Partyflock

Forumonderwerp · 704622
66 volgers · 1124377x bekeken
Waarschuw beheerder
+45-6
Wie is er nog meer fan van de Outside Agency en hun genosha label? Vind dat ze zeer vette tracks maken. Zie ze eigenlijk alleen weinig terug op feesten.

Zie ze in de agenda alleen bij Humanoize en Hardcore Madness staan.
Wie gaat er nog meer naar Humanoize om ze daar te horen draaien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2014 om 17:02:
het zou me niets verbazen als Industrial Hardcore een flinke populariteitsboost krijgt vanwege de Raw Hardstyle.

Zou leuk zijn! Ik weet dat DJ Thera destijds ons werk op Symp.tom ook heel tof vond en dat er plannen over een evt. samenwerking waren, in wat voor vorm dan ook. Helaas is dat er ivm drukte en de stop van Symp.tom nooit van gekomen, maar wie weet ooit nog... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2014 om 21:49:
Zou leuk zijn! Ik weet dat DJ Thera destijds ons werk op Symp.tom ook heel tof vond en dat er plannen over een evt. samenwerking waren, in wat voor vorm dan ook. Helaas is dat er ivm drukte en de stop van Symp.tom nooit van gekomen, maar wie weet ooit nog...

De release van Wavolizer op Noisj moet toch wel enigszins wat deuren hebben geopend neem ik aan. Op z'n minst wat aan contacten en mogelijkheden ;)

Waarschuw beheerder

Tot gauw..
Waarschuw beheerder
+1
Ik doe nooit concessies.
Artiest {SHOWLIST artist 174721, 144468, 2857, 97049, 45101, 132803, 8100}
Waarschuw beheerder
+1
Ik ook niet.
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2014 om 02:46:
Wasda?

Nóg meer melodietjes en breakdowns tbv de feelgood. Was een aparte tent op Defqon.1 voor ingericht.

Dit soort spul:

Waarschuw beheerder
Defqon.1 2014 was weer een geniale productie. Genieten.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2014 om 20:42:
Minder diepe kicks, blije melodieën en veel minder duistere tracks. En veel meer dansvloer georiënteerde muziek. Ik heb een beetje het idee dat de echte herrie zoals tracks die ik hierboven noem aan het verdwijnen is. Doomcore vind ik op het moment wel vet. Crossbreed vind ik sowieso niks omdat ik dat gewoon niet zo gruwelijk vind klinken als oude industrial hc/industrial techno tracks.

Crossbreed vind ik ook niet zo boeiend meer. Tot de eerste paar Gen175 en Union dingen vond ik het interessante muziek. Nu bij uitzondering nog een boeiende track eigenlijk.

Ik mis echt zulk soort tracks.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 3 juli 2014 om 07:29:
Nóg meer melodietjes en breakdowns tbv de feelgood.

Oh oke, apart... daar hadden wij vroeger drugs voor. 8)
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2014 om 21:03:
'duistere

Ik doe genoeg duistere muziek. Het is alleen superSAAI om de hele tijd alleen maar dezelfde muziek te maken. Aangezien de meeste Crossbreed van veel anderen kant noch wal raakt en alleen duister doet om het duister willen zijn, vind ik het veel interessanter om andere wegen te bewandelen. Als iemand dat niet zint, dan luistert hij of zij toch lekker naar de vele tracks die we op andere tempos hebben gereleased? Daarmee zeg ik niet dat we dit niet weer gaan doen - al heb ik niet de behoefte om te blijven hangen in een sound. De oude Mokum sound is voor mij iets wat hoort bij die tijd - met dat Pandemonium anthem heb ik laten horen dat ik het nog wel kan - maar ik heb geen zin om m'n carrière daarop te bouwen. Hetzelfde geldt voor bepaalde "industrial". Ik vind het gros van alle releases die uitkomen helemaal niet sterk en al helemaal niet effectief op dansvloeren. Als ik iets maak in die trant, moet het een stap vooruit zijn. En qua duistere muziek vond ik mijn Enclosed album heel duister. Ja, dat is geen hardcore - maar de laatste keer dat ik checkte ;) had duistere muziek niet perse een 4/4 beat. Overigens schiet er net een idee in m'n hoofd in het licht van wat hier voor af aan is gegaan. Heheh... en ik denk dat maar een deel van jullie het zal kunnen waarderen - maar het is wel een interessant experiment.... of nou ja, dat zou het kunnen zijn. :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op woensdag 2 juli 2014 om 14:25:
maar ik zou dit zo in een TOA set draaien

Dat is toch ook geen hardstyle maar rawstyle?
Dat rawstyle linkt al gauw als hardcore,wat ik een pluspunt vind al luister ik het zelf niet.
En het is beter als de meeste mainstream hardcore, wat al gauw weer op mainstream hardstyle lijkt (wat ook handjes klappen en meezingen is)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Hidden op donderdag 3 juli 2014 om 12:27:
Hetzelfde geldt voor bepaalde "industrial". Ik vind het gros van alle releases die uitkomen helemaal niet sterk en al helemaal niet effectief op dansvloeren.

Het hoeft toch niet perse effectief te zijn op de dansvloeren, juist jij maakt nog wel eens uitstapjes naar minder dansbare stijlen/invloeden. Natuurlijk is dat vaak wel het uitgangspunt, maar je artiestenalbums als DJ Hidden heb ik allemaal met veel plezier geluisterd en doe dat nog, maar ik ga er toch zeker geen dansjes op wagen. Hmm, dat zeg je zelf eigenlijk ook net. Nouja, ik denk dat Haatpiraat op duistere niet dansbare hardcore hoopt, wat ik ook niet erg zou vinden af en toe hoor.

Het is alleen superSAAI om de hele tijd alleen maar dezelfde muziek te maken.

Ja maar het grote geld dan?! Naar je volgende gig met de DJHiddenJet enzo?! :o

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van E op donderdag 3 juli 2014 om 11:11:
Crossbreed vind ik ook niet zo boeiend meer.

Same here, op TOA en Sinister Souls na en Deathmachine gaat vind ik... Switch Technique heb ik al verschillende keren een kans gegeven maar toch iedere keer weer van me mp3 gepleurd omdat ik het gewoon niets aan vond. En wat op Heresy uitkomt heeft me ook nog vrijwel niet weten te boeien. Ben denk ik toch iets meer van de "schoonmoedercore" dan van de echte crossbreed :P

En qua duistere muziek vond ik mijn Enclosed album heel duister.

Die wou ik eigenlijk ook nog wel noemen ja, ook een heel horroristisch album. Al is die wel op een andere manier duister dan de tracks op Scenocide, dat waren echt duistere melodietjes die je vaak deden denken aan van die oude horrorfilms. Enclosed is vooral de dissonantie die het duister maakt.

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 3 juli 2014 om 13:44:
Het hoeft toch niet perse effectief te zijn op de dansvloeren

Vind ik ook ja... Het boeit mij zelf ook totaal niet als ik aan het produceren ben of een track van mij wel dansbaar is of niet, voor mij is het allemaal in principe luistermuziek. Ik ben alleen nu toevallig met een paar wat ritmischere tracks bezig die het wel goed op de dansvloer zouden kunnen doen, als die dansvloer in elk geval bestaat uit mensen die ook op iets anders los kunnen gaan dan dat standaard 4x4 ritme in Hardcore 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2014 om 13:40:
Dat is toch ook geen hardstyle maar rawstyle?

Hardstyle is het hoofdgenre, euphoric hardstyle en raw hardstyle zijn de subgenres. Net als dat hardcore het hoofdgenre is maar mainstream hardcore en industrial hardcore subgenres zijn (Y)
Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Waarschuw beheerder
Industrial Nederlandstalig en Speedpolka.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2014 om 14:53:
TOA

Deathmachine

Switch Technique

Detest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2014 om 18:55:
Detest.

Vind ik ook niks aan. :P
Waarschuw beheerder
+1
Rawstyle Can The Tree In? :D
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van Demanufacturer op donderdag 3 juli 2014 om 23:39:
Sei2ure maakt momenteel wel de dikste crossbreed.

Liever industrial Sei2ure dan crossbreed Sei2ure hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op vrijdag 4 juli 2014 om 10:33:

Eens. Imo heeft hij crossbreed technisch die mega-awesome-dikke klapper a.k.a. Rocket Fuel nooit/nauwelijks overtroffen. Zijn industrial dingen als Decompression of Pneumatic Transmission vind ik dan gaver :)

Overigens schiet er net een idee in m'n hoofd in het licht van wat hier voor af aan is gegaan. Heheh... en ik denk dat maar een deel van jullie het zal kunnen waarderen - maar het is wel een interessant experiment.... of nou ja, dat zou het kunnen zijn. :P

Haha, mooi dat je uit een gesprek/discussie weer inspiratie haalt, ik ben benieuwd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Limbic Region op vrijdag 4 juli 2014 om 10:47:
Haha, mooi dat je uit een gesprek/discussie weer inspiratie haalt, ik ben benieuwd :D

Hopelijk wordt het iets wat de meesten van jullie zullen kunnen waarderen! :)

Waarschuw beheerder

Same here :yes:
Die EP van hem een tijdje terug op Dark Descent was ook echt heerlijk

Waarschuw beheerder
Liever industrial Sei2ure

Sowieso!

Werkzaam bij Sounds Of The North
Artiest {SHOWLIST artist 70859, 54488}
Waarschuw beheerder
Je producet volgens mij meestal wel altijd wat je zelf leuk vind op dat moment, maar ik denk ook wel dat je er ergens rekening mee houdt dat je niet alles in 1 richting gaat producen en dat je hier en daar ook wel een iets toegankelijker nummer gaat maken. Want om nu eerlijk te zijn, Embryonic maakt vette shit, maar of dat echt muziek voor op een feest is....de zaal zal dan snel leeglopen als alles dj's echt dark dark zouden draaien/produceren. En mooie melodie erbij kan nooit echt kwaad, zolang de kick maar hardcore (rauw) is imo. (en dat is waar de huidige mainstream meestal de mist in gaat, rauwe kicks)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op vrijdag 4 juli 2014 om 15:18:
huidige mainstream meestal de mist in gaat, rauwe kicks)

90% Alleen maar dezelfde kick...iedere track weer. :rot:
Variatie is ver te zoeken.

Doe mij maar crossbreed, industrial of gewoon oude hardcore waar ik mee ben opgegroeid.

Waarschuw beheerder
-2

Ik wil feestjes met dit soort muziek :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Organiseer je ze zelf en nodig je verder niemand uit. (y)
Waarschuw beheerder
*Spuit 11 besluit ook nog even wat modder te kotsen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2014 om 16:44:
https://partyflock.nl/party/270267:Gay-Pride

Het is dat het altijd zo druk is anders was ik als ultragay zijnde wel gegaan. :respect:

Ik moest trouwens aan deze foto denken bij het zien van deze discussie:
[img width=960 height=640 cacheid=00160f3400322955524cb3ec1a02e2bf60]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10522089_749234278451974_4163455586881921840_n.jpg[/img]

Maar nu ik deze discussie zie, valt dit me op: Vroeger was alles house, later kwam mellow en gabber, nog later een shitlading aan hokjes, en nu komt alles weer bij mekaar... Aangezien allerlei genres, bijvoorbeeld raw hardstyle en industrial hardcore, aan het overlappen zijn. Of zouden bepaalde genres verschillende namen krijgen, van elk genre eentje?

Zelf zou ik het geen probleem vinden om hardstyle te horen in bijvoorbeeld een industrialsetje. Als het maar op de juiste manier gebruikt wordt. Maar dat lijkt me logisch, nietwaar? Sinds vorig jaar, op Hardshock, was ik erachter gekomen dat hardstyle ook snoeihard en vet kan zijn, al helemaal als die tent naast de mainstream stond. Mainstream leek net trance, vergeleken met raw hardstyle. En sinds deze Defqon denk ik dat het ook eens tijd gaat worden om eens een hardstyle-only feest te bezoeken, maakt niet uit of het euforische shizzle is of rauwe.

Waarschuw beheerder
Er zijn gewoon te veel hokjes en bepaalde producers hebben schijt aan die hokjes en maken gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben :P

Uitspraak van Chagrijnige Appel op vrijdag 4 juli 2014 om 17:37:
Zelf zou ik het geen probleem vinden om hardstyle te horen in bijvoorbeeld een industrialsetje. Als het maar op de juiste manier gebruikt wordt.

Same here. Doe ik bij die horrorshow ook, gewoon vanalles combineren, ambient, doomcore, darkcore, drum&bass, speedcore. Vind dat zelf heerlijk om een gevarieerd setje te horen. Maarja, helaas is niet iedereen zo, andere mensen klagen daar weer over en luisteren het liefst 12 uur lang naar dezelfde gejatte Radium kick zonder verveeld te raken :')

Uitspraak van Chagrijnige Appel op vrijdag 4 juli 2014 om 17:37:
een hardstyle-only feest te bezoeken

Ook een aantal jaar geleden gedaan, zeker leuk :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2014 om 17:55:
Er zijn gewoon te veel hokjes en bepaalde producers hebben schijt aan die hokjes en maken gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben :P

:respect: En weinig luisteraars beseffen dit. Willen juist die hokjes behouden. Aan de ene kant hebben ze wel een punt, maar aan de andere kant, wat is er mis met hokjesloosheid? Zo stimuleer je alleen de artiest maar om te draaien/produceren wat hij zelf leuk vindt. (Of als je een $ellout ben wat het publiek leuk vindt, aha aha) En je leert zelf ook nog andere stijlen/artiesten kennen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2014 om 17:55:
Maarja, helaas is niet iedereen zo, andere mensen klagen daar weer over en luisteren het liefst 12 uur lang naar dezelfde gejatte Radium kick zonder verveeld te raken :')

Smaken verschillen, hoe dom en inspiratieloos de muziek ook overkomt. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Poll: Wie is psychotischer?
[*]Aneira
[*]Chagrijnige Appel
Tussenstand:
[img width=550 height=100 cacheid=00160f3f003229621549ce221a02e2c0e5]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=391372&layout=5&sort=prc[/img]
Ook een poll maken? Klik hier

Stemt nu!
Edit: #faal want de light menschen onder ons kunnen dit niet zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Men heeft al moeite met vijf boten in Rotterdam, dus ik zou die lavablokken en meteorieten nog eventjes uitstellen.

Deze man weet.

Waarschuw beheerder
Nou Aneira, als je gratis lsd zegels uitdeelt bij de entree moet dat helemaal goedkomen!

Waarschuw beheerder
ok aneira

Waarschuw beheerder
-1
Ok doei.
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op woensdag 2 juli 2014 om 13:25:
Jij nog wat bijgehouden, Stijn?

Heb mn set net geupload, zie https://www.facebook.com/DelugeOfSound/posts/10152574605616468

Bevat 100% minder MC dan de q-dance versie want interne opname :)

Lijstje:
01. Arrhythmia - Waiting for What?
02. Arrhythmia - Megapolisis
03. Fexomat - Sehr Schlimme Dinge
04. Goreshit - Fleshbound
05. Sir. Vixx - I Want Him Dead (Mindkontrolultra Remix)
06. Sa†an - World of Hate, War and Blood
07. Jimmy S - Told Around
08. Stazma The Junglechrist - Burn Your TV
09. BrokenNVEP - Relentless Soul
10. Grr - Ya! Ya! Shubb-Niggurath
11. Sa†an - Irreversibility
12. Sa†an - Because I'm Dead
13. Amphetamine Virus - Dethcore
14. Sir. Vixx & BrokenNVEP - Open Up Your Eyes
15. Airborne Drumz - Biohacker
16. Amphetamine Virus - Dissed Hard
17. Divtech - Afraid Of Us