65 volgers · 1107143x bekeken
om 5 uur naar huis is geen optie ivm OV
idd
Dat word om 19.00 de trein pakken , zal waarschijnlijk net binnen zijn als De heren TOA en Mindusgasten beginnen...
om 21.30 al mez & torsion en 23.00 al TOA vs Mindustries Welke lul verzint dat
Had je zelf toch ook wel kunnen verzinnen als je kijkt naar de line-up en bijpassende stijlen. Ik vind 't vrij logisch zoals 't nu staat qua volgorde, die line-up vind ik alleen een beetje vreemd. Hoop trouwens dat Fracture 4 beter mixt dan op de Genosha Label Night, viel toch wel erg tegen toen.
Ik trek jullie beide mietjes met mn blote handen in stukken uiteen.
DNB ; Ik denk dat er wel meer mensen door je onzinpraat heen kunnen kijken, als je ze tenminste niet zo blijft etteren...Ik frustreer me nog steeds af en toe over de praatjes die je hebt over je vrouwtje, en wat je met haar in je slaapkamer uitvreet (of uit wil vreten)bijv., maar ik heb beloofd dat ik de strijdbijl zou begraven. Maar als je blijft kloten tegen Lody en Gideon, kun je verwachten dat je steeds in de zeik gezet wordt...
Digeon ; Ik weet niet wat er nou pijnlijker is, kijken naar een optreden van jou, of een kater
DNB ; Ik denk dat er wel meer mensen door je onzinpraat heen kunnen kijken, als je ze tenminste niet zo blijft etteren...Ik frustreer me nog steeds af en toe over de praatjes die je hebt over je vrouwtje, en wat je met haar in je slaapkamer uitvreet (of uit wil vreten)bijv., maar ik heb beloofd dat ik de strijdbijl zou begraven. Maar als je blijft kloten tegen Lody en Gideon, kun je verwachten dat je steeds in de zeik gezet wordt...
Digeon ; Ik weet niet wat er nou pijnlijker is, kijken naar een optreden van jou, of een kater
Ik heb met je te doen
Had je zelf toch ook wel kunnen verzinnen als je kijkt naar de line-up en bijpassende stijlen. Ik vind 't vrij logisch zoals 't nu staat qua volgorde,
Volgorde snap ik
Waarom niet wat later open en tot later door
Volgorde snap ikMaar om half 10 al die zaal open? Dat snap ik niet
Jullie moeten gewoon een keer niet zo janken over elk klein dingetje op n feest. Godverredomme.
Alsof ik elke keer loop te zeikenLoop ff lekker naar je bende gek
Nee, m'n bende begint al om half 10. Dusja...heb liever dat dat wat later is.
laatste aanpassing
Sommige mensen zijn niet in de mogelijkheid om half 10 al aanwezig te zijn
Dus je verwacht dat Thunderdome het hele schema aan gaat passen zodat jij op de tijd aanwezig kan zijn wanneer je wilt?
Jaze organiseren het speciaal voor mijn verjaardag, dus mogen ze ook wel wat meer rekening houden met mij
Volgens mij heet het feestje geen "Thunderdome - Dedicated to Schnjoep's birthday", maargoed...
Oke je heb me vrijdagmiddag gered Schnjoep... zat alleen maar te fucken
Volgens mij heet het feestje geen "Thunderdome - Dedicated to Schnjoep's birthday", maargoed...
echt wel
Oke je heb me vrijdagmiddag gered Schnjoep... zat alleen maar te fucken
Dat had ik al door hoor
Volgorde snap ik Maar om half 10 al die zaal open? Dat snap ik niet
Doen ze de laatste paar feesten altijd zo in de HMH, de filosofie erachter weet ik echter niet.
zat alleen maar te fucken
Afhakert.
donateur
Maar als je blijft kloten tegen Lody en Gideon
Oh, ik heb geen last van 'm hoor.
mastered bij Threshold...mmmm
De waarheid is dat CD1 gemastered is door Threshold, en CD2 door MIJ. En dan NOG wat... De TOA tracks op de CD zijn 0% aangepast. Alleen andere tracks er een klein beetje naartoe getrokken. Je weet toch hoe we zijn? Je weet toch met wie je in zee gaat? Je weet toch?
laatste aanpassing
donateur
Wist je dat zo zou reageren
LUL !!
Gheheheh.
Jij bent een vrouw , dus verklaart een hoop.

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)