Partyflock

Forumonderwerp · 704933

Heeft iemand ervaring met stalken ik wordt nu al onderhand 2 weken gestalkt door 1 of ander maf wijf. Loopt te hijgen enz. roept om mijn naam zegt dat ze zwanger van me is, ik weet niet of ik deze topic in de juiste criteria heb geplaatst excuses ervoor als dat zo is.
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
hmmm vertel me dat dan ff.... ik weet het namelijk niet meer o:)
je weet hoop ik voor je toch nog wel met wie je het zonder condoom hebt gedaan? :s

ja ckers...!!
die mensen hebben echt geen leven..ik werd steeds prive gebeld en werd er nix gezegd...HEEL ZIELIG!!!

achja..wel irrtant als ze niks zeggen maar telefoonstalkers zijn te makkleijk te achterhalen tegenwoordig..

1.onthou het nummer
2. ga naar een vriend of naar een telefooncel
3. bel het nummer
4. hebbes

met prive bedoel k dus anoniem

da's lastig idd.

dat doen ze door eerst * en dan een cijfer en dan je nummer dan ken jij hetnummer niet lezen

ja of ze zetten t uit...

Maar gestalked worden door achtervolgen enzo dat lijkt me griezelig en spannend tegelijkertijd

zker als het een meisje is

nou neej lijkt me gewoon nix:S

heb je er al ervaring mee dan?

snap je best hoor..voor mannen is het heel anders dan voor vrouwens als ze gestaalked worden..en waarschijnlijk zal ik er nisk aan vinden..Je moet trouwens wel heel vroeg opstaan wil je mij stalken enzo..ik heb daar zo wat opgevonden denk ik

neej..daarom ook het LIJKT me nix...

haahah...maar goed als k jou ga lopen stalken dan zou jij je rot lachen...

nee ik lach je niet uit dan denk ik..ik voel me eerder vereerd :bloos:

wil je me stalken dan:kwijl:

haha en dan voel je je cker zo vereerd dat je daardoor mij gaat lopen stalken :P:P

jouw altijd ;)

dan stalken we elkaar toch(f)

hahaha goed plan ;)