Partyflock

Forumonderwerp · 704622
66 volgers · 1124142x bekeken
Waarschuw beheerder
+45-6
Wie is er nog meer fan van de Outside Agency en hun genosha label? Vind dat ze zeer vette tracks maken. Zie ze eigenlijk alleen weinig terug op feesten.

Zie ze in de agenda alleen bij Humanoize en Hardcore Madness staan.
Wie gaat er nog meer naar Humanoize om ze daar te horen draaien?
Artiest {SHOWLIST artist 174721, 144468, 2857, 97049, 45101, 132803, 8100}
Waarschuw beheerder
Haha - ja, het blijft goed hangen, he? ;)

Ik kende het trouwens omdat ik die Arrow serie zat te kijken en het daar langs kwam... en het leek me altijd leuk om er iets grappigs van te bouwen. ;)

Waarschuw beheerder
+1
Geef Aneira een touw of een scheermesje aub.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar...de taart is een leugen toch?

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Ok, dus dat was niet een melodie van Noël zelf... :P
Lijkt er wel een beetje op toch :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2014 om 12:03:
Geef Aneira een touw of een scheermesje aub.

:lol:

Waarschuw beheerder
-1
Nieuwe bunkercast is uit :D

http://www.hardsoundradio.net/bunker-c-a-s-t/

01. Drvg Cvltvre – Ferry
02. Void Settler – Desolate Outpost
03. Organic Cage – Agoraphobic Suffocation
04. Converter – Cloud Eye
05. Cyberstruct – What Is It You’re Afraid Of
06. NGST – Ungodly
07. Low Entropy – Take Off (Let’s Go)
08. Chainreactor – The Missing Piece
09. Razor Edge – Cinderdroola
10. Cyberstruct – Lygophilia
11. Energetic-X – Kernal Panic
12. Minimum Syndicat – Dethrone
13. 100 Kilo Maarten – Brain Stops Doing Things (Junkie Digital Remix)
14. Energetic-X – The Moonless Midnight Of The Mind
15. Rawbots – Gouen Ryuuga (Omnicide Remix)
16. Minimum Syndicat – The Rush
17. Energetic-X – Heavens Gate (Hidden Rooms Remix)
18. Mindwalker – A More Perceptive World (Electronic Mind Expansion Remix)
19. Energetic-X – After Midnight
20. Viljo Halla – Marja Lampi
21. Mindwalker & Embrionyc feat. Mi’A – We Cry In Music
22. Bioxeed – Cancel That Transmission
23. Dep Affect – Feel The Fire
24. Mindwalker & The Relic – Flesh And Machine
25. Zanthrax – Dark By Nature (Replica By Embrionyc)
26. Biomek & Embrionyc – Our Night
27. The Relic – What Are You?
28. Mindwalker – Can You Fly
29. Antraxid – I Am..
30. Synaptic Memories – Harsh Program
31. Synaptic Memories – Strange Connection
32. Rave Creator – Thru Eternal Fog
33. Mono-Amine – Shutdown The Farm
34. Cubic Nomad – Master Vortex
35. John Faustus – Fu Manchu
36. Cubic Nomad – Life Of Illusion
37. The Relic – It’s Coming For You
38. Bioxeed – What About The Devil
39. Micromakine – Hopeless Future (Embrionyc Remix)
40. Rawbots – First Life
41. Sam C. – Dark Particals
42. Deathmachine – Noise in Us (r_AW’s Rude Renovation Remix)
43. Embrionyc – F#ck$h1t
44. Sei2ure – I Had A Dream
45. Deathmachine – Sectioned (Petrochemical’s Improper Treatment Remix)
46. Somatic Responses – Dark Flight (Nothing Can Save You)

Waarschuw beheerder
+1
Nieuwe release ook weer van HFK :)

http://hfk-exp.bandcamp.com/album/space-dream

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 juli 2014 om 18:36:
Lekker zwoele track dit

Uitspraak van DJ Hidden op donderdag 24 juli 2014 om 02:35:
Inderdaad de perfecte warme zomeravond track

:)
Waarschuw beheerder
Toa afsluiten op Dance valley in de hardcore zie ik.. das mooi! :)
Waarschuw beheerder
jaa zeker.. Met mn moeder!
:cheer:

Waarschuw beheerder
Moest deze track gewoon even uploade, ben persoonlijk dol op dit soort avontuurlijke, funky jaren 80-synthwave muziek.

De plaatjes zijn afkomstig van de strip Corto Maltese die eind jaren 70 en jaren 80 in Nederland verscheen, over een kapitein die overal ter wereld reist en badass avonturen beleefd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2014 om 00:16:
Corto Maltese

Leuke strip, was dat. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2014 om 00:16:
Moest deze track gewoon even uploade, ben persoonlijk dol op dit soort avontuurlijke, funky jaren 80-synthwave muziek.

Dit klinkt best lekker.
Waarschuw beheerder
Komen de Genosha (175)'s nog eens op Spotify of is het een bewuste keuze om dit niet te doen?
Ik mis jullie!

Waarschuw beheerder
+1
Volgens mij verdien je tegenwoordig over het algemeen al geen moer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je leuke plaatjes produceert enzo wordt je vanzelf wat meer geboekt lijkt me... Denk dat Dj's over t algemeen weinig te klagen hebben wat ze krijgen op een feesie
Waarschuw beheerder
+3-1
Ik denk dat een hoop mensen zich niet realiseren hoeveel tijd en energie je als dj/producer steekt in je muziek en hoe weinig je daar naar verhouding voor terug krijgt. Lijkt misschien soms veel hoor, die fees - maar als je alles bij elkaar gaat optellen, valt het allemaal heel erg mee. Of tegen, als je het negatief wilt zien. Maarja... je doet, als je dit full-time doet zoals ik, wel iets wat je leuk vind en dat kunnen veel mensen over hun beroep niet zeggen... of althans, niet met dezelfde passie.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat een hoop mensen zich niet realiseren hoeveel tijd en energie je als producer steekt in je muziek

Dit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Wauw. (L) (L) (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My way... op dinsdag 29 juli 2014 om 23:15:
als je leuke plaatjes produceert enzo wordt je vanzelf wat meer geboekt lijkt me... Denk dat Dj's over t algemeen weinig te klagen hebben wat ze krijgen op een feesie

Tsja, als je die bedragen leest van Tomorrowland... dat is echt schandalig. Afrojack, 100.000 euro voor een uur, excl. hotel/reiskostenvergoeding. Hardwell of David Guetta allebei 300.000 voor een uurtje.

Volgens mij mag Afrojack 52.000 euro bij de belasting inleveren, dat is dan wel weer gunstig voor NL haha. Ik snap wel dat de regering dat wel leuk vindt, NL dj's als export product. Afrojack, Tiesto, Armin van Buuren, die verdienen ontzettend veel en mogen daarvan zo'n beetje de helft naar de belasting brengen (hoogste schaal is 52% toch?).

In ieder geval, dat zijn de berichten die het zo scheef maken.

Waarschuw beheerder
+1
Starving Insect is met een album bezig/al bijna klaar ;)

Waarschuw beheerder
Vergeet niet dat de big bucks vroeger vooral uit platenverkoop kwamen. Daar werd je toen echt stinkend rijk mee. Nu dat niet meer is en je geen rooie cent meer verdient aan je verkoop, moét je ook wel meer vragen voor je optredens om rond te kunnen komen.
Tuurlijk zijn de house DJ bedragen dan alsnog belachelijk hoog, maar er zit dus wel een 'logische verschuiving' achter de relatief hogere fees van tegenwoordig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op woensdag 30 juli 2014 om 10:43:
Ik denk dat een hoop mensen zich niet realiseren hoeveel tijd en energie je als dj/producer steekt in je muziek en hoe weinig je daar naar verhouding voor terug krijgt. Lijkt misschien soms veel hoor, die fees - maar als je alles bij elkaar gaat optellen, valt het allemaal heel erg mee. Of tegen, als je het negatief wilt zien. Maarja... je doet, als je dit full-time doet zoals ik, wel iets wat je leuk vind en dat kunnen veel mensen over hun beroep niet zeggen... of althans, niet met dezelfde passie.

Ik begrijp hieruit dat (jullie denken dat) een release op spotify ten koste gaat van de verkoop op andere kanalen? Als dat zo is, heel begrijpelijk dat het dan niet op Spotify komt. Voor mij dikke pech dan.
alhoewel een blog als deze mij toch weer bemoedigd, voor sommige (goede (underground?)) artiesten werkt spotify wel!
http://www.bennjordan.com/blog/?p=552

Misschien was bovenstaande quote wel niet (direct) aan mij gericht, maar de insinuatie dat ik me dit niet realiseer leg ik naast me neer. Ik wil het ook best weerleggen, maar daarvoor wacht ik op betere argumenten. Hopelijk was het niet zo bedoeld.
/huilie mode uit; ik zie dat'r een heel andere discussie speelt! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moet je er als producer dan geld voor terugkrijgen? Dat moet in eerste instantie al niet het doel zijn. Je hebt een talent en het lijkt mij al mooi dat veel mensen daarvan kunnen genieten. Als niemand er voor wil betalen dan is dat jammer maar dan moet je iets anders doen om aan je geld te komen. Er zijn ook veel producers die al hun muziek gratis weggeven. Voor hen heb ik meer respect voor de tijd en moeite die ze erin steken.

Waarschuw beheerder
Je stopt er wel ontzettend veel tijd en moeite in, van iemand te horen krijgen dat ie je tracks echt vet vind is natuurlijk leuk, maar je moet op een manier toch je brood verdienen en als dat niet met je muziek gaat moet dat idd met iets anders, waardoor je veel minder tijd hebt voor je muziek, vooral als je er nog een beetje een sociaal leven op na wilt houden. In deze tijd moet je inderdaad niet verwachten dat je er echt veel voor terug zult krijgen, dus dat is ook geen reden om er mee te beginnen, vooral in de scene waar wij in zitten, maar geld kunnen verdienen met iets wat je leuk vind zou wel echt tof zijn.
Die producers die hun muziek gratis weggeven doen dat trouwens ook niet zonder een gedachte erachter, dat is puur promotie. Aangezien er tegenwoordig sowieso al zo weinig verdiend kan worden aan de muziek zelf geven sommige producers hun muziek gewoon gratis weg om het zo bij zo veel mogelijk mensen te krijgen en hun naam te verspreiden, waarop ze weer meer en sneller geboekt zullen worden, of uiteindelijk er wel geld voor kunnen vragen om er genoeg mee te kunnen verdienen (zoals Nouveau Riche met Mr Polska en Jebroer enzo heeft gedaan).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op woensdag 30 juli 2014 om 10:43:

miss wel ja..maar ik vind mezelf niet onder die groep vallen die zich dat niet echt realiseert :)
je zegt t verder ook helemaal goed... doen en betaald krijgen voor waar je goed in bent, en je eigen kunsten aan andere mogen tonen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2014 om 23:11:
Je stopt er wel ontzettend veel tijd en moeite in, van iemand te horen krijgen dat ie je tracks echt vet vind is natuurlijk leuk, maar je moet op een manier toch je brood verdienen

Maar die waardering voor de tijd en moeite lijkt mij ook niet te komen uit het geld dat je binnenkrijgt voor een release of wel?

En het is inderdaad mooi als je geld kan verdienen met je hobby maar het is niet zo dat waardering voor je werk alleen in geld uit te drukken is. Dat kun je niet verwachten van mensen.

Waarschuw beheerder
+1
Nee, is ook inderdaad, en ik denk dat een volle zaal die losgaat op je track ook wel erg goed zal voelen :P
Zelf heb ik ook nog geen flauw idee hoeveel ik überhaupt al met me muziek heb verdiend, maar veel zal het toch niet zijn, en dat is ook inderdaad niet de reden waarom ik het doe, zou het net zo goed doen als ik er helemaal niets mee zou verdienen :P Zou alleen wel leuk zijn als je er uiteindelijk je brood mee zou kunnen verdienen.
Waarschuw beheerder
+2
Ik had mijn post niet specifiek aan iemand van jullie gericht... meer aan het onderwerp. ;)

Ik leef nu al behoorlijk wat jaartjes van mijn muziek en met mij doen meer producers dit. Om dit te doen, moet je soms echter ook wel eens dingen doen die misschien volledig afwijken van het oevre dat jullie kennen. Ik schrijf bijvoorbeeld ook toegepaste muziek en dat is vaak muziek die in de verste verte niet electronisch klinkt. Wat dat betreft heb ik de gekste dingen gedaan qua opdrachtwerk - en vaak is het ook gewoon heel leuk om te doen. Door de andere invalshoek, maakt het dat je in je "eigen" muziek ook een meer open-minded benadering toepast... en dat komt de uiteindelijke liedjes meestal ten goede.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op vrijdag 1 augustus 2014 om 12:25:
Wat dat betreft heb ik de gekste dingen gedaan qua opdrachtwerk

Stukje interesse, wat ís dan het gekste wat je ooit als opdracht hebt gedaan? :P
Waarschuw beheerder
whaaa..hoe vet was dat, dat laatste nummer op dance valley, Cake Cheque.
Zelfs mn ma vond 'm vet :P

thnx mister Hidden!
Artiest Trebor
Waarschuw beheerder
Heerlijke set op Let It Roll monsieur Hidden. Wat een top feest was dat haha, alleen een beetje jammer dat het geluid niet helemaal lekker was in die area.
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trebor op maandag 4 augustus 2014 om 00:15:
Heerlijke set op Let It Roll monsieur Hidden. Wat een top feest was dat haha, alleen een beetje jammer dat het geluid niet helemaal lekker was in die area.

Nice, lijkt me echt een leuk festival!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trebor op maandag 4 augustus 2014 om 00:15:

Dank je! Het geluid was echt... heel hard. Ik kon m'n monitor speakers bijna niet horen dus voor mij was het hard werken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chagrijnige Appel op maandag 4 augustus 2014 om 01:29:
Wat betreft Cake Cheque:

Dat soort muziek luister jij serieus? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2014 om 15:10:
Dat soort muziek luister jij serieus? :P

Ik heb inderdaad een cd van Yello in de kast liggen.

En niet serieus, maar ik luister het wel.
Waarschuw beheerder
+2
Yello is supertof. Geen discussie.

Waarschuw beheerder
Aghni had dit keer de taak om de pure honing (met speciale krachten) te bemachtigen, echter werd deze diep in het bos goed bewaakt door een veelvoud aan groteske en monsterlijke bijen.

"Zo, dat arrogante mormel van het paleis denkt ons de wet op te leggen, zij de sissende stem van de Koningin die diep in de bijenkorf zetelde, terwijl ze een sip van de pure honing nam met haar lange zwarte klauwen"

Aghni greep zijn zwaard uit de snede en bereidde voor op de grote uitdaging die hem opwachtte.

Hope you enjoy :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker hoor!

Waarschuw beheerder
Klinkt best wel leuk ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2014 om 20:50:
Hope you enjoy :)

Tof. :)

Werk nog een beetje aan het minder "staccato" maken van je geluiden en probeer ze zo natuurlijk mogelijk over te laten komen - zelfs in een electronische omgeving. Verder... heel leuk om naar te luisteren.