Partyflock

Forumonderwerp · 704959
Waarschuw beheerder
Lekker nummer....ja het nummer ...okay rest mag erook zijn.

Maar hoorde hem eerst voordat ik hem..zeg maar hun zag :-P

Voor diegene die even een dippie in de week hebben...of voor mensen die het niets zegt:

http://www.ministryofsound.com/mos/ministryofsound/Templates/StreamingPreference.aspx?media=\\recordbox\Media\Internet\Media%20Repository\Video\EricPrydz\EricPrydz_CallOnMe3_300k.wmv&guid={C08D3A2D-AD0D-4C84-8997-6922EE471DA1}

ladies no offence you all look great ;-)

overigens heerlijk nummer voor in de auto...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat blonde meisje in die clip :kwijl:

Ik zag die clip net op tv :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het verhaal zoals ik het gehoord heb:

Eric Prydz had meer dan een jaar geleden een cdr aan dhr Thomas Bangalter gegeven om hem te testen toen heeft deze Loser hem aangepast op zijn manier en op een white label uitgebracht zonder goedkeuring van Eric Prydz onder de naam: DJ Falcon & Thomas Bangalter - New New York / Call On Me.

Deze twee mannen zijn zeker geen vrienden meer!!, en terecht!!.

Les: let op aan wie je je onreleased tracks op cdr geeft!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer dat zoiets gebeurt.

Waarschuw beheerder
donateur
Nummer is ok, en zag gisteren (pas!) de clip...DAMN! :kwijl: :9
Waarschuw beheerder
ook 'all my love to give' van Thomas Bangalter en dj Falcon is echt goed. in feite zit daft punk er achter; ook call on me....

Waarschuw beheerder
Ik hoor iedereen maar over die clip .. tijd dat ik 'm eens zie. Ik kijk alleen nooit naar die gare clipzenders .. Misschien een keer met zappen geluk! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
d8 dat Prydz hem van Bangelter had..

En om Falcon & Bangelter losers te noemen ... dan heb je toch echt geen verstand van muziek!!
No offence!

Waarschuw beheerder
Het zijn allemaal prima producers .. daar hoeven we niet lang over te praten!
Waarschuw beheerder
En om Falcon & Bangelter losers te noemen ... dan heb je toch echt geen verstand van muziek!!
No offence!

Sorry maar als ik jou een CDR geef met een nieuw nummer van mij en jij gaat hem zonder dat ik het weet achter mijn rug om uitbrengen om er zelf beter van te worden ben je in mijn ogen een loser.

Om deze reden en geen andere noem ik hen losers.

Leg mij eens uit waarom ik dan geen verstand heb van muziek?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Even relativeren: kan het niet zo zijn dat juist labels en belanghebbenden dit hebben gedaan ipv de producers?
Waarschuw beheerder
Idd, prettig nummer en dito clip :)
Waarschuw beheerder
Art D-fact Dit is inside info , dus geloof mij dat het gewoon een naaistreek was.

Waarschuw beheerder
Ach ja: jammer zoiets ..
Maar ik kan er niet mee zitten ..

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Kende hem idd ook al erg lang, maar het is een heerlijk nummer met bruikbare samples :X

Vorig jaar Mystery Land opnening van Laidback Luke was ie ook erg lekker in het zonnetje :kwijl:
Waarschuw beheerder
dat zou zeker naaistreek zijn...!!!
daarom moet je ook altijd je platen laten tekenen voordat je promo's gaat rondsturen

Maar muzikaal gezien zijn falcon & bangelter gewoon helden!!
Waarschuw beheerder
heerlijk nummertje :)
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
Lekker nummertje! en zeker geile clip! :P