Ik zal ook wel dom zijn maar snap hem ook niet...tjah onderaan wordt er om de zoveel seconden een hint gegeven? Gaat zo snel dat ik het niet kan lezen
begrijp er ook niet zo veel van
volgends mij jij zelf ook niet
donateur
Hij is ok heeel pittig, dus zou het knap vinden als iemand al verder komt als vraag 10, zijn niet meer als 10 mensen van de 10.000 die het hebben afgemaakt. dus het vraagt nogal brainpower van jullie!! maarja dat hebben jullie wel
ja er staat dan he ENTERed the new world ofzo....
dus probeer eens om je muis op de deur te doen en m daar te houden als de popup komt om vervolgens de popup weg te cliken met ENTER
de username en password moet je uit het scherm halen.. of uit dource van de pagina bv..
in dit geval zie je tekentjes op het kastje rechts... als je dus de pic lichter maakt of gewoon even goed kijkt.. zwarte vlekjes en puntjes lijken t... dit is dus morse code.. als je t omzet naar letters heb je user/pass
oowh maar hoe moet ik dat dan zien
ik zag die puntjes wel al.. maar ik ken dat e ht niet lezen
donateur
Ja ik zie de puntjes.. maareuh,,.. hoe moet ik nou weten wat dat betekend!
General hints:
Always look for all hints you can find, and try to interpret them!
Try all to get to the next screen, no matter what. It's no point and click thing!
The url of the next riddle has nothing to do with the current one!
donateur
lalalalallaal
laatste aanpassing
donateur
ik heb een pagina gevonden op google met die morsecodes, ik kan alleen de codes op het kastje niet goed zien
kijk goed in de source van de pagina bij 6... je ziet iets staan dat je niet terug ziet op page. maar t staat er wel... en gebruik daarop de hint ALTernative
er staat ook backwards onderaan
donateur
Mensen vinden jullie dit een beetje te doen
binnenkort is er nog een site waarop je hetzelfde ongeveer kan doen!!!
backwards in de link naar volgende page heeft betrekking op volgende niet op deze en niet zomaar alt indrukken... eerst die geheime zooi vinden op de pagina... en dan gewoon die tekst tikken met alt ingedrukt in je tekstverwerkertje bv
6 is niet zo moeilijk...
als ik hier in witte tekst zou schrijven dan zie je het niet... maar het staat er wel.. gebruik die logica op pagina 6...
rechtsonderin wel te verstaan
sourcecode:
<title>say it loudly and proudly</title>
<bgsound src="../stuff/mus1.mp3" loop="infinite">
<bgsound src="../stuff/mus2.mp3" loop="infinite">
<!-- water became wine -->
<style type="text/css">@import url('../stuff/css.css');</style>
<script src="../stuff/js.js" type="text/javascript"></script>
ja formatted my 2nd song dus mus2.mp3 is 2e bg geluid wat niet kan
verder is het jpg of jpeg.........
turn water into wine is van ene format omzetten in andere format..........
maar wat zijn de user en PW
hint voor 10: denk aan een western waarin een cowboy de saloon binnenkomt........
soort van howdy partner maar dan anders
11 is een beetje hinderlijk, 12 13 en 14 zijn echt simpel............ik vond 2 en 3 moeilijker........
15 is weer moeilijker en 16 is echt what the fuck in het kwadraat.............ben er nog steeds niet uit.........
laatste aanpassing
donateur
HAHAHA leuk dit!!! sorry
tjeetje krijg niet zo heel veel berichies!!pffff
en help elkaar mensen, ik mag eigenlijk al nix zeggen
ik heb m ik heb m!! maar 8 wat moet ik nu doen dan? ik snap t echt niet, ik snap jpeg maar wat moet ik verder dan doen??
laatste aanpassing
donateur
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
8. http://deathball.net/notpron/sdrawkcab/rediar.htm
say it loudly and proudly, meaning JAY PACK. Which means the extension .jpg
In the middle of the guitar (hint for musik) you get a "2nd song" hint.
In the source you can see a 2nd song being used for this page.
A "water became wine" hint in the source of the page.
More like mp3 became jpg.
Download mus2.mp3 and change mp3 to jpg, this tells you username and password.