik voor mijn plezier naar die hel. Als ik op een feest kom zijn de muziek, laser en strobo zo overdonderend, dat een normale conversatie niet meer mogelijk is.
Je moet schreeuwen in iemands oor om verstaanbaar te blijven. In de gabberhouse zit een snelle beat van zo'n 200 per minuut. Op die beat gaat mijn hart dan ook bijna zo snel kloppen. En dan heb ik nog niets anders gedaan dan alleen voor de speakers staan. Als gevolg van die snelle beat ga je, voor je het zelf door hebt, dansen. Op de hoge bijtoontjes danst je geest, je ziel wordt door de duivel op een zilveren schotel gedragen.

en maar zeggen dat LSD en party's niet goed gaan...
Waarschuw beheerder
Zag die bus trillen op afgelopen Ghosttown :D

Die kan meteen naar de APK.
Waarschuw beheerder
donateur
iedere keer als ik iets wilde vertellen en om zijn mening daarover vroeg begon hij weer te lullen over zijn eigen verhaal de hele tijd

dat is nou juist zo vreselijk aan die lui
een discussie is daar door echt niet mogelijk.