weet iemand hoe dit nummer heet.
het is een hardcore nummer en iedere keer zecht zo'n vrouw: the beat goe's on and on en dan gaat ie een beetje sneller en dan zecht ze weer the beat goe's on and on en dan gaat ie weer sneller enz.. enz..
weet iemand hoe dit nummer heet????
Zenith vs. Avex - I'm your Deejay
dit is toch 1 nr geworden
Uitspraak van Dj Radical-Madness op donderdag 3 augustus 2006 om 11:57:
het is een hardcore nummer en iedere keer zecht zo'n vrouw: the beat goe's on and on en dan gaat ie een beetje sneller en dan zecht ze weer the beat goe's on and on en dan gaat ie weer sneller enz.. enz..
Promo - As The Beat Goes On
Prednisson attack melodie en kicks, maar dan heletijd DJ JDA, DJ JDA erdoorheen geschreewt
iemand hoe dit nummer heet.
weet iemand hoe dit nummer
oke misschien issie al langsgekomen maar 800 pagina's doorspitten ...Dat nummer dat op Exqlusive the penalty's werd gedraaid door Showtek- pak 'n punt pak 'n punt, na 15 minuten. Hoe heet die en van wie is die??? Of hadden ze die zelf gemaakt daarvoor...
Uitspraak van Harry Beuker op woensdag 2 augustus 2006 om 00:06:
geen id, vocal buck'm down maar die is niet van the viper. Ik denk dat het een angerfist track is , qua sounds dan
kweet welke je bedoel leave no effidence all we left is rempt ozoiets kan er alleen niet op de naam komen
ik weet hem
endymion and dj d - wild
Wie kan me vertellen van wie de volgende track is??
En hoe die heet
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=1E29AFF461AA9CD3
iemand?
DJ Jappo & DJ Lancinhouse - Industrial Strength (The Outro)
staat op industrial strength limited 4
met Exlxaxl erop
ik zoek nummer met de tekst:
"One for the trouble, two for hard times"
ik zoek nummer met de tekst:
"One for the trouble, two for hard times"
Wie kan me vertellen van wie de volgende track is??
En hoe die heet
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=1E29AFF461AA9CD3
iemand?
En nogmaals!
Waarom weet nooit iemand eens de tracks die ik zoek
DJ Wizard vs. DJ Megatroye - Fuck The Law
Label: European Rave Records
A1 Fuck The Law
B1 Do It Again
B2 Straight On & On
Promo - As The Beat Goes On
DJ Jappo & DJ Lancinhouse - Industrial Strength (The Outro)