Uitspraak van verwijderd op maandag 31 augustus 2009 om 16:18:
Ik snap niet zo goed hoe je digitaal kan verkiezen boven iets materieels, wat is daar nou leuk aan ?
Als ik muziek digitaal zou kopen heb ik denk niet eens het idee dat ik iets gekocht heb.
Ik haal me plezier uit het mixen van muziek, niet meer uit het in me handen hebben van een vinyl. Ik heb de afgelopen jaren een mooie collectie opgebouwd door overal in de wereld vinyl te bestellen, maar het online vinyl kopen (en hunten naar wanteds) ben ik wel een beetje klaar mee. Steeds hogere verzendkosten, levertijden, slechte persingen, kromme vinyl binnenkrijgen etc.
In de winkel vinyl kopen is niet echt een optie want er zijn steeds minder platenzaken hier in de buurt, en ik wil daarnaast ook niet afhankelijk zijn van hun assortiment.
Dus ik ben nu al enige tijd digitaal bezig, en dat bevalt me zeer goed. (Eerst traktor scratch timecode vinyl, en nu met cd spelers) Ik vind het dus geen probleem om een klein bedrag te betalen voor een tune in zeer goede kwaliteit, en de artiesten & labels zo toch te supporten.
Dat labels hun muziek digitaal gaan aanbieden kan ik dus alleen maar toejuichen