65 volgers · 1106541x bekeken
donateur
wel doorzichtig?
bepaalde gedeeltes wel ja
donateur
morgen maar even bekijken dan
denk niet dat ik dat mag laten zien
gaat dat setje nog los?
maybe tijdens het feest en anders zondag
busplekken zijn ook al uitverkocht bij Eventtravel
nog niet allemaal toch? of inmiddels wel?
The Outside Agency is echt vet.
sprak gister Toxtoy van Petrochemical die niet wist wat die moest verwachten van die bunker/hangar, na wat foto's is die gast mega enthousiast
Echt geweldig dat die kerels op steeds meer grote feesten beginnen te verschijnen. Ze verdienen het dik want hun producties zijn rete goed
hey noël welke track is dit dan?
http://www.myspace.com/nekrolog1krecordings
en trouwens ik heb nog een stiekem requestje als t nog kan: Oscillation Overthruster
en trouwens ik heb nog een stiekem requestje als t nog kan: Oscillation Overthruster
idd zeg! vooral rond 4 minuten
heb echt zin in morgen!
Ben benieuwd naar de Genosha acts en dan vooral SPL z'n set.
donateur
ik had vannacht ook zin 
hey noël welke track is dit dan?
Dat is "Battle Angel" - een van de tracks die ik nog niet had aangekondigd.
Verder komt 't goed met die tracks - we hebben genoeg tijd om ze te draaien...
donateur
lekker man! 
heb echt al super veel zin in jullie set van aankomende nacht
Verder komt 't goed met die tracks - we hebben genoeg tijd om ze te draaien...
ben benieuwd idd
doe antichrist ook maar dan
echt wel
donateur
Genosha bunker was de ubershit.
Alleen ik merk dat ik toch wel zolangzamerhand voor wat gehoorbescherming moet gaan zorgen, hehe. Op een gegeven moment was het geluid tijdens de set van TOA zo belachelijk zwaar dat het gewoon pijn aan je oren deed.
En vette shit dat er tijdens het Genosha Allstars setje nog 3 v/d 5 tracks van m'n nieuwe plaat werden gedraaid. Klonk cool op zo'n soundsystem!
Mindustries setje en beide Immobilizers setjes waren trouwens ook koel... en weet je, eigenlijk de hele fucking rest ook wel.
Alleen ik merk dat ik toch wel zolangzamerhand voor wat gehoorbescherming moet gaan zorgen, hehe. Op een gegeven moment was het geluid tijdens de set van TOA zo belachelijk zwaar dat het gewoon pijn aan je oren deed.
En vette shit dat er tijdens het Genosha Allstars setje nog 3 v/d 5 tracks van m'n nieuwe plaat werden gedraaid. Klonk cool op zo'n soundsystem!
Mindustries setje en beide Immobilizers setjes waren trouwens ook koel... en weet je, eigenlijk de hele fucking rest ook wel.
laatste aanpassing
donateur
jij was de stille genietert
Ik ben het hakken verleerd joh......... misschien moet ik maar weer pillen gaan slikken zoals vroeger.
Uber-terrorgabbers vor laaif!
laatste aanpassing
Hoe was SPL?
viel me tegen! draaide beetje industrial hitjes (phaseshift, the immobilizer die vlak daarvoor nog door, wie anders, the immobilizers werd gedraaid, en zn eigen werk wat wel dik was dan wel weer) maar ik zat gewoon alleen maar te wachten op Drum N Bass en had me de hele avond al suf gebeukt op hardcore.
dus ik ging maar ff naar buiten toe ff uitrusten totdat er gelukkig een tijdje later wel drum n bass kwam. toen naar binnen gerend om ff helemaal uit mn dak te gaan niet normaal hard, maar het duurde niet lang of er was weer gewoon 4/4 hardcore.
niet dat hij slecht was absoluut niet, maar beschouwde dnb als een welkome afwisseling en had dat ook van hem verwacht

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)