Uitspraak van laidbackluc op maandag 10 augustus 2009 om 21:10:
die plaat draaien ze op q-music http://www.youtube.com/watch?v=9vCngKbfDtY
Yesss, thanks!!
Feed the horse, toch wel wat anders als beat the horse hè
http://www.megaupload.com/?d=LT1QBTC0
Weet iemand hoe dit stukje uit de liveset van Karotte op Awakenings heet?
Hij wordt vaker gedraaid door de grote namen maar heb em nog nergens kunnen vinden
wie kent die nmmrtj hij gaat zo: s0w! jeehiejjeee wat wat? come one. luister dan moppiej we noten al zo langgg, weet je die eerste note nogs je bent tan2 spang
jaaa bobby die bedoel ik. thnx man ga m gelijk dwnldn want die site van citton kan je niet meer openen is in onderhoud nu tog
klopt want die laatste paar tracks zouden volgend hem de echt krakers mnoeten worden op deze album (zoals echte liefde op de vorige).
Hoop dat het hem weer lukt om zo meesterwerk als de vorige keer af te leveren want dat lijkt me moeilijk te worden maarjah heb wel vaker staan te kijken van hem talent dat hij ineens zo track komt. Duikt 1 nacht de studio in met Stiekz en de volgende ochtend is gewoon weer pp2g nr 1 pokoe
jaa klopt man hij zei me
gata lastig worden dat zeggen heel veel mensen maart je kent cit,. die man komt steeds harder. die neemt die hele scene over binne paar maands denk ik. hij was ook die keer bij URBNN met serayda haha hij ging dr gelijk hosselings aan tafel
klopt mij ook had een note binnen vorige week, hijs wel weinig online laatste tijd man, druk enzo.
Ja hij kan ook niet rustig aan doen soms maar zijn wel gezellige fissa's altijd ik zeg eerlek. Had ie haar geregeld dan bij bnn want weet wel dat hij veel moeite deed voor haar maar zij is ommin moeiliiiijjjk
http://www.youtube.com/watch?v=_3nSfzFFfr0
Hardstyle nummer, weet ook niet wat ze precies zingt. Hoorde het in Copa cabana super nummer!
Iemand enig idee?
ja man zware tijden toch die release party etc komt eraan veel regelen nog. en nog 2 nummers
jaaa hij had r wel geregeld man volgens mij want gerben zat bij hemse en hij moest gelijk assie halen maar gerben zag haar nog in ze waggie zitten dus hij wist genoeg
Someone know the title of this track, played by The Prophet?
ja kijk wel ommin ernaar uit al een tijdje ook gewoon om de hele click weer eens samen te hebben en te spreken en samen chickies te nakken want is tijdje geleden man heb veel zaken laatste tijd ontspand ook mezelf te weinig
haha Gerben ook een man van weinig woorden hij heefd waarschijnlijk niet eens gevraagd gewoon layback en observeren. Daarom mag ik die kill zo hij steld geen vragen en hij zal nooit praten over je ofzo
jaa man ik ook gap. lang geleden dat de hele orga bij elkaar was om te spacen en meids te regelen. ja je moet wel onspannings anders burns out jwt. hoe staan je winkels ervoor ik was laatst groningen zag n nieuwe filiaal van je sinds wanneer heb je die
haha ja man gewoon scannings hij weet gelijk. ja man gerben die man in begindacht ik eyz maar later zag ik hoe gek hij was gewoon meids tackelen, slidings alles, bruni bossen en meids voor m werken. af en toe pak slaag her en der om die wijfe in t gereel te houden
Ja burnout zal niet snel gaan als ik me echt slecht voel neem ik wat brunis en dan gaat wel weer paar dagen Ja zaken al een tijdje hoor gaat me voor het wind ook een nieuwe bij mariaplaats kom maar x bakkie doen bij me komen ook lekkere chi's hoor ik zeg eerlek
hahah ja ik heb hem lang niet gesproken zit ook niet meer veel op flocks of wel
één of andere gare
1 of andere remix
haha ja wat bruni en de rust komt terug maar is tijdelek en kans om ziek te worden als je veel neemt, en er is niet meer... die had archibald in de begin altijd.
maar ik kom wel keertje lekker bakkie doen dan daar. paar meids spotten en n nieuwe botti schoen halen want heb mijnes weggegeven
jaaa zo nu en dan op de flocks maar hij word altijd snel gebanned want hij zegt waar het op staat je weet hoe hem is.
Weet iemand toevallig hoe dat nummer van die nieuwe mcdonalds reclame heet?
Van die nieuwe glazen.
Je bent bekend met google?
"Allereerst wens ik jou te bedanken voor je enthousiaste reactie naar aanleiding van onze reclamespot!
De muziek hiervoor werd speciaal voor deze spot ontwikkeld, en is derhalve niet in de winkels te verkrijgen.
Wij danken u voor uw interesse in onze Coca-Cola-actie.
Met vriendelijke groeten,
Marketing
McDonald’s België"
Zoek n nummer die ik hoorde in een mix waarvan ik geen tracklist oid heb.
iets met judgementday hoorde ik & 'anything you say can and will be used against you'. Volgens mij oud nummer.. iemand?