Gister een heerlijke nummer gehoord, waar een sample in werd gebruikt van The outfield - I don't wanna loose you love tonight.... Kan iemand me vertellen van wie dit is? Dit nummertje moet ik echt hebben!!!!!
je hebt ook een hardstyle/jump achtige versie van het nummer: Calabria weet iemand welke ik bedoel? dat is wel een lekker plaatje..
1 met sample van Dido - Thank you of die ene met Eminem
1 met sample van lenny kravitz - Fly Away
Hallo luitjes,
Ik ben opzoek naar het nummer wat gedraaid wordt op de DVD van Project Hardcore 2006.
En het gaat dan om het eerste nummer wat tijdens de set van The Forze DJ Team (Paul, Panic en Lars) wordt gedraaid in the Tunnel of Rave.
Alvast bedankt mensen.
Angerfist - Criminally Insane
Ik ben opzoek naar het nummer wat gedraaid wordt op de DVD van Project Hardcore 2006.
En het gaat dan om het eerste nummer wat tijdens de set van The Forze DJ Team (Paul, Panic en Lars) wordt gedraaid in the Tunnel of Rave.
Ik zoek een nummer:
- Angernoizer draaide het gisteren op Terrorheads Against Cancer. Ik weet niet of het liedje van hem is...
- Eerst hoor je zo'n blij melodietje, en dan gewoon vette herrie.
[Bloempap]
Uitspraak van Ronnn op dinsdag 1 mei 2007 om 16:17:
ik zoek een nummer hij is op in qontrol gedraaid door headhunterz
hier de link: http://youtube.com/watch?v=wfdiDT2NtcY
Misschien een idee om naar de titel van het filmpje te kijken?
Oud hardcore trackje, ik kan totaal niet meer op de titel komen..
Zit een vocal in met: "is new york in the house, is new york new york new york.." of whatever
weet iemand toevallig de titel en artiest voor mij?
Bass-D & King Matthew - Is New York In The House?
Uitspraak van Ropax op maandag 30 april 2007 om 23:29:
waarschijnlijk: Dj Paul - Play my game..
whehe dom he van mij, ik had het zo zelf kunnen vinden
Die staat er ook op idd, maar die bedoel ik niet.
Het is het nummer erna.
Als je in het keuze menu het Forze DJ Team aanklikt dan begint gelijk dat nummer.
Hoe gaat die plaat??