Partyflock

Forumonderwerp · 704479
Waarschuw beheerder
stel:
je bent blind en neemt hallucinerende dope..
wat 'zie' je dan??

een niet blinde ziet misschien kabouters, gaat zwemmen in het hoogpolige tapijt dat een zee is geworden, etc..

ik ben heel benieuwd wat een blinde 'ziet'/ervaart..

heeft iemand hier een antwoord/mening over?
;)

Waarschuw beheerder
DJ RICHY f voor alle duidelijkheid ik ben ten eerste geen mafkees en ook niet dom :S
en tja AAP NOOT MIES volgens mij is AEROTECH een beetje blind geworden van dat spul want hij laat nix meer horen over zijn bevindingen whehe :p

Waarschuw beheerder
lijkt me echt vaag....

je gaat als blinde zowiezo af op je gehoor en tast.............als het geluid dan ook nog eens zwaar word vervormt..en alles wat je aanraakt anders aanvoelt........ik denk persoonlijk dat tie blinde HELEMAAL gek gaat worden dan 8)
Waarschuw beheerder
RSD FREAKER TERRORTRIPPER, ik denk dat je gelijk hebt! haha.. maar goed, ik kan niets vinden over dit onderwerp, misschien dat ik t ooit nog es aan een blind persoon vraag. als ik antwoord heb, laat ik t wel ff weten..

ik denk persoonlijk dat tie blinde HELEMAAL gek gaat worden dan

je zou wel eens gelijk kunnen hebben.. want ze zeggen wel es dat als je 1 zintuig mist, dat de andere scherper worden.. dat beloofd wat! :P

sjah, stel je eens voor dat diegene ook nog eens doof is.. 8)

Waarschuw beheerder
of een banaan in zijn oor heeft???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iemand die blind is van geboorte afaan
zal geen dinge zien omdat die nog nooit iets heeft gezien dus ook geen dinge voor de geest kan halen zoals ze dat wel eens zegge
denk ik dan he

zou die wel dingen zien
dan ben ik ervan overtuigd dat je ziel ofwel je geest verder leeft bij een ander als je dood gaat
iemand die nooit wat gezien heeft weet ook niet hoe iets eruit moet zien
dus dan zul je ook geen dinge zien met zooi op
zo wel dan ervaard die dinge uit een vorig leven

ik ben echt benieuwd wa hun mee maken als ze iets pakke

mazzl's

Waarschuw beheerder
thnx CONDUCTOR want dat wist ik namelijk nog niet maaruh oke dan heb ik dat ook weer geleerd gelukkig zitten hier ook nog aardige mensen hier pfffff.
ennuh AAP NOOT MIES tja heb jij dan nog iets van AEROTECHGT gehoord ik namelijk niet zou hij hetdan toch echt geprobeerd hebbe??? haha
maarjah jammer dat je nix hebt kunnen vinden erover was wel nieuwsgierig erna
(K)
Waarschuw beheerder
hallucineren werkt toch zo dat neuronenkanalen tijdelijk veel fouten maken, en dat je dus steeds alles vervormt? Als je je hele leven niet hebt kunnen zien zul je dan ook weinig dingen gaan zien denk ik...
Wat er gebeurt als je later blind bent geworden kan je volgens mij gewoon te testen door tijdens hallucinaties je ogen dicht te doen.