Dat vergeten heb ik trouwens ook geregeld last van. Dan zet ik de afwas aan en laat ik de zooi even inweken (ik heb geen vaatwasser, ik doe het nog op de 'oldschool' manier), en een paar uur later realiseer ik me ineens weer dat ik de afwas helemaal vergeten ben. Het water is dan natuurlijk inmiddels al steenkoud, waardoor ik het opnieuw moet doen. En daarna gewoon weer glashard vergeten, waardoor ik soms op 1 dag gewoon 3-4 keer de afwas moet doen.
Dat vergeten heb ik trouwens ook geregeld last van. Dan zet ik de afwas aan en laat ik de zooi even inweken (ik heb geen vaatwasser, ik doe het nog op de 'oldschool' manier), en een paar uur later realiseer ik me ineens weer dat ik de afwas helemaal vergeten ben. Het water is dan natuurlijk inmiddels al steenkoud, waardoor ik het opnieuw moet doen. En daarna gewoon weer glashard vergeten, waardoor ik soms op 1 dag gewoon 3-4 keer de afwas moet doen.
Afgezien van het consumeren van belachelijke hoeveelheden koffie (ik probeer te minderen - dat gaat best goed) heb ik juist het probleem dat ik tijdens het produceren vaak vergeet bepaalde dingen te doen, zoals eten en slapen.
Was verplaatst naar 10 December, dude. Weet je nog
Ik kom samen met Maurice.
je wordt ook zo rijk van platen uitbrengen.
1 van de leukere mainstream loopjeswerk hardcore
Antistatik = NGM trouwens - het label heet NGM en de organisatie Antistatik, geloof ik.
Nieuwe snijder, nieuwe kansen. Het artwork heb ik deze week moeten ombuigen tot een andere template en verder wordt de plaat nu voor de 3e keer gesneden... dus hopelijk gaat het goed, ditmaal.
Is dat die gast die Cunt Records heeft gedraaid?
Die heeft niemand betaald. Gast.
Producties van E-Noid zijn sowieso best wel OK.
RTC daarintegen... is niet mijn ding
was vroeger ook nog wel vet
oud werk ja, de laatste tijd is het op 1 of 2 na ook geen zak meer aan
was vroeger ook nog wel vet