227 volgers · 1467088x bekeken
Janine neemt de hardstyle tegenwoordig voor haar rekening dus ik ben overbodig
Aaahhh zal ik me stil houden?
En nu gaan we weer allemaal OT, dat lijkt me het handigste. Klaar. Geen geruzie of gezeur want dat is er al genoeg.
kijk het zou leuk geweest zijn als je met dergelijke mensen ze in een normale discussie de grond in kan boren, dat is veel leuker dan dat standaard , gescheld, gedreig, en op andere kleinigheden iemand simpel afzeiken..
Waarom denk ik nu aan diehakker ?
pas op van hem , het is een slechterik
maar er niet 20 posts aan wijten en elkaar verrot schelden, dat heeft een totaal averechtse werking imo
Jammer dat ie nooit naar feesten gaat en zn foto's heeft weggehaald, trap heel zn achterlijke bek verrot
en ik had jou echt hoger ingeschat
Dat meen je niet ?
moet je hem maar eens in de gaten houden , buiten dat hoopje MAINSTREAM HC traxx dat hij kent is hij tweemaal niets waard
Hierbij weten we dus ook dat JE NIETS BETER te doen hebt
Gozert, toen was t zaterdagavond, nu is t doordeweeks, dan doe ik niets liever dan achterlijke Belgen af zitte zeiken op Flock
Wat zie jij als humor?
Grapjes over Belgen.
Wat een persoon
laatste aanpassing
Lach je altijd om je eigen grappen
Het enige wat ik jou wens is een terminale ziekte, doei
Klaar. Iedereen mond houden nu.
Mooi, weer iemand erbij voor in de 'Negeer'-lijst 
jah mam ^^
Goedzo
njah kheb me nummer nog niet wat ik zoek =[[
Daar kan ik je niet aan helpen, ben niet zo van de hardcore.
Daar kan ik je niet aan helpen, ben niet zo van de hardcore. Of was het geen hardcore
qbase 2007 iets van bunker the stunned guys... vraag is welke ^^ het komt juist VOOR het nummer van AoH ...
hardstyle weet ik wel wát van af , kzit op een aziatisch forum ^^
Begint bij Dancefloor Hardcore, eindigt ergens bij G-Shock - Demons geloof ik (of d'r is nog zo'n r_AW vinyl daarna)laatste aanpassing 5 november 2007 22:39
Thanx maar was geen serieuze vraag, iedere keer als ik hier offtopic ga krijg ik strafpunten, dus vandaar af en toe een vraag erbij die ik allang weet
Een nummer met van die Heavy Metal samples erin, en qua tekst alleen what the fuck? en daarna DJ Paul Make make it fucking louder, en dan Lenny Dee make it faster!
Hoef alleen de titel maar, was iets met Anti dacht ik, maar weet het niet zeker. (Deze is dus wel serieus)
laatste aanpassing
Uitspraak van JANINE. op maandag 5 november 2007 om 22:42:
Daar kan ik je niet aan helpen, ben niet zo van de hardcore. Of was het geen hardcore
qbase 2007 iets van bunker the stunned guys... vraag is welke ^^ het komt juist VOOR het nummer van AoH ...
Tiny Tot - Discoland (Dj Isaac remix)
Dat is um zeker!
laatste aanpassing
hmm dan ben ik benieuwd, op de treklijst staat rond dat nummer deze volgorde van nummers :
17.Darrien Kelly & Scott Brown - Geleihoofd
18.Nasty Django - Hardcore Motherfucker
19.Tiny Tot - Discoland (Dj Isaac remix)
20.Neophyte vs. The Stunned Guys - Army Of Hardcore
21.The Stunned Guys & Tommyknocker - Your Choice
17.Darrien Kelly & Scott Brown - Geleihoofd
18.Nasty Django - Hardcore Motherfucker
19.Tiny Tot - Discoland (Dj Isaac remix)
20.Neophyte vs. The Stunned Guys - Army Of Hardcore
21.The Stunned Guys & Tommyknocker - Your Choice
van 18 tot 21 is die mash up.. Je hoord het aan die andere kick die erin zit verwerkt
Wel vette shit! Discoland met een keiharde kick eronder. Gaat lekker los! Volgens mij gaat de mash-up alleen tot 20 en zit Your Choice er niet meer bij, maar goed
Ken geen oldschool-versie. Maar iig Justice - D.A.N.C.E komt die vocal ook in voor..
weet iemand hoe ook alweer die (zino) plaat heet waarin word gezegd: i see a moon go, all his colours.. moving... changing and rotating like al kaleidoscope
iemand?laatste aanpassing 6 november 2007 21:08
Phantasia - Inner Light