Partyflock

Forumonderwerp · 704622
65 volgers · 1106931x bekeken
Waarschuw beheerder
+45-6
Wie is er nog meer fan van de Outside Agency en hun genosha label? Vind dat ze zeer vette tracks maken. Zie ze eigenlijk alleen weinig terug op feesten.

Zie ze in de agenda alleen bij Humanoize en Hardcore Madness staan.
Wie gaat er nog meer naar Humanoize om ze daar te horen draaien?
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smtx op donderdag 22 oktober 2009 om 23:42:
Maar nog steeds mis ik details over het type koolhydraat, eiwit en vet. Hierbij de soorten voedingsproducten meegenomen ;).

Zo min mogelijk simpele koolhydraten, zo min mogelijk verzadigd vet ;)
Het soort eiwit maakt niet zoveel uit, zolang je maar uit zoveel mogelijk bronnen je eiwitten haalt.

Dus The Later After, die al 2 jaar uit is, is nog steeds niet ontcijfert? Doe je goed Noel :D
Artiest {SHOWLIST artist 174721, 144468, 2857, 97049, 45101, 132803, 8100}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biomek op vrijdag 23 oktober 2009 om 12:35:
Dus The Later After, die al 2 jaar uit is, is nog steeds niet ontcijfert? Doe je goed Noel :D

Nee... nagenoeg niet. Ik heb pas op m'n website laten weten dat een user op Lastfm een deel van Scry had opgelost. Maar nog steeds niet alles. :) - en op dat album zaten er zelfs meer dan The Words Below. Ik vraag me echter af of ik ze zelf nog allemaal weet. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Loki op donderdag 22 oktober 2009 om 18:06:
Helaas, morgen weer vroeg werken en geen vrij kunnen krijgen

Ga maar balen, was echt een belachelijk vette avond :respect: Chase & Status Live... (L)
Waarschuw beheerder
Dus ik ben blij dat ik nix gemist heb... :P

Waarschuw beheerder
Sarcastisch? Of gewoon niet je ding? :)
Waarschuw beheerder
Verdomme Noël, in plaats van m'n werk te doen zit ik nou helemaal geobsedeerd al die obscure dingetjes die in de track titles verwerkt zitten te researchen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoop écht dat je niet al die encryptiemethoden hebt gebruikt. Want dat kon nog wel eens best wel moeilijk worden om te ontcijferen dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smtx op donderdag 22 oktober 2009 om 21:20:
Natuurlijk wel. Factoren die ook van invloed zijn, zijn onder andere "opname snelheid" en "andere aanwezige voedingsstoffen". Als mens zijnde verbuik je ook energie, al sport je niet. Die energie wordt geleverd door koolhydraten. Nu moet je onderscheid maken in koolhydraten: suiker (zoals snoep) of complexere koolhydraten zoals uit aardappelen. Dan kies je koolhydraten uit aardappelen om dat deze voedzamer zijn (vezels etc) en omdat deze langer energie leveren.

Ik concludeer daarom nog een punt uit je verhaal, en jij moet oordelen of ik correct ben. Als mensen dus willen afvallen moeten ze volgens jou minder eten. Immers, koolhydraten bevinden zich in heel veel producten en die eet je dus minder. Een vervangend voedingsstof is er niet, dus ik neem aan dat je minder eet.

Naar mijn mening geldt er om af te vallen, dat je nooit minder moet eten, maar juist dezelfde hoeveelheid eten bestaande uit alleen maar gezonde producten. Dus ipv snoep eet je brood. Je zult zien dat je sneller verzadigd en een betere stoelgang hebt. Op den duur ga je vanzelf wel minder eten. Dan komt nog een ander punt: elk mens heeft een bepaald lichaamsbouw. Dus je kunt dik (tja wat is dik) blijven door toch gezond te eten. Om dan nog af te vallen moet je gewoon veel sporten.

Nu weet ik dat Sonja Bakker een koolhydraat arm dieet aanbeveelt, maar dat is omdat de meeste mensen gewoon te lui zijn om hard te gaan beunen (denk ik).

en om een lang verhaal kort te maken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op vrijdag 23 oktober 2009 om 15:44:
en om een lang verhaal kort te maken...

Ik heb honger.
Waarschuw beheerder
ik heb net spareribs op dus kan weer ff wachten tot het eten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ole op vrijdag 23 oktober 2009 om 15:35:
Ik hoop écht dat je niet al die encryptiemethoden hebt gebruikt. Want dat kon nog wel eens best wel moeilijk worden om te ontcijferen dan.

Nahhh... dat zou te moeilijk worden. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 oktober 2009 om 13:46:
Ga maar balen, was echt een belachelijk vette avond :respect: Chase & Status Live... (L)

Bedankt he :D Achja volgende keer beter!
Waarschuw beheerder
Wat is eigenlijk het idee achter die 'geheime' dingen?
Waarschuw beheerder
Gewoon... Als de muziek niet boeiend is moet je het op een andere manier boeiend maken :)
Artiest Ruvis
Waarschuw beheerder
Lijkt me overbodig in dit geval dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Insurgent op vrijdag 23 oktober 2009 om 19:31:
Wat is eigenlijk het idee achter die 'geheime' dingen?

Met een album release leek het me leuk om er een hoop te doen. Sporadisch stop ik sowieso *hidden* messages in mijn tracks - waarom denk je dat Sonogrammar (ja, dat is hoe de track eigenlijk heet) die titel heeft?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op vrijdag 23 oktober 2009 om 22:20:
Gewoon... Als de muziek niet boeiend is moet je het op een andere manier boeiend maken

^^
Artiest {SHOWLIST artist 48519, 57678}
Waarschuw beheerder
She sees hell

he sees hell too
Waarschuw beheerder
we're in hell now?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:49:
Nahhh... dat zou te moeilijk worden. ;)

Dan zal ik die hypnerotomachia noeli van jou eens te grazen nemen. Binnenkort. Als ik tijd heb...
Waarschuw beheerder
Nah Scry 7734-5335-345

7 = L
3 = E
4= H
5 = S

Als je dan die letters doet krijg je LLEH SEES EHS en als je dat omdraait krijg je SHE SEES HELL
zelfde geldt voor die andere versie van Scry: Scry 2 7734-5335-34 daar staat dus HE SEES HELL 2 (2 = TOO)

best wel interessant

ook zo bij Sonogrammer inderdaad, die end-bit zegt al genoeg :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:) - Je bent de allereerste die het ziet, volgens mij.
Waarschuw beheerder
Verdampt noch mal, wat een achterliggende gedachte:O :D

Waarschuw beheerder
in br33z3r-t44l nota bene ;)

Waarschuw beheerder
Waarbij Scry voor scary staat I suppose? :P

Viel me trouwens ook gisteren op dat het getik van de klok uit het intro terugkomt in The Traveller. In A Different Yesterday wijst ook richting tijd. Waar de sample daaruit vandaan komt, maar het zo mij niets verbazen als het Alice In Wonderland is of Wizard Of Oz is; in ieder geval één of ander fucked up ziekelijk sprookje. :D :P

Drawn In zou hier ook naar kunnen refereren: down the rabbit hole. Zou best kunnen, aangezien de sfeer van het album daar om begint te slaan naar duister.

Broken Seconds en The Devils Instant zijn ook beiden titels die naar tijd refereren.

En track 33 is heeft ook een soort sprookjesvibe over zich heen, wat ook weer deze kant opwijst. :)

Waarschuw beheerder
Ik heb me tot nu toe geheel afzijdig gehouden van commentaar op het album aangezien ik alles gewoon in één keer in goede kwaliteit wil horen. Volgende week komt het salaris weer binnen dus dan haal ik hem meteen digitaal binnen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 oktober 2009 om 15:02:
Waarbij Scry voor scary staat I suppose? :P

Dat denk ik niet. 'To scry' is een werkwoord waar geen eenduidige Nederlandse vertaling voor is; het komt erop neer dat je iets ziet in een object, bijvoorbeeld in een kristallen bol kijken. Het 'iets' kan een visioen zijn, de toekomst, etc.

She sees hell in a crystal ball dus. En nou?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ole op zaterdag 24 oktober 2009 om 16:45:
Dat denk ik niet. 'To scry' is een werkwoord waar geen eenduidige Nederlandse vertaling voor is; het komt erop neer dat je iets ziet in een object, bijvoorbeeld in een kristallen bol kijken. Het 'iets' kan een visioen zijn, de toekomst, etc.

divine by gazing into crystals

Inderdaad. :)

She sees hell in a crystal ball dus. En nou?

Onderdeel van het grote mysterie. ;)
Waarschuw beheerder
Wat we hier aan het oplossen zijn GODVEREDOMME.

Overigens, Bob: het is werkelijk zo simpel, en blijkbaar toch zo moeilijk te zien. Nice one.

Waarschuw beheerder
Vanavond Mindustries in Eindhoven, jeeeeh! :woep:
Waarschuw beheerder
Ja en zo zijn er nog veel meer dingen die we moeten zien te vinden. Vaak zit je er bovenop idd :)
Waarschuw beheerder
Ik zie net dat het eigenlijk nog simpeler was: Backwards Reversal staat er nog voor, als weinig subtiele hint.

Overigens. De hidden track van The Later After is 4:44, die van The Words Below 3:33. Ook Cover Up is 3:33; kan me niet voorstellen dat dat allemaal niks betekent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinith / Syndemic op zaterdag 24 oktober 2009 om 17:04:
Vaak zit je er bovenop idd :)

Heeft het met een stoel te maken?:P

Haha Timmer je forumpic:D geniaal

Waarschuw beheerder
dat 3:33 en 4:44
lengte van de Hidden tracks heeft iets met engelen/geesten te maken

ben nog verder aan het zoeken wat precies
Heeft met iets van FourFortyFour te maken.

Precies 4 tracks in totaal van beide albums hebben te maken met die reeks getallen

-Death Seer (8:08)
-Hidden Track 1 (4:44)
-Hidden Track 2 (3:33)
-Cover Up (3:33)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 oktober 2009 om 17:02:
Vanavond Mindustries in Eindhoven, jeeeeh!

Vet!!!

Ik vanavond naar The Sheer :)

Waarschuw beheerder
Leon B slaat terug op Leon Battista Alberti.

hier meer over Tabula Recta, wat weer te maken heeft met Leon Battista Alberti.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tabula_recta

Later ga ik verder want ik moet gaan :P

heb ook nog wat over The Fnords gevonden, kom ik later op terug
laatste aanpassing
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Waarschuw beheerder
Even offtopic:

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de Sennheiser hoofdtelefoons type: HD-25 SE, HD 25-C II, HD 25 II?
Ik heb met spoed een nieuw hoofdtelefoon nodig in twijfel tussen een Technics RP-DH1200 en één van bovengenoemde Sennheiser modellen.

Iemand advies?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 64189, 62107, 28441}
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf nu een tijdje zo'n HD 25 II, zou niks anders meer willen. Goed geluid, sluit bij mij iig goed af en zit lekker op me hoofd omdat hij niks weegt.

Met die Technics draai ik ook vaak, maar vind de Sennheiser beter qua geluid en comfort. Alleen het snoertje is een beetje aan de korte kant

Over de verschillen tussen die HD 25 modellen; HD 25-C II is een HD 25 II met een krulsnoer en de HD-25 SE is een HD 25 II met een hoesje er bij geloof ik?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoi Noel ik zag je zon 1,5 uur geleden nog in de trein stappen met een bos bloemen op Roosendaal :9

Waarschuw beheerder
:D

Je eerste stalker is een feit Noël; zo Hidden ben je dus ook weer niet. :P ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 oktober 2009 om 22:40:
Hoi Noel ik zag je zon 1,5 uur geleden nog in de trein stappen met een bos bloemen op Roosendaal :9

Haha - ik denk niet dat ik hier nog van kan maken dat het een dubbelganger was. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie? op zaterdag 24 oktober 2009 om 22:05:
Ik heb zelf nu een tijdje zo'n HD 25 II, zou niks anders meer willen. Goed geluid, sluit bij mij iig goed af en zit lekker op me hoofd omdat hij niks weegt.

Met die Technics draai ik ook vaak, maar vind de Sennheiser beter qua geluid en comfort. Alleen het snoertje is een beetje aan de korte kant

Over de verschillen tussen die HD 25 modellen; HD 25-C II is een HD 25 II met een krulsnoer en de HD-25 SE is een HD 25 II met een hoesje er bij geloof ik?

Ah thanks man :)
Ik denk dat ik ook voor de Sennheiser ga.
Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Waarschuw beheerder
Doen,Chimeara ! Ik heb nu een jaar of 3 die Sennheiser HD 25 II, heb alleen het snoer vervangen voor 1 van 3 meter lang, nadat het oude snoer ging kraken.
Kostte wel gelijk 50 euro voor een simpel snoertje, maar het is in elk geval VERVANGBAAR (net als elk ander onderdeel). Sluit inderdaad goed af, kan erg hard, geluid is loepzuiver. Zou geen andere meer willen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op zaterdag 24 oktober 2009 om 23:25:
Haha - ik denk niet dat ik hier nog van kan maken dat het een dubbelganger was. :P

Dat weet ik wel zeker haha..
Wou nog even snel in de trein stappen om gedag te zeggen.
Maar aangezien die zo'n kwartier vertraging had had het weinig zin gehad denk ik :P

Waarschuw beheerder
Mensen die die Spookane Dnbb podcast in 192 willen hebben PM me even :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 oktober 2009 om 17:02:
Vanavond Mindustries in Eindhoven, jeeeeh! :woep:

Hier en daar een verdwaald TOA plaatje gehoord over de gehele avond, verder was het een beetje een saaie bedoeling vond ik.
Waarschuw beheerder
Toch ff leuk om aan mensen hier te laten horen, mijn eerste release op Fools Forest
is gratis te downloaden

[img width=330 height=330 cacheid=0010d9da002e0b1cfa0d91791a02957611]http://www.foolsforest.com/images/releases/fofov006_small.jpg[/img]

Syndemic now carry on the tale of Fools Forest into new dimensions with their outstanding IDM ambient mixture. This is something that they have been working on for long time, alot of passion and love have made these tracks, and you hear it because daydreaming is all that we do even in our dreams, and even within the dream that is within the dream. Dream on.

http://www.foolsforest.com/releases/v/fofov006/

Waarschuw beheerder
Ik hem hem geluisterd en ik vind hem vet! (y) :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 oktober 2009 om 18:15:
Hier en daar een verdwaald TOA plaatje gehoord over de gehele avond, verder was het een beetje een saaie bedoeling vond ik.

Tja ik heb Mindustries gewoon helemaal gemist :rot: Antrax draaide best vet, Hellfish ook wel leuke dingen van gehoord maar weer teveel backstage gehangen/tussendoor gesnackt/gezopen om er een fatsoenlijk oordeel over te kunnen geven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinith / Syndemic op zondag 25 oktober 2009 om 19:51:
mijn eerste release op Fools Forest

Vind August Dawn wat kraken.. en deed me op een gegeven moment denken aan Negative A - 5th Dimension