ik ben op zoek naar een nummer met deze tekst:
I AM THE C.L.I.T. COMMANDER! Remember that, commander of all C.L.I.T.s! When it comes down to business, this is what I do. I pinch it like this. OOH you little fuck. Then I rub my nose with it
Weet iemand hoe dit nummer heet en van wie het is ?
dank u
ik ben op zoek naar een nummer met deze tekst:
I AM THE C.L.I.T. COMMANDER! Remember that, commander of all C.L.I.T.s! When it comes down to business, this is what I do. I pinch it like this. OOH you little fuck. Then I rub my nose with it
Weet iemand hoe dit nummer heet en van wie het is ?
dank u
Tha Playah - Clit.Com
Tha Playah - Weird Clit (Neophyte & Evil Activities Mix)
Whitin Temptation.
12. Unknown - Just Like You <<<<<<<< volgens mij is dat em wie is de dj ?
Uitspraak van scheveningen _johnny_ op dinsdag 25 september 2007 om 15:50:
12. Unknown - Just Like You <<<<<<<< volgens mij is dat em wie is de dj ?
ik zoek dit nummer hij is te horen op de live set van Q-base 2007 the prophet hij begint bij minuut 41.03 het is een remix van krezip
ik zoek dit nummer hij is te horen op de live set van Q-base 2007 the prophet hij begint bij minuut 41.03 het is een remix van krezip
Frank-E van Deepack en dat het nummer Strezzkip heet
heb het ff op youtube nagekeken en dat is een andere versie dan die van Q-base bij the prophet
Alleen werd er ingegaan op zijn vraag wie er achter Just Like you schijnt te zitten.
Terwijl hij eerder vroeg welk nummer er dus voor Control The Mind (Abject Remix) wordt gedraaid. En das gewoon Strezzkip
in een liveset van showtek in qlimax denk ik op ongeveer
3 min 30sec komt er een melodie .. die beste bekent is onder de hardstyle fans
hoe heet dat nummer los ?
Uitspraak van T-mac op dinsdag 25 september 2007 om 17:45:
Nou, het nummer na Unknown - Just Like You in de set van The Prophet is gewoon Strezzkip hoor