Echt waar, het begint te knagen aan me...
Heb heel DiscoGS en Youtube afgestruind (waarschijnlijk weer niet goed genoeg) voor de (het zijn er ongetwijfeld meerdere) Early remix van:
Babylon Zoo - Spaceman
Kan iemand mijn geweten sussen !
Hey,,
Ik zoek een nummer die geloof ik best nieuw is, hij lijkt oud maar volgens mij is het gewoon vintage gemaakt zegma.
Je hoort telkens zon soort, ik zal het beschrijven, onder water geluid van een synthesizer ofzo een beetje zeurderig geluidje wel, das de melodie.
De clip is echt HEEL spacy, soort 3D af en toe en er vliegen ook groepen vogels (uilen ofzo) schuin door het beeld, en dan zie je die zanger weer aan de zijkant van et scherm zingen.
Ben echt benieuwd naar hoe die heet, ik wist et wel afgelopen zaterdagnacht en beloofde mezelf de naam te onthouden maar toen ik brak wakker werd was alles weg
Ben echt benieuwd naar hoe die heet, ik wist et wel afgelopen zaterdagnacht en beloofde mezelf de naam te onthouden maar toen ik brak wakker werd was alles weg
UK hardcore/terror nummer met een sample van southpark
'Dude,what the fuck is wrong with german people?!'
Uitspraak van Midnight Techno Association op dinsdag 7 april 2009 om 02:18:
afgelopen weekend op STRP nummer gehoord tijdens Tim Exile en zaten vocals in van I Just Wanna Poison Your Body (volgens mij was t breakbeat/breakcore achtig)
Oke hoe heet het nummer dat
Techonboy op defqon draaide 2007 (vast nog wel vaker) waarin dat deuntje ook in de plaat (maar dan wel echt een hardere versie van de deun)
van Meck feat. Dino - So Strong zit ..
deuntje is vanaf 0:53 in onderstaand filmpje
Uitspraak van ME*JULIE op woensdag 8 april 2009 om 22:49:
Oke hoe heet het nummer dat
Techonboy op defqon draaide 2007 (vast nog wel vaker) waarin dat deuntje ook in de plaat (maar dan wel echt een hardere versie van de deun)
van Meck feat. Dino - So Strong zit ..
deuntje is vanaf 0:53 in onderstaand filmpje
Bedoel je niet Unknown - Hold that sucker down ?
tnx ja dat was em maar ik zal je vertellen dat ik die dus al anderhalf jaar op me i-pod heb staan maar nooit geluisterd
een hele dikke remix van een kut-plaat (cygnus x superstring).
al dat zachte spul van tegenwoordig doet me vrij weinig