Partyflock

Forumonderwerp · 705095
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Lijkt me 'n vrij duidelijke vraag! :)

Wanneer is jouw volgende (school)vakantie, en wat zijn je plannen?

Dit is 'n algemeen topic, dus het maakt niet uit of het "'n "kerst-vakantie, zomer-vakantie, of whatever-vakantie" betreft... hier kan je het melden. Mede zodat er niet teveel topics worden aangemaakt in dit sub-forum voor elke reden/jaargetijde dat je op vakantie kan gaan ;)

Dus ik heb het niet persé over geplande vakanties. Wanneer is jouw volgende "time-off" waarin je graag ff weg wilt gaan, ff ertussen uit, in NL of daarbuiten... whatever!

Ga je nog ff 'n warm land bezoeken nu de zomervakantie bijna ten einde is voor velen, en de weergoden zich steeds minder gunstig opstellen tegenover alle medelanders, of is je eerstvolgende tripje 'n ski-tripje richting Val Thorens?

Vertel hier je plannen, en hoeveel zin je erin hebt, en waarom je er zoveel zin in hebt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik denk mijn vakantie er volgend jaar in zit, alhoewel ik misschien nog ff naar spanje ga in december. yeah (y)

Waarschuw beheerder
29/30/31 oktober ga ik lekker een weekend naar Six Flags Halloween!! en dr heb ik heel veel zin in haha :)
Waarschuw beheerder
school :/

Waarschuw beheerder
Mijn volgende vakantie is pas juli of aug..
Dan wel ,bijna zeker, naar Indonesie :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nog op zoek naar dé plek om de komende jaarwisseling te vieren.
Ben bijvoorbeeld 1,5 jaar geleden op een groot Ministry of Sound feest in de Millenium Dome geweest. (y) :| :k :k :k

Volgende vakantie wordt denk ik weer zoiets,
heb alleen nog geen idee naar welke stad in welk land ik dan moet dit jaar,
lijkt er op alsof er nog weinig gepland staat in Europa :/
Ach ja... niet te ver vooruit denken, kan vast ook nog wel last-minute iets boeken dan ;)

Waarschuw beheerder
Binnekort paar dagen vry voor kermis Weert :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
- Ik ga in november 9 dagen naar me broertje in spanje :yes:

- Misschien nog op ski vakantie in december

- En ik wil in januari 5 dagen naar istanbull :yes:

En dan volgend jaar zomer een aantal dagen naar new york of moskou :D

Waarschuw beheerder
donateur
~M'n vader heeft me uitgenodigt om mee te gaan naar italie(Barolo)... Dan gaan we tijdens de kerstdagen skieen, en vervolgens doorrijden om oud en nieuw in Toscane te vieren. Dat heeft hij al meerdere keren gedaan!

Dat skieen zie ik wel zitten, maar dan vlieg ik wel 2 dagen voor de jaarwisseling terug, aangezien ik voor de derde keer BeachBob The Winter Edition ga organiseren samen met Dance@G op 1 januari! :)

Verder ga ik net zoals vorig jaar koste wat kost, het weekend van 5 december 4 dagen naar Centerparcs... in 'n VIP-huisje met sauna, stoombad, zonnebank e.d. samen met 'n paar andere flockers, om het Sinterklaas-feest 'n halt toe te roepen in NL! 8)

Waarschuw beheerder
Hmm ik ga 9 oktober voor 15 dagen naar turkije:D

Waarschuw beheerder
Heel heel misschien dat ik eind november nog een goedkoop weekje wegga, maar er staat nog vast! Ik heb heel de zomer geen vakantie gehad, dus ben wel even toe aan een weekje weg. Mocht ik nog weggaan dan wordt het een week luieren op een strandje! Anders volgend jaar pas weer...

Ga wel binnenkort een weekend naar een Maastricht en een lang weekend naar Centerparc in ??? weet naam niet meer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga over precies 2 weken een maand naar India O:)

.....beetje dansen op het strand in Goa, winkelen in New Delhi en me vergapen aan de Taj Mahal...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
over 7 weken de herfstvakantie ofzo!

Waarschuw beheerder
nou, ik wil juist geen time off...time on en eens werken om mijn zaakjes voor elkaar te krijgen..vakantie of geen vakantie...
Waarschuw beheerder
18 oktober geloof ik de herfstvakantie.. wat ik ga doen is werken werken en nog eens werken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een week kerstvakantie :S
Tjee nog 3,5 maand :@

Nog geen plannen,in ieder geval geen vakantie of iets duurs,we zijn druk bezig met het nieuwe huis!

Waarschuw beheerder
18 oktober weer..

Ik denk toch echt wel (minstens) een weekje turkije..

Als dat niet doorgaat..

sluit ik me aan bij -Lee..
Waarschuw beheerder
ik heb nu nog vakantie...maandag ff weer heen.

en week niet wanneer ik dan weer vakantie heb :(

Waarschuw beheerder
Een beetje voorbarig, zomervakantie is net afgelopen, voor de meesten is de schoolvakantie in oktober ik pas in november :/

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom voorbarig?

Sommigen gaan nog op vakantie, en zoals je al zegt; voor sommige begint de herfstvakantie alweer in oktober, wat dus alweer over ruim anderhalve maand is... dus waarom niet alvast laten weten wat je plannen zijn en hoeveel zin je daarin hebt?
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn eerst volgende time off word mijn zwangerschapsverlof. Dat begint 29 december en eindigd op 29 april..
In die tijd ben ik van plan eind januari een baby te krijgen (duhuh) en daar heerlijk van te genieten :-)
Voor de beeb komt wil ik zeker nog een hele speciale kerst met mijn vriendje, want het is de laatste saampies.. Maar weg is lastig zo met 8 manaden zwanger dus daar moet ik nog effies wat op bedenken

Waarschuw beheerder
Ga je na je zwangerschapsverlof weer werken of full-time moeder?
Waarschuw beheerder
ik ga vanavond heerlijk mijn vakantie boeken..

lekker uitrusten, bruin worden, aan niets denken en lekker weer vrolijk worden met mijn vriend..

waarom op vakantie.. omdat ik de laatste 3 maaden 6 a 7 dagen per week heb gewerkt, geheel niet erg, maar even eruit is dan heerlijk..

omdat ik een nieuwe baan heb en ik heb het dus een beetje verdiend.. eigenlijk voned ik dat al toen ik mijn diploma kreeg..

omdat ik in februari ben gaan skien als begeleidster en dat was echt super maar echt geen vakantie :nee:

omdat ik mijn vriend en ik veel gezeur hebben omdat we alle twee toch gewoon moe zijn en minder kunnen hebben..

lekker op vakantie.. lekker niets plannen..

weet ook nog niet waar naartoe.. ik wil eigenlijk wel naar Brazil :jaja:

lekker all inclusive... liggen en bruin worden..

en ja.. mijn vriend een beetje in de gaten houden met al die mooie vrouwen...

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In oktober ga lekker een weekje nixen.

Waarschuw beheerder
De zomervakantie zit er net op en heb eigenlijk alleen maar gewerkt, vreselijk hoor, maar ja school moet ook betaald worden!:(
Volgende zomervakantie ben ik van plan samen met mijn vriend naar Ierland te gaan. Daar gaan we rondtrekken en bij vrienden langs. Heb er ontzettend zin in, omdat we niet zoveel tijd bij elkaar zijn. Zitten allebei op school namelijk, dus dan wat plannen is best moeilijk hoor! Maar dan gaan we lekker genieten van het lekker weer, de aardige mensen en van elkaar natuurlijk...:bloos:...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben deze zomer niet eens weggeweest :/

We zijn bezig met de Wintersport, maar wil daarvoor nog wel ff wat gaan doen :P

beetje dansen op het strand in Goa, winkelen in New Delhi en me vergapen aan de Taj Mahal..

Von :O Relaxt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof dat mijn eerste dag van mijn komende school-vakantie op 22 oktober valt..

Ik ga dan een stedentrip doen (3 dgn) en verder toch nog wat extra bijverdienen.. Dus echt vakantie is het niet.

Maar ik vind 1 dag vrij al vakantie, werk momenteel 7 dagen in de week (incl. 5 dagen per week stage in het ziekenhuis), ook nog soms wat avonden en nachten erbij en dat ik dan de volgende dag om 12 uur 's middags weer moet beginnen :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanaf volgende week vrijdag 10 dagen vrijgevraagd, heb alleen geen plannen wat ik ga doen :s

Misschien wel een paar dagen naar Terschelling (y)
Waarschuw beheerder
Begin februari een weekje Wales, en misschien in januari nog ff weekje skiën.

Altijd leuk :)

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
heb het hele jaar vakant:D
ga waarschijnlijk in oktober weekje naar spanje, naar een tante!

en in december ga ik 17 dagen naar cuba!!

Waarschuw beheerder
donateur
Het weekend van 18 september ga ik met een mannetje of 30 naar Newcastle... :D

En ja, daar heb ik zin in ! Mijn zomervakantie was om diverse redenen erg kut en voor een deel redelijk eenzaam, dus ik hoop al mijn energie in het weekendje weg kwijt te kunnen..
Waarschuw beheerder
zondag naar kreta :D

Kan niet wachten, eindelijk echt vakantie. Helemaal niets doen behalve, op het strand liggen en boeken lezen.
Waarschuw beheerder
15-25 okt zit ik in spanje

wil nog ff met de kerst naar london topsfeer daar dan...

parijs staat nog op het schema met school geloof ik

en volgend jaar misschien weer ibiza net als dit jaar :D

Waarschuw beheerder
Mijn volgende begint 18 oktober en dan zit ik lekker ruim een week in Egypte
HEERLIJK :kwijl:

(lekker bruin worden terwijl iedereen verkleumt in de regen (6))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:'(

Ik zou tussen kerst en oud en nieuw een week vrij hebben, maar zoals het er nu uitziet kan ik fijn gaan werken.

Baal er ondertussen echt van. Kan niet eens een vrije middag krijgen.
En heb nog ontzettend veel uren staan!

En Jon toscane is top hoor, ben er in de zomer geweest! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ben er zelf al heel vaak geweest! De sfeer daar is onbeschrijflijk!
Waarschuw beheerder
ben bang dat ik nooit meer schoolvakantie zal hebben :P maar hoop in oktober weer weekje vrij te hebben.

Waarschuw beheerder
Ik zou tussen kerst en oud en nieuw een week vrij hebben, maar zoals het er nu uitziet kan ik fijn gaan werken.

:S Jezus :S

Als ik 's morgens een middag vrij vraag dan krijg ik dat nog 8)

Waarschuw beheerder
kerst en oud&nieuw.....en dan ga ik uitrusten van de 2 weekse oefening daarvoor....

Waarschuw beheerder
26 oktober 8 dagen naar een all inclusive hotel***** in turkije!! :D:D
Waarschuw beheerder
18 Oktober heb ik weer herfstvakantie in Doetinchem... k ga nerges heen.. weekje werken denk ik B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ben er zelf al heel vaak geweest! De sfeer daar is onbeschrijflijk!

ik heb het geluk dat er een vriendin van me woont :D
en met het vliegtuig ben je er zo!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Relaxed! M'n vader is aan het kijken om daar z'n eigen wijngaard te kopen, zodat hij z'n eigen wijn kan verkopen in z'n restaurant... dus dan ook 'n huisje erbij 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo dat is helemaal luxe! :)
Waarschuw beheerder
Zit niet meer op school gelukkig maar mijn eerstvolgende plannen als ik vakantie heb zijn:

Veel feesten
Zuipen
Lol maken

en .....tja...wippen.

:)
Waarschuw beheerder
Ik ben nu 3 weken stage aan het lopen, maar ben wel weer toe aan vakantie :yes: Maar jah, moet 200 dagen stage lopen, heb maar recht op 11 dagen verlof, dus als je ziek bent gaan die er ook af... :( Duzz dat word niet op vakantie dit jaar. Van de zomer kan ik pas weer weg...

(k)

Waarschuw beheerder
*** nog maar 7 nachtjes slapen ***

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Over een maand ga ik een weekje naar spanje

ff lekker er uit :9 en flink veel :mixje: 8)
Waarschuw beheerder
mijn volgende vakantie is met kerst. dan pak ik me 1.5 week vrij
Waarschuw beheerder
Hmmm....ik kan nog zo'n 2,5 week vrij nemen dit jaar maar ik denk niet dat ik nog wegga. Heel misschien een weekendje met de jongens op 1 of ander park!

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Hmmmmm, herfstvakantie (Y)

Ik denk dat ik dam maar eens een paar Techno-feestjes ga pakken :yes: