het zou me niets verbazen als Industrial Hardcore een flinke populariteitsboost krijgt vanwege de Raw Hardstyle.
Zou leuk zijn! Ik weet dat DJ Thera destijds ons werk op Symp.tom ook heel tof vond en dat er plannen over een evt. samenwerking waren, in wat voor vorm dan ook. Helaas is dat er ivm drukte en de stop van Symp.tom nooit van gekomen, maar wie weet ooit nog...
"euphoric hardstyle"
Minder diepe kicks, blije melodieën en veel minder duistere tracks. En veel meer dansvloer georiënteerde muziek. Ik heb een beetje het idee dat de echte herrie zoals tracks die ik hierboven noem aan het verdwijnen is. Doomcore vind ik op het moment wel vet. Crossbreed vind ik sowieso niks omdat ik dat gewoon niet zo gruwelijk vind klinken als oude industrial hc/industrial techno tracks.
Nóg meer melodietjes en breakdowns tbv de feelgood.
'duistere
maar ik zou dit zo in een TOA set draaien
Hetzelfde geldt voor bepaalde "industrial". Ik vind het gros van alle releases die uitkomen helemaal niet sterk en al helemaal niet effectief op dansvloeren.
Het is alleen superSAAI om de hele tijd alleen maar dezelfde muziek te maken.
Crossbreed vind ik ook niet zo boeiend meer.
En qua duistere muziek vond ik mijn Enclosed album heel duister.
Het hoeft toch niet perse effectief te zijn op de dansvloeren
Sei2ure maakt momenteel wel de dikste crossbreed.
Liever industrial Sei2ure dan crossbreed Sei2ure hoor.
Overigens schiet er net een idee in m'n hoofd in het licht van wat hier voor af aan is gegaan. Heheh... en ik denk dat maar een deel van jullie het zal kunnen waarderen - maar het is wel een interessant experiment.... of nou ja, dat zou het kunnen zijn.
Haha, mooi dat je uit een gesprek/discussie weer inspiratie haalt, ik ben benieuwd
huidige mainstream meestal de mist in gaat, rauwe kicks)
https://partyflock.nl/party/270267:Gay-Pride
Zelf zou ik het geen probleem vinden om hardstyle te horen in bijvoorbeeld een industrialsetje. Als het maar op de juiste manier gebruikt wordt.
een hardstyle-only feest te bezoeken
snoeihard en vet
Er zijn gewoon te veel hokjes en bepaalde producers hebben schijt aan die hokjes en maken gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben
Maarja, helaas is niet iedereen zo, andere mensen klagen daar weer over en luisteren het liefst 12 uur lang naar dezelfde gejatte Radium kick zonder verveeld te raken
Jij nog wat bijgehouden, Stijn?