Partyflock

Forumonderwerp · 704423
222 volgers · 1399042x bekeken
Waarschuw beheerder
+5
donateur
Vraag hier maar hoe welk nummer heet! Vermeld wel even het genre erbij :9
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
01-dr_kucho_and_gregor_salto-cant_stop_playing__am­sterdam_funk_mix-snd
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, da's nog eens snel antwoord krijgen. 8)

Thnx. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Your welcome..
Waarschuw beheerder
donateur
Bang Bang zat op IQ bij dana in de set geloof ik, iemand die DJ Rob - Bang Bang op de plank heeft liggen?

Edit: DJ Rob - Start Playing zou de nieuwe naam zijn voor Bang Bang? Ik ben enkel op zoek naar een hardstyle / hardcore nummer, gedraaid op o.a. In Qontrol met de volgende vocal;

'that awful sound, bang bang my baby shot me down .. en losssss ...'

Kijk die zoek ik dus ook al vanaf IQ! Maar kan je zo al vertellen dat het niet start playing is.....mij werd er in dit topic al gezegd dat de plaat nog niet uit is.
Dus ik moet ook helaas nog ff geduld hebben! :(
;p
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Wie weet hoe http://raynman.ods.org/~bryan/Unknown.mp3 dit nummer heet
Waarschuw beheerder
Bryan, ik heb het ff ook op kraakpiep gevraagd, vind m ook wel vet klinken. Lijkt me ook wel een mooie openingsplaat trouwens, intro is echt vet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Edit: DJ Rob - Start Playing zou de nieuwe naam zijn voor Bang Bang? Ik ben enkel op zoek naar een hardstyle / hardcore nummer, gedraaid op o.a. In Qontrol met de volgende vocal;

Start Playing kan je hier beluisteren. Dat is hem niet :)
Waarschuw beheerder
Is gewoon een ubergeil nummer, alleen niemand schijnt de de titel te kennen
Waarschuw beheerder
Kent iemand deze:

http://members.home.nl/jeroenmulders/cut.mp3

Volgens mij redelijk oud plaatje. Thnx alvast!

Waarschuw beheerder
is van system 3 volgens mij

keb um ook onder DHT, maar is van SYstem 3 titel weet i kzo niet.. ben ik ff kwijt :$
Waarschuw beheerder
Die van mij D-Forze ?

Waarschuw beheerder
nope nie die van jou bryan, die van Jeroen Hardcore Addict ;)..

die van jou ken ik helemaal niet bryan maar is vet nummer wil ook wel weten hoe die heet ..
Waarschuw beheerder
donateur
Dus we gaan met zn allen hopen dat het DJ Rob is, en dan hopen we maar dat die plaat snel uitkomt.. Of zie ik het fout?!

Waarschuw beheerder
donateur
jaa je ziet het goed!
Artiest Jones
Waarschuw beheerder
donateur
DJ Rob - Start Playing zou de nieuwe naam zijn voor Bang Bang? Ik ben enkel op zoek naar een hardstyle / hardcore nummer, gedraaid op o.a. In Qontrol met de volgende vocal;

'that awful sound, bang bang my baby shot me down, BANG BAAAANG .. en losssss ...'

die heet idd Bang Bang van DJ Rob, en het wordt Seismic017. Zal over een dikke maand uitkomen......
Waarschuw beheerder
donateur
Basement Jacks - Where's Your Head At, wie weet hoe deze remix heet???

Nasty D-Tuners - Check Ya Head

Komt ook redelijk snel uit, white labels zijn nu in de maak!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bryan, het is

Joshua - My Spirit, staat op Epiteth 24-1

Met dank aan EV_J van kraakpiep :D
Waarschuw beheerder
We gaan op onderzoek :D

Artiest Fred-D
Waarschuw beheerder
Ff een vraagje, wie weet op welk label de rmx. van exlxlaxl van dj neophyte vs. evil activities is uitgebracht?

Waarschuw beheerder
Pro Artist Management

http://www.discogs.com/release/416344
:bah:

Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals, de hardstyle versie van ateens - gimme gimme, artiest en titel??
was net weer op slam fm..

Waarschuw beheerder
Ik heb de liveset van Dj Luna @ In Qontrol 2012 hiero aanstaan hoor ik wel een wreed nr.. hij begint ongeveer bij de 42 minuten.. weet iemand hem?
Livesetsonline.com staatie op ;)

Waarschuw beheerder
Ok thx GIO, had het zelf ook kunnen weten.

Lastig plaatje om aan te komen, maar wie hem heeft en wil verkopen, meld je ff ;-)

Waarschuw beheerder
lastig ja omdat hij nog moet uitkomen ;)
heeft nogal n vertraging opgelopen de releasedatum van die plaat...
Waarschuw beheerder
Hier kan je de rest van de plaat luisteren :)
Waarschuw beheerder
Jeroen ::HardCore @ddict::> Dat is System 3 - Like A Shot, volgens mij in dit geval de JDA remix

Waarschuw beheerder
ja like a shot JDA remix dat was hem ;)

Waarschuw beheerder
donateur
op dv van nightmare in rotterdam the legend returns draait evil activities een nummer.. wie weet hoe die heet ??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb hier een trance nummertje(een sample ervan), maar weet de naam niet

ik hoop dat iemand me kan helpen (als het in dit topic thuis hoort, want zie alleen maar hardcore eigenlijk )

http://s29.yousendit.com/d.aspx?id=39Y7KU9BK3K343OR7D2I1640DB
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bedankt drick

Waarschuw beheerder
Ik heb de liveset van Dj Luna @ In Qontrol 2012 hiero aanstaan hoor ik wel een wreed nr.. hij begint ongeveer bij de 42 minuten.. weet iemand hem?
Livesetsonline.com staatie op

Graag PBen! :D

Thankss

Waarschuw beheerder
Underground DJ - Enjoy this trip Nord-Way

Waarschuw beheerder
Ik ben op zoek naar de titel van een HC nummer. Er komt tekst in voor van Blade geloof ik:
you're just infected, a virus sexually transmitted.... I tell you what we are sister, we're the top off the fucking foodchain.
Komt o.a voor in de set van Tieum @ Manga Core 2003 rond 30.30 min

B.v.d
Waarschuw beheerder
op dv van nightmare in rotterdam the legend returns draait evil activities een nummer.. wie weet hoe die heet ??

Evil Activities vs. Panic - Be Quiet....of Evil Activities - Mc's & Dj's

1 van die 2 weet niet meer welke en heb geen zin om die dvd te gaan kijken :)
Waarschuw beheerder
De vinyl van Joshua - My Spirit is over een week of 3 weer in stock bij Stalkervinyl.nl :)
Waarschuw beheerder
Als je de site bezoekte van dat aankomende feest van buzz fuzz.....www.artofdance.nl en dan dat feest van buzz fuzz....dan hoor je eerst een heel rustig nummertje...(lounge achtig) daarna hoor je iets van 538 ofzo en dan het EERSTE nummer wat je dan hoort!!

welke is dat???? :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
die heet idd Bang Bang van DJ Rob, en het wordt Seismic017. Zal over een dikke maand uitkomen......

aaah kijk eens aan, dat word dus een maandje geduld hebben nog! ;p
Artiest Gonzo
Waarschuw beheerder
Als je de site bezoekte van dat aankomende feest van buzz fuzz.....www.artofdance.nl en dan dat feest van buzz fuzz....dan hoor je eerst een heel rustig nummertje...(lounge achtig) daarna hoor je iets van 538 ofzo en dan het EERSTE nummer wat je dan hoort!!

welke is dat????

Je hoort als eerste:
Taciturne - Der Toten

daarna nog Feeling, Young Birds, Pessa Pessa, King of Pain, XTC love en Chronic Disorder!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, maar kan er niet opkomen, is volgens mij een nummer van Public Domain :S
Weet 't niet zeker :D
Waarschuw beheerder
bedankt!!!

Maar hij vind em natuurlijk weer niet op kazaa...
Waarschuw beheerder
Probeer soulseek, of voeg me ff toe op MSN ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben op zoek naar de titel van een HC nummer. Er komt tekst in voor van Blade geloof ik:
you're just infected, a virus sexually transmitted.... I tell you what we are sister, we're the top off the fucking foodchain.
Komt o.a voor in de set van Tieum @ Manga Core 2003 rond 30.30 min

B.v.d

Die sample komt in ieder geval voor in het nummer Ki-Real - Fallout Existence

welke is dat????

Je hoort als eerste:
Taciturne - Der Toten

daarna nog Feeling, Young Birds, Pessa Pessa, King of Pain, XTC love en Chronic Disorder!

Het eerste nummer is in dit geval Open Sesame van 50% of the Dreamteam, dan is het BZRK Feelings (jaja er is verschil ;) ). Maar dat nummer van Public Domain zal waarschijnlijk In The House zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
3e nummer in de set van Isaac @ In Qontrol, met sample: "we've got some fuckin fresh beats for you!"

Van wie is die??

Waarschuw beheerder
Hoe heet dit nummer HARDSTYLE ->

http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=0E4VQLLTTKBOI38FCQGLBVAY0J

Waarschuw beheerder
donateur
hij ligt op het puntje van me vingertoppen.....

Waarschuw beheerder
donateur

Evil Activities vs. Panic - Be Quiet....of Evil Activities - Mc's & Dj's

1 van die 2 weet niet meer welke en heb geen zin om die dvd te gaan kijken

tis be quiet thnx(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ff tussedoor :respect: dit topic!!!!!!

Waarschuw beheerder
http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=0E4VQLLTTKBOI38FCQGLBVAY0J nja ik ook respect als deze nog word geraden :[ :p volgens mij is dit nog heel bekend hardstyle nummer , maar kom er gvd ni op !