Partyflock

Forumonderwerp · 704622
65 volgers · 1106325x bekeken
Waarschuw beheerder
+45-6
Wie is er nog meer fan van de Outside Agency en hun genosha label? Vind dat ze zeer vette tracks maken. Zie ze eigenlijk alleen weinig terug op feesten.

Zie ze in de agenda alleen bij Humanoize en Hardcore Madness staan.
Wie gaat er nog meer naar Humanoize om ze daar te horen draaien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op dinsdag 26 augustus 2008 om 15:56:
Je moet gewoon de hele dag en avond in dezelfde bunker blijven - dan mis je niets.

Ik zit met werk, was zoizo wel van plan om de hele dag in die bunker te camperen hehe ;)
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon de hele dag en avond in dezelfde bunker blijven - dan mis je niets.

:lol: 16 uur lang

Waarschuw beheerder
don't fuck with the klapstoel he :[

was net bezig om een shirt te breien met een klapstoel voor q-base...alleen heb ik em niet op tijd klaar denk ik...
Artiest {SHOWLIST artist 48519, 57678}
Waarschuw beheerder
hehe overdag ben in die secret area :p en de hele nacht verder bij de genosha bunker

ff timetable afwachten want ik wil stiekem toch ook wel ophidian checken
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Waarschuw beheerder
Wanneer komt die eerste release van Nekrologik records nou eens uit?
Wat een vette tracks staan daar op!
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon de hele dag en avond in dezelfde bunker blijven - dan mis je niets. :)

Heen en weer lopen tussen Genosha en Enzyme kan je mensen toch niet kwalijk nemen? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Beter hadden ze Enzyme & Genosha in dezelfde area gedaan, dan konden Third Movement & Artillery ook bij elkaar.
Waarschuw beheerder
Dan was TTM en Enzyme tegelijk geweest, stel je veel mensen mee teleur.

Waarschuw beheerder
donateur
Enzyme en Genosha tegelijk is anders ook wel irritant. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 augustus 2008 om 10:39:
het nieuwe "Smackdown Recordings" label :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 17:23:
de eerste wordt iig een Sampler met 4 tracks van 4 verschillende artiesten, namelijk The Outside Agency (Hidden), Somatic Responses, I:GOR & Bryan Fury... Coming soon :)

Noël? Info? 8) Of wacht je eerst de testpersing af ? :9

Waarschuw beheerder
nou dan duurt het nog een jaar of 2 dus :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 20:46:
Enzyme en Genosha tegelijk is anders ook wel irritant. ;)

Maar je moet keuzes maken :rot:
Artiest {SHOWLIST artist 174721, 144468, 2857, 97049, 45101, 132803, 8100}
Waarschuw beheerder
Er is nog geen test persing, hoor. :) - En deze doe ik als DJ Hidden, niet als Outside Agency - overigens.

Verder heb ik goed nieuws aangaande de re-release van Killing Sheep 007 - ik heb vandaag de nieuwe test persing goedgekeurd. Hij is erg mooi gesneden en beide kanten klinken zoals ze bedoeld zijn. Hij gaat zsm in productie en zodra 'ie klaar is, hoor je het.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
komt er ook nog een officiële repress van nummertje 4? ik heb die onofficiele maar gekocht bij gebrek aan beter maar die's idd niet zo mooi gesneden ook. er hangen zelfs nog rafels vinyl aan de zijkant aan, van die sliertjes :p

en nummertje 8... times like these vip?
Waarschuw beheerder
004 laten we verder met rust. De plaat is nu 4 keer bijgeperst en aangezien we van distributie zijn gewisseld, zou het een heel gedoe worden om weer een versie te laten masteren en persen. De Times Like These VIP komt op veler verzoek dus inderdaad wel uit. En dat zou best wel eens 008 kunnen worden, inderdaad. ;)
Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op dinsdag 26 augustus 2008 om 23:01:
Hij gaat zsm in productie en zodra 'ie klaar is, horen je buren het.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op woensdag 27 augustus 2008 om 08:52:
De Times Like These VIP komt op veler verzoek dus inderdaad wel uit.

Goed nieuws.(Y)

Waarschuw beheerder
De Times Like These VIP komt op veler verzoek dus inderdaad wel uit

Tof idd, maar stiekem altijd wel jammer als er een VIP gereleased wordt.. dan is 't plots geen VIP meer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dan heb ik Screaming VIP dus voor niks gekocht destijds? 8)
Waarschuw beheerder
genosha allstars ?:o

Waarschuw beheerder
hmmm moet weer ff geld opzij leggen voor aankomende releases zie ik wel weer...

Verdomme ik werk me krom voor jullie platen! :lol:
maarja, iedere keer als ik dan jullie sound weer hoor, dat maakt echt alles weer goed gelukkig.

Alleen mijn baas wil me niet meer geld geven zodat ik alles direct kan bestellen, nare vent. :[ (of zal hij het opvatten als tyfushond?) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 14:50:
hmmm moet weer ff geld opzij leggen voor aankomende releases zie ik wel weer...

Verdomme ik werk me krom voor jullie platen!
maarja, iedere keer als ik dan jullie sound weer hoor, dat maakt echt alles weer goed gelukkig.

Alleen mijn baas wil me niet meer geld geven zodat ik alles direct kan bestellen, nare vent. (of zal hij het opvatten als tyfushond?)

Plaat kost 9 euries ofzo gemiddeld? Verdien je zo weinig dat je daarvoor geld apart moet leggen? :rot:

Uitspraak van one8seven op woensdag 27 augustus 2008 om 12:51:
genosha allstars ?

Spuit elf? :O

Waarschuw beheerder
Plaat kost 9 euries ofzo gemiddeld? Verdien je zo weinig dat je daarvoor geld apart moet leggen?

1.ik heb een huis wat betaald moet worden + bijkomend geneuzel zoals verzekeringen je kent het wel.
2. ik heb een dochter van 5 die niet gratis kan leven.
3. ik heb een vriendin (gelukkig werkt die ook en kost ze me niet zoveel als menig andere dame...handje ophouden voor prullaria je kent het wel)
4. mijn baas geeft mij te weinig geld voor wat ik doe maar ja dat is mijn opinie...zo denken de meesten wel toch?:D

dus tja...ik moet geld opzij leggen voor platen ja.
en wat dacht je van feesten? das een rip uit me lijf!
daarom moet ik ook helaas zo vaak gigs van TOA missen.
Maar goed, ik ga al 10 jaar naar feesten toe dus ik heb het ook allemaal wel gezien. Maar het blijft zo leuk...

verder heb ik een fijn leven hoor :cheer: ;)

Waarschuw beheerder
fijn, iemand anders nog die onnodig veel over zichzelf wil vertellen?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb vanmorgen boodschappen gedaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 27 augustus 2008 om 15:11:

hehehehehe
Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag mn tijd verdaan bij de kantonrechter...
Waarschuw beheerder
Ik ben nog bezig met wakker worden.

Waarschuw beheerder

:rot:
jammer dat je het toch hebt gelezen ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 14:59:
1.ik heb een huis wat betaald moet worden + verder etc.....heb ik een fijn leven hoor

Heb je ook geen geld voor eten , dat je zo hapt :rot:

Uitspraak van actief op woensdag 27 augustus 2008 om 15:11:

Ik werd vanochtend wakker, toen heb ik ontbeten. Toen omgekleed en richting bushalte gegaan. De bus kwam 5 minuten te laat, maar was wel nog op tijd op me werk.
Vervolgens ben ik de kassa's gaan tellen en om half 10 ging de winkel open. Daarna heb ik de rolcontainer met vuil geleegd want die moest leeg voor de bestelling die zou komen.
Paar klanten geholpen in de tussentijd, de post opgehaald en een peukie gerookt.
Nog meer weten? :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De Times Like These VIP komt op veler verzoek dus inderdaad wel uit

:lief: Vet.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 14:59:
3. ik heb een vriendin (gelukkig werkt die ook en kost ze me niet zoveel als menig andere dame...handje ophouden voor prullaria je kent het wel)

Waar blijven de feministische reacties? :[
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 27 augustus 2008 om 16:47:
Nog meer weten? :rot:

Ik ben geboeid, ga door.

Waarschuw beheerder
donateur
Kon vanmorgen niet zo goed wakker worden, dus ben blijven liggen tot 10:00. Toen gedouched. Helaas was de afvoer een beetje verstopt, dus kon ik maar 5 minuten douchen, omdat anders de hele badkamervloer onder water stond. Toen aangekleed, wat bamisoep gemaakt, en een Brinta drinkontbijt. Peukie erbij, en weer aan het designwerk... laatste hand leggen aan de nieuwe layout van Recess Records, terwijl ik luister naar wat oude House Party cd's. Nog een telefoontje gehad van m'n moeder vanaf haar vakantieadres. Verder nog een publishing-contractje ondertekend voor Symp.tom 10, en net op de post gedaan. Verder redelijk gestresst omdat ik deze week 3 grote designopdrachten af moet hebben.

Tot zover The Extraordinary Adventures of Mental Wreckage. Boeiend heh?
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Ik werd op me vrije dag wakker door keihard gebeuk aangezien ze de nieuwe CV aan het installeren waren, toen heb ik ontbeten ( 3 boterhammen met kipfilet en een glas Milk & Fruit Mango B) ) daarna de stad in gegaan om een nieuwe broek te halen wat een hel is aangezien ik het perfecte lichaam heb voor broeken kopen. Toen het langer duurde begon de verkoopster in een 'tegen terreur aan ritmische chanson' te zuchten, totdat ik uiteindelijk besloot de broek te kopen en door te gaan naar de supermarkt om eten te halen wat misschien mijn broeken aankoop zou kunnen vermakkelijken. En nu zit ik thuis en vraag ik me af waarom ik deze onzin op scherm heb getypt.

Waarschuw beheerder
En nu zit ik thuis en vraag ik me af waarom ik deze onzin op scherm heb getypt.

omdat davidsf er om vroeg :lol:

goh, toch wel leuk om zo eens een dagje te kijken in het leven van je medeflockers van dit topic.

heb ik nu een hype ontketend met mijn post van 14:59?
(zoja, hopelijk sterft het nog sneller als jump)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als iedereen hier een digitaal dagboek gaat bijhouden zou het best een hechte onderlinge band kunnen scheppen :$
Waarschuw beheerder
ik heb geen leven dus niets te vertellen verder he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op woensdag 27 augustus 2008 om 17:19:
Ik ben geboeid, ga door.

Ok nou om 12 uur ging ik lunchen, dus ff broodje gehaald bij de Hema. Stokbroodje rosbief en een hotdog met saus. Hotdog was lekker maar dat stokbrood was vorige week gebakken volgens mij :rot: Toch maar opgegeten en toen het op was nog ff snel een peukie en weer aan de slag.

Vervolgens ben ik collega's gaan irriteren en eigenlijk weinig nuttigs meer uitgevoerd. Af en toe nog paar klanten opgelicht uhm ingelicht 8) en een TomTom verkocht aan een oude man die er niks van snapte. Maar ja wel omzet dus hij zoekt het maar lekker uit.

Toen ben ik gaan partyflocken achter me balie en soms paar vraagjes beantwoord van collega's die zo dom zijn als de achterkant van een varken.

Toen was het eindelijk 17.15 en was ik klaar, ff snel naar de shop geweest om boodschappen te doen :smoke: en toen naar de bus.
Sjaak belde me en ik hoorde meteen aan zijn overdreven zielige stemmetje dat hij weer brak was, omdat ipv uitslapen op ze vrije dag waarschijnlijk pas in bed lag toen ik eruit kwam :rot:

Thuis meteen avond eten en nu zit ik weer achter de pc en als het goed is zo bespreking over ons feest.

:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hulde voor schnjoep :cheer:

mooi verhaal keal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 18:43:
hulde voor schnjoep

mooi verhaal keal

Danku danku b)

Kleine aanvulling:

Net telefoontje gehad, bespreking gaat niet door. Dus ga een kansloze avond tegemoet :rot:

Waarschuw beheerder
:roflol: vette aanvulling!

btw: ben benieuwd of frank zijn shirts voor q-base al klaar heeft...zou deze persing wel gelukt zijn? :P
Waarschuw beheerder
Nee. Hij is niet op tijd. :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UNTITLED. op maandag 25 augustus 2008 om 22:25:
Hey there's a taperecorder here.
-Let see what's on it!

Evil Dead de gekste! :rot: :respect:

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
"We're sorry, this video is no longer available."