227 volgers · 1462992x bekeken
ik zoek een minimal/techno achtig nummer.. waarin een accordeon loopje is verwerkt.. wie weet dat??
Samim - Heater
Ik hoorde van de week toevallig op caz een welcome to your weekend remix.. en daar zat een soort dance remix van oasis - wonderwall in. Iemand een idee of deze ook echt uit is of dat dat daar gemixt was ofzo??
Ik heb deze track geloof ik op vinyl, maar het is een bootleg dus er zijn geen artiesten vermeld.
laatste aanpassing
kent iemand http://www.youtube.com/watch?v=n-yd7tIhdrA tussen de 0:16 en de 0:36.
Hoi ik heb een Vrag ik zek van een Track van Angerfist met aan wel goede Melody in dat Track kun jou mij helven dat ik deze track vinden kun???
Ik wees niet veel over dat track sorry ik hop jou kun mij helven.
Bedank
Bedank
Hardstyle versie van Nothing else matters, van wie?
Zany & DV8 - Nothing Else Matters
Weet iemand hoe dat hardcore nr heet waar Enya - Only Time in verwerkt zit?
Voor degene die niet weten welke plaat van enya dat is => http://youtube.com/watch?v=1NNLzheTxCA
Het is iig NIET: The Masochist - Schoom, DJ Nosferatu - The Life you Told, DJ Jappo & Lancinhouse - Exlxaxl of Chosen Few - Cold Days.
Iemand een idee hoe die plaat heet en/of door wie en/of op welk album die staat?
Thnx.
EDIT: GEVONDEN! Wist dat ik hem had
Hardcore To The Bone - Vol. 04\HTTB-4-CD2\13. Overdrive - Let The Beat Drop
Voor degene die niet weten welke plaat van enya dat is => http://youtube.com/watch?v=1NNLzheTxCA
Het is iig NIET: The Masochist - Schoom, DJ Nosferatu - The Life you Told, DJ Jappo & Lancinhouse - Exlxaxl of Chosen Few - Cold Days.
Iemand een idee hoe die plaat heet en/of door wie en/of op welk album die staat?
Thnx.
laatste aanpassing
Hoi ik heb een Vrag ik zek van een Track van Angerfist met aan wel goede Melody in dat Track kun jou mij helven dat ik deze track vinden kun???
Bedank
Old or New?
Weet iemand hoe dat hardcore nr heet waar Enya - Only Time in verwerkt zit?
Thnx.
Is nog een versie van
DJ Partyraiser & T.I.M. - Kaos In Texas
Bedank
hehehe zal ik dat met m'n beste nederlands duits translator ff vertalen?
"hoi ik heb een vraag ik zoek een track van Angerfist met een goede melody erin, wie wil mij helpen zodat ik deze track kan vinden"
"ik weet niet veel van dit nummer, sorry ik hoop dat jullie mij kunnen helpen"
zo lijkt ie er meer op
goede melody he? uhm...
Angerfist - Crimminaly Insane
Human Resource - Dominator(Angerfist & Outblast remix)
Angerfist - Chaos And Evil
Angerfist - Take You Back
Angerfist - Fuck Off
Angerfist - Maniac Killa
Angerfist - Twisting My Mind
Angerfist - Dortmund '05
dat zijn degene met goede melodie die ik ken zo'n beetje, zal er vast nog wel een paar vergeten zijn
"hoi ik heb een vraag ik zoek een track van Angerfist met een goede melody erin, wie wil mij helpen zodat ik deze track kan vinden"
zo lijkt ie er meer op
goede melody he? uhm...
Angerfist - Crimminaly Insane
Human Resource - Dominator(Angerfist & Outblast remix)
Angerfist - Chaos And Evil
Angerfist - Take You Back
Angerfist - Fuck Off
Angerfist - Maniac Killa
Angerfist - Twisting My Mind
Angerfist - Dortmund '05
dat zijn degene met goede melodie die ik ken zo'n beetje, zal er vast nog wel een paar vergeten zijn
laatste aanpassing
http://www.youtube.com/watch?v=9mm998IOudw ????? weet niemand hoe deze plaat heet? vanaf de 50sec tot einde ?????????????????????
idd
Angerfist ft. Crusifier - Broken Chain
Angerfist - Raise your fist
Outblast and Predator Vs Angerfist - Superior
Angerfist - Stainless Steel
kunne mss ook hé
laatste aanpassing
Heb je hier wat aan?
Angerfist - Yes <= Krijg ik meestal wel goeie zin van
Crucifier Ft. Angerfist - Broken Chain
Predator & Angerfist - Silent Notes
Sja, kan hier wel alles wat ik van Angerfist heb gaan neerpennen, maar dat schiet ook niet op met in totaal 8000+ mp3 op de HD.
laatste aanpassing
hehehe zal ik dat met m'n beste nederlands duits translator ff vertalen?
donateur
mos phat - infectious ?
Dat is hem. Bedankt
Buzz Fuzz - Born Whappie
thnxxxx :hail:
nu nog proberen te vinden om te downloaden!

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)