ov
Die link is een goed voorbeeld van Apophenia...
Overigens vind ik dit soort dingen zeker heel interessant - maar zoals met alles draven bepaalde mensen een beetje door.
Die link is een goed voorbeeld van Apophenia...
Overigens vind ik dit soort dingen zeker heel interessant - maar zoals met alles draven bepaalde mensen een beetje door.
A Beautiful Mind; prachtige film en waargebeurd. Erg indrukwekkend.
Pi is ook erg goed, maar meer richting arthouse. Erg duister en chaotisch allemaal.
En The Number 23 is hier ook een erg leuk voorbeeld van.
Deze films.
Ik vind die docu What the Bleeb do we know ook heel goed .
Southland Tales
BRAINDEAD!
Hostel
Cashback, Wristcutters
Die film is echt zo'n bullshit. Die film gaat niet over quantumfysica, maar over hoe hou ik mensen zo voor de gek dat't mij het meest geld oplevert.
Als je dingen over quantumfysica wil weten ga je maar lekker natuurkunde studeren.
Delicatessen
Dat is jou mening... tenzij jij natuurkunde studeert en echt met feiten kan komen
Fight Club heeft ook zo'n heerlijk fucked up gevoel erin, maar dat heeft weer niets met patronen te maken.
richting Donnie Darko:
Die film is echt zo'n bullshit. Die film gaat niet over quantumfysica, maar over hoe hou ik mensen zo voor de gek dat't mij het meest geld oplevert.
Als je dingen over quantumfysica wil weten ga je maar lekker natuurkunde studeren.
onzin ala Hostel
Interessant om erover te lezen/kijken
Ik zeg yann tiersen
Vast meer liefhebbers voor hier, vind het echt een superset.
Outpost
Midnight Meattrain
The Strangers
Ik vind het echt jammer dat ik niet over de kennis beschik om echt te kunnen oordelen .
Maar ik ben van mening dat in BLEEB/SECRET wel een kern van waarheid in zit .
conventionele wetenschap heeft het ook niet altijd bij het juiste eind , als bijvoorbeeld de relativiteitstheorie niet klopt http://www.desterren.net/nieuws/227/lichtsnelheid-is-misschien-overschreden/ dit artikel
Dan kan je nagaan , wat weten we eigenlijk ??? .
vraag je robbert en bart of ze je even oppikken, is vanuit daar toch zowat op de route
Verdiep je daarvoor eerst wat meer in (theoretisch/toegepaste) natuurkunde.
wat weten we eigenlijk
In theorie weten we veel
Maar we kunnen bijvoorbeeld niet naar een pulsar vliegen om te kijken hoe de vork echt in de steel zit. we komen praktijk ervaring tekort zeg maar.
dus ja wat weten we eigenlijk.......