226 volgers · 1435858x bekeken
jij bedoelt steen & metz - terror ( drokz remix )
kan ook wel ja
WIE OH WIE KAN MIJ HELPEN
heb een nummer in mijn kop en weet niet van wie en welke dat is !!
in de clip is een kleine(kind) engelse/ierse kale hooligan te zien die achter oudere vrouwen aangaat in een cafe/pub
in de tekst zit iets in van "i don't have to tel you" en "i going out at night "
wie helpt mij ???
greetzz martin
heb een nummer in mijn kop en weet niet van wie en welke dat is !!
in de clip is een kleine(kind) engelse/ierse kale hooligan te zien die achter oudere vrouwen aangaat in een cafe/pub
in de tekst zit iets in van "i don't have to tel you" en "i going out at night "
wie helpt mij ???
greetzz martin
WIE OH WIE KAN MIJ HELPEN
Audio Bullys - We don't care
ik zoek nummertje van tatanka
DJ D & Javi Boss - Shock the Future geloof k..
laatste aanpassing
Hallo,
Ben al een tijdje op zoek naar het nummer wat je in deze intro hoort: http://www.championsofsound.nl/
Iemand aub???
Ben al een tijdje op zoek naar het nummer wat je in deze intro hoort: http://www.championsofsound.nl/
Iemand aub???
thanx!
iemand bekend met mijn zoektocht naar een happy hardcore cover of eurodance cover op dit nummer?
Ik heb uit verveling wat research voor je gedaan. En the Farm - heeft voor hun hitsingle 'all together now' inspiratie gehaald uit 'pachelbel canon' Hierop hebben Charlie Lownoisen en Mental Theo weer all together now gesampled. Ook is er een remix van dj spoony gemaakt. Alhoewel ik niet denk dat je deze bedoelde deel ik het dan toch nog maar ff met je..
laatste aanpassing
en wil hem graag downloaden
dat is egt een extra motivatie om te antwoorden
Ik ben al jaren opzoek naar dit nummer op mp3
Mainx - 88 to Piano (1992)
Echt een klassiekertje
hmm dan zoek je niet goed denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=_dFfjRKX6vU weet iemand mischien hoe dit nummer heet 
Ik zoek een redelijk oud hardstyle nummer, volgens mij komt hij uit italie van technoboy of tatanka ofzo. Is een nummer waar het geluid van een mobiele telefoon in zit verwerkt wat je vaak hoort als je gebeld of gesmst word in de buurt van luidsprekers / boxen.
Modem - Contact?
laatste aanpassing
Uitspraak van Jisgek op vrijdag 22 mei 2009 om 00:16:
Ik zoek een redelijk oud hardstyle nummer, volgens mij komt hij uit italie van technoboy of tatanka ofzo. Is een nummer waar het geluid van een mobiele telefoon in zit verwerkt wat je vaak hoort als je gebeld of gesmst word in de buurt van luidsprekers / boxen.
Modem - Contact?
Die contact is het geluid van een oude 56k modem
Het zal inderdaad Tatatola - Who's calling zijn das de enigste Italiaanse track met die telefoonsound er er naar mijn weten uitgekomen is. Je hebt ook nog een Belgische plaat met ook die sound, te weten House of Fun - Call me and fuck me (dj yoeri remix) Is meer de oude Jump sound, maar wel een hele dikke plaat ook.
Zal ie vast niet zelf gemaakt hebben trouwens.
*mompelt iets met 'noise' en 'controllers'*
House of Fun - Call me and fuck me (dj yoeri remix)
Headhunterz - The Saifam Mashup
Jap, of het origineel: The KGB's - Techno Gym
Het is trouwens niet
One Two Three Four Five Six Seven Eight
maar Two Three Four Five Six Seven Eight and back. Maar dat boeit geen coño

![Jœy [Blames]](/images/user/369791_2628365.jpg)