http://www.speedyshare.com/920969233.html
hoe heet deze versie van DJ Promo - Even Slikken
want ik neem aan dat dit niet de versie is die op de Mad-Donna plaat staat.
Hoi !
1 ding weet ik van die plaat... Er is Aardig geknoeid met die plaat

Volgens mij wat enkel officieel is is gewoon de vocals van 'even slikken' die trouwens niet langer dan 2 minuten duren...
Dan heb ik hier ook nog een andere Track Dj Promo - Even slikken en weer door gaan , dat is een Early Hardcore Track met die vocals van ' even slikken' maar volgens mij is die gemaakt door een amateur producer en is niet officieel en behoort niet tot het vinyl !
Jij hebt blijkbaar nog een andere versie van de track ' Dj promo - even slikken ' , volgens mij is die ook gemaakt door een amateur producer... er is ook nog DJ Promo - Even Slikken [DVE'S Opbokken Slet! Remix] , dit is ook voor de gein gemaakt lijkt me en dus niet officieel , DVE is trouwens
D-Ranged...
Dus besluit : Volgens mij bestaat er geen Officiele Uitgekomen Track met die vocals van 'Even Slikken' ...
Het enige wat wel officieel uitgebracht is is die B2 Op die XXX-RAted Plaat en dat zijn gewoon de EVEN SLIKKEN VOCALS en dus geen track !
Uitspraak van
Master Keur
op maandag 11 juni 2007 om 17:24:
DJ Smurf - i am a pervert
Uitspraak van
Master Keur
op maandag 11 juni 2007 om 17:24:
data sessions 3
het staat ook niet op discogs ...
Uhhh ik weet niet wie er dat tegen jou gezegt heeft maar volgens mij ben je goed genaaid

Er klopt niets van die info volgens mij daarbij heeft smurf bitterweinig geproduceerd ... het kan natuurlijk maar volgens mij ben je erin geluist
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 20:18:
wie weet hoe dat nummer heet waarin je hitler hoort zeggen: Wilt ihr den totalen krieg!?
Die violen zijn daar echt te vet in namelijk.
Nee snap niet helemaal waarom ie die sample heeft gekozen, maar ja maakt het nog geen nazi nummer, of wel? Nou ja die violen zijn iig echt heel vet.
ofwel ?

haha moet je vragen aan anderen of het nazi lied is ofniet

denk gewoon na en maak dat zelf uit
Duitste vocals in Terror Speedcore is gewoon vet vind ik ...
Dj Totschläger vs. Mc ¨Primitiv shit - Totaler Krieg
Er staat ook nog een track met die vocals op één van de eerste TIT Cd's En speedcore 4 Life Cd's Als ik me niet vergis...
Uitspraak van MP op maandag 11 juni 2007 om 21:15:
Darren Styles - Takin' Me Higher
hmm nee dit is em toch niet hij is lang niet zo happy dan deze.. maar verder is het idee wel beetje het zelfde (zelfde vocals)
idd , Zelfde Vocals , met piano erin zoals je zei !en Happy ! ...
Uitspraak van [CSR] Dree [NL] op maandag 11 juni 2007 om 21:06:
wie weet hoe het nummer waar deze tekst in voor komt??
middle of the room, middle finger high, hardcore to we die,
ofzo iets dat laaste stukje weet ik neit zeker
Evil Activities - The Way I Am?
Evil Activities vs Chaosphere - Not Enough Middle Fingers
Daar zitten ook 'Middle Fingers' Vocals in maar ofdat ze hetzelfde zijn zoals jij ze zoekt weet ik niet , ga ik nu niet checken...
Maar denk meer dat het een track van Mc Rage is...